Wie heeft er net Opgelicht gezien? Belangrijk.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bramasole

Re: Wie heeft er net Opgelicht gezien? Belangrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 09:28

Tassie: Waarom kan je geen contact opnemen met de Tros,
wanneer iemand meent de nieuwe eigenaar te zijn?

Henkie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:54

De voskleurige pony (nico)
Is gevonden.

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:38

Tros is nog niet op de hoogte dat nico terug is gevonden,.
Vandaag zijn ze herenigd....
(hoe verder is nog even de vraag)

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 22:27

Ik kon het vanmiddag al niet volgen, maar ben het nu even helemaal kwijt.

Kan iemand nu uitleggen wie nu wat heeft gedaan en wat zijn betrekking is tot heel dit verhaal? En hoe zit het nou, Tassie heeft wss de pony gevonden maar mag niet gaan kijken van de nieuwe eigenaresse en kan de vorige eigenaar niet vinden of zit ik nu zo fout?

En Lubberslieke wat is jou relatie in dit geheel dan weer?

(pffff snap het echt niet meer hoor haha)

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 22:51

,
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Henkie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:31

De oude eigenaar is vandaag langs geweest, tros heeft hiermee niks te maken gehad.
Via hyves is er een telefoon nummer gegeven van de fam. goovers

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:48

Geweldig!!

Moet er nu nou nog een chipnummer nagekeken worden?. Zo ja welke?

Henkie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:05

Ivo is nog niet terug en is niks van bekend.
Van Nico is alles rond

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 10:21

dus korte samenvatting:

De oude eigenaar heeft Nico gezien, chipnr enz alles klopt.
Nico blijft bij de huidige eigenaar omdat zij hem niet kwijt wil, hij heeft het goed.

Ivo/berend is nog niet gevonden, en hiervan is ook niets bekend.

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 10:58

NoaSky schreef:

Kan iemand nu uitleggen wie nu wat heeft gedaan en wat zijn betrekking is tot heel dit verhaal? En hoe zit het nou, Tassie heeft wss de pony gevonden maar mag niet gaan kijken van de nieuwe eigenaresse en kan de vorige eigenaar niet vinden of zit ik nu zo fout?

Degenen die Nico hebben herkend adhv de foto hebben contact met Tassie en Tros opgenomen, dit liep dood.
Hierop zijn degenen die de huidige Nico/Casper kennen zelf gaan spitten en hebben Mevr Govers via Hyves (off all places :') ) kunnen vinden en zo gecontacteerd. Mevr Govers is langsgeweest en heeft bevestigd dat het de 'juiste' pony is.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:49

Niezel schreef:
NoaSky schreef:

Degenen die Nico hebben herkend adhv de foto hebben contact met Tassie en Tros opgenomen, dit liep dood.
Hierop zijn degenen die de huidige Nico/Casper kennen zelf gaan spitten en hebben Mevr Govers via Hyves (off all places :') ) kunnen vinden en zo gecontacteerd. Mevr Govers is langsgeweest en heeft bevestigd dat het de 'juiste' pony is.

Dit liep niet dood. Ze heeft zelf besloten na een paar mailtjes dat ze dit niet veder met mij wou bespreken vanwege dat ik niet de oude eigenaar ben (alleen iemand die helpt met zoeken. En als ik niet de zekerheid heb dat het de goede is ga ik ook geen contact met de tros opnemen, gelukkig is het via hyves toch nog bij de familie terecht gekomen

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:08

tassie schreef:
Dit liep niet dood. Ze heeft zelf besloten na een paar mailtjes dat ze dit niet veder met mij wou bespreken vanwege dat ik niet de oude eigenaar ben (alleen iemand die helpt met zoeken. En als ik niet de zekerheid heb dat het de goede is ga ik ook geen contact met de tros opnemen, gelukkig is het via hyves toch nog bij de familie terecht gekomen

Jij hielp inderdaad met zoeken, toen was hij gevonden en liep het alsnog dood.
Als wij niet zelf het initiatief hadden genomen Mevr Govers te gaan zoeken (the irony) was zij nu nog Casper aan het zoeken. Beetje jammer al met al.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:55

ja, maar als de huidige eigenaar gewoon had laten weten of het chipnummer en andere gegevens overeen kwam had ik het de tros kunnen laten weten en hun de eigenaar. Dus jullie hadden helemaal niet het initiatief hoeven nemen, alles werd geregeld. vind het ook een beetje stom dat jullie mij en de tros nu als "niet behulpzaam" afschilderen omdat wij de gegevens niet gaven en jullie de helden zijn omdat jullie eigen initiatief hebben genomen terwijl die nieuwe eigenaar zelf heeft besloten deze weg te nemen... en ik hierin dus geen enkele rol speel. Als ik mijn oproep hier niet had geplaatst hadden jullie mischien helemaal niet van deze kwestie afgeweten. niet dat ik dan de held ben. maar ik word door meerdere mensen hier op bokt nu gezien alsof ik valse informatie heb gegeven aan die nieuwe eigenaren omdat zei dacht dat ik de zoekende eigenaar was terwijl dit nooit ter sprake is geweest en ik daar ook nooit een aanleiding naar heb gegeven. Ik vind dat het nu allemaal erg krom en verwarrend is gelopen terwijl het veel makkelijker had gekund. maar het feit blijft dat het uiteindelijk goed is gekomen door allemaal omwegen. en daar ben ik dan wel blij om. Ik heb ook geleerd niet meer te helpen met dit soort dingen omdat mensen veel te snel conclusies trekken en oordelen maken en niet juiste informatie doorgeven wat het voor de buitenstaander erg moeilijk word om alles te begrijpen. 1 keer, maar nooit meer...

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:37

nou daar wil ik dan wel ff op reageren,
eva heeft jou gemaild en jij hebt niet gezegt dat je niet de eigenaar was maar je wou wel langskomen om te kijken of het hem was, naar aanleiding van een foto en chipnrs kunnen we dat zelf ook wel. Eva heeft toen de chipnrs niet doorgemaild omdat ze die nog niet voor handen had en later bleek dat je een buitenstaander was en dat wou ze niet.
mijn excusses voor mijn felle reactie.
De tros wist dat het casper was maar wou niet de gegevens van de familie govers geven omdat ze er een programma van wouden maken.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:16

voor de 30ste keer!!!! ik heb eva nooit gezegd dat ik de eigenaar ben, en ook niet dat ik langs wil komen!! vind het wel achterlijk van de tros dat ze de gegevens niet wilden geven omdat ze er een programma van wouden maken. het belangrijkste is toch dat 1 van de pony's terecht is, en niet dat er een programma moet komen om ze te hereningen, anders gebeurd er gewoon niks...
erg stom allemaal! als je mij via de pm je mail adres geeft zal ik je alle mails van mij naar eva en van eva naar mij sturen. kan je met eigen ogen zien dat ik me nooit heb voorgedaan als eigenaar en dat ik nooit heb gezegd dat ik wel wou komen kijken

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:18

Ik trek me hier maar even terug. Vind het allemaal erg raar en duister gaan.
Sorry.