Ik denk dat jij zelf weet wat jou pony aan kan en die laatste drie fotos vind ik er goed uit zien! Als je merkt dat het toch nog te veel is voor je pony wacht je gewoon weer een paar weken! Veel succes ermee!!
ik zou het een keer doen. dan weet je meteen waar de jury nog dingen mist. en kan je daar aan gaan werken. en aangezien je al vaker ergens anders bent geweest met um dan is dat geen probleem hoop ik. ik zou nog niet te vaak gaan starten gewoon een of twee keertjes. Veel suc6 op wedstijd!
Ik zou niet weten waarom jij met je VIER jarige topper niet kunt starten... In januarie wordt ze alweer 5, moet je ze dan thuis houden tot ze 20 zijn?
NIet te veel, vooral niet anders gaan trainen en lekker op je gemakje doorgaan Komt goed, laatste foto's zien er heeeeeel fijn uit, ik zie daar geen spanning in hoor
Zolang de gangen onder controle zijn en je je pony goed bij je kan houden, waarom niet? Je moet ergens beginnen toch? En van je fouten leer je.
Mijn eerste B wedstrijd zag er ook niet uit (pony was toen 3,5 geloof ik), maar voor de ervaring was het goed! Daardoor wist ik waar de zwakkere punten lagen en kon ik daarop doortrainen. Veel wedstrijden heb ik niet meer gereden overigens, gewoon lekker buitenrijden aan te lange teugel vind ik leuker dan in de bak rijden
Mijn complimenten! Echt een mooie pony en mooie combinatie! Ik denk dat jij zelf het beste kan bepalen of de pony klaar is voor concours! Ik heb ook een 4jarige en die springt nu ook al ongeveer 2á3 maand en is ongeveer een half jaar á een jaar onder het zadel. en sinds 3á4 maanden echt doorgereden maar voor de ervaring is het altijd goed als het maar niet direct te ver weg is en de pony al goed vertrouwd is op de trailer zodat hij daar gewoon weer rustig kan worden als het veel indruk op hem heeft gemaakt!
Verder heel veel succes!
Tafje
Geplaatst: 13-11-09 15:08
Volgens mij kun je haar wel gewoon starten, 4 jaar lijkt me niet te jong. Al gebruik je de wedstrijd alleen maar om samen ervaring op te doen en haar te laten wennen aan alles wat er bij een wedstrijd komt kijken.