ptiteblue schreef:Inderdaad door kabouterdans gekregen.
eigenares zal een dna onderzoek laten maken ja.
het is een raar verhaal, maar inderdaad, door verschillende handelaars verkocht en papieren verloren. spijtig genoeg, waarschijnlijk bij een ander paard terecht gekomen!
groetjes allemaal!
Een dna onderzoek is in dit geval niet nodig omdat het zeker Ammaretto is !
Je kan een duplicaat aanvragen maar daar zal een stempel op komen te staan,dat het paard is afgekeurd voor verzekering!
Het is absoluut geen raar verhaal,helaas gebeuren dit soort handelingen ondanks de chip nog heel veel!
Dit paard heeft in ieder geval drie jaar lang in de handel rond gezworven,de fokker is enige tijd geleden ook al eens benaderd door iemand die Ammaretto in zijn bezit had !
De fokker was toch blij dat hij nu eindelijk bij een particulier terecht is gekomen,en heeft om foto's gevraagd en is erg benieuwd hoe hij er nu uit ziet !!!
Helaas heb ik die foto's nog niet ontvangen om ze naar de fokker door te sturen,zodra ze mijn mail met foto's ontvangen heeft zou ze mij foto's sturen van Ammaretto als veulen met zijn moeder met daarbij het uitgebreide verhaal!
ptiteblue...is de eigenaar soms toch een beetje geschrokken van het verhaal,dat er geen reactie meer komt ?

, onze wandelende chipszak..