Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
magic_lover schreef:ik heb vorige week deze gehaald:
van harry's horse, zijn van neopreen met antislip() aan de binnenkant.
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... g30285.jpgCitaat:Harry's Horse Neopreenhandschoen
De neoprene buitenzijde isoleert de warmte en houdt de kou buiten. De SL-grip binnenzijde geeft genoeg grip tegen het doorslippen van de teugels.
Tot nu toe bevallen ze mij erg goed, en zijn heerlijk warm!
Rijden vindt ik ze dan wat minder, kan wel heb het wel geprobeerd (maar doe dat toch liever gewoon met roeckl's) maar voor het stalwerk, longeren of wat dan ook, echt super!
geen koude handen meer
prijs bij divoza €15.95
), waaronder speciale winterrijhandschoenen. Juist in de dikke handschoenen worden mijn vingers sneller koud. Ze zijn handig als je echt dingen vast moet pakken, of als je op de fiets zit want die dunne zijn niet water- of echt winddicht. Maar bij het rijden zijn die dunne ideaal. En ik hoef ze niet uit te doen want ik kan de gespjes ermee vastmaken.corinepgek schreef:van harry's horse, zijn van neopreen met antislip() aan de binnenkant.
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... g30285.jpgCitaat:Harry's Horse Neopreenhandschoen
De neoprene buitenzijde isoleert de warmte en houdt de kou buiten. De SL-grip binnenzijde geeft genoeg grip tegen het doorslippen van de teugels.
Tot nu toe bevallen ze mij erg goed, en zijn heerlijk warm!
Rijden vindt ik ze dan wat minder, kan wel heb het wel geprobeerd (maar doe dat toch liever gewoon met roeckl's) maar voor het stalwerk, longeren of wat dan ook, echt super!
geen koude handen meer
prijs bij divoza €15.95

Judith_ schreef:Ik vond de HH winterhandschoenen met neopreen eerlijk gezegt waardeloos. Ze zijn erg dun, hebben niet overal neopreen en zijn snel koud.
Ik heb nu moutain horse endurance gloves. Ondanks dat ik heel snel vreselijk koude handen heb en veel buiten ben zijn deze handschoenen nog redelijk te doen.
Ik heb ze trouwens bij eppeljack vandaan.
Judith_ schreef:Nee hoor, ik heb hier toch echt de HH winterhandschoenen liggen. Of de verpakking moet liegen?
Aan de onderkant (je handpalm) zit geen neopreen.
) qua maatvoering? Ze zijn vanaf a.s. maandag bij ooteman in de aanbieding en ik ben in overweging ze te kopen. Maar vallen ze vrij groot? Wie heeft er een maat s en kan zijn hand ff opmeten
Lydiaaa schreef:Je hebt van roeckl met fleece gevoerden, ik vond deze alleen niet lekker zitten door de dikke naden. Heb nu de roeckl suprema grip, en daarin heb ik lekkere warme handen. Ben alleen wel benieuwd of ze ook nog zo warm zijn als het harder gaat vriezen.

jasmijn13 schreef:Deze heb ik! supper warm en maar 10 euro!
je moet er wel even aan wennen met rijden.
je kan ze bestellen op http://www.horze.nl.
Nillie schreef:Even een andere tip: sinds ik iedere dag vis-olie tabletten van de Aldi slik ( Hema heeft ze ook wel) is mijn doorbloeding in zowel handen als voeten heel erg verbeterd en heb ik haast geen last meer van bevroren vingers en tenen. Ik kan zelfs met deze temperaturen een tijdje buiten aan het werk zijn zonder handschoenen en dat was in het verleden ondenkbaar!!! Het kost wel enkele weken om je vaten beter doorbloed te krijgen, maar dan is het resultaat ook super!