Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NoaSky schreef:Ik kon het vanmiddag al niet volgen, maar ben het nu even helemaal kwijt.
Kan iemand nu uitleggen wie nu wat heeft gedaan en wat zijn betrekking is tot heel dit verhaal? En hoe zit het nou, Tassie heeft wss de pony gevonden maar mag niet gaan kijken van de nieuwe eigenaresse en kan de vorige eigenaar niet vinden of zit ik nu zo fout?
En Lubberslieke wat is jou relatie in dit geheel dan weer?
(pffff snap het echt niet meer hoor haha)
) kunnen vinden en zo gecontacteerd. Mevr Govers is langsgeweest en heeft bevestigd dat het de 'juiste' pony is. Niezel schreef:NoaSky schreef:Ik kon het vanmiddag al niet volgen, maar ben het nu even helemaal kwijt.
Kan iemand nu uitleggen wie nu wat heeft gedaan en wat zijn betrekking is tot heel dit verhaal? En hoe zit het nou, Tassie heeft wss de pony gevonden maar mag niet gaan kijken van de nieuwe eigenaresse en kan de vorige eigenaar niet vinden of zit ik nu zo fout?
En Lubberslieke wat is jou relatie in dit geheel dan weer?
(pffff snap het echt niet meer hoor haha)
Degenen die Nico hebben herkend adhv de foto hebben contact met Tassie en Tros opgenomen, dit liep dood.
Hierop zijn degenen die de huidige Nico/Casper kennen zelf gaan spitten en hebben Mevr Govers via Hyves (off all places) kunnen vinden en zo gecontacteerd. Mevr Govers is langsgeweest en heeft bevestigd dat het de 'juiste' pony is.
tassie schreef:Dit liep niet dood. Ze heeft zelf besloten na een paar mailtjes dat ze dit niet veder met mij wou bespreken vanwege dat ik niet de oude eigenaar ben (alleen iemand die helpt met zoeken. En als ik niet de zekerheid heb dat het de goede is ga ik ook geen contact met de tros opnemen, gelukkig is het via hyves toch nog bij de familie terecht gekomen