Mijn jongste van bijna elf zoekt een pony om uit te brengen in de wedstrijden, nu moet ze nog wel zich een slag in de rondte trainen om uberhaupt in de B te mogen starten.
Ze pluist o.a. MP, bokt en alle stallen hier in de omgeving na. Ik word ingeschakeld als ze iets heeft gezien wat haar wel wat lijkt, de laatste was een leuk leerPAARD van 1.72.
Nu heeft ze dit ook gelezen en verwacht dat ik één en ander ga regelen. Onze conversatie van 1,5 uur geleden:
Mam, iemand zoekt een ruiter........Zie ik, maar dat is in Drenthe. Ja maar, pony kan toch hierheen en de haf uitlenen. Mh, er staat dat ze dat niet willen. Ow, kan ik dan bij S wonen

, die woont ook in Drenthe. Tja maar die woont daar niet in de buurt.
Case closed, dacht ik. Komt ze met de vraag: zou zij lieve ouders hebben........ehm, wat dan kind? Nou anders kan ik misschien verhuizen en bij hun wonen

. O....en wanneer kom je dan weer thuis????? 'Als ik uit de pony ben gegroeid maar misschien kun je ook daarheen verhuizen, dat wilde je toch, een huis in Drenthe

.
Dus seabiscuit, mocht je zitten te springen om een zusje voor een paar jaar of je dan even met je ouders wilt overleggen!