Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Adil18 schreef:Sja, ik heb heel erg makkelijk praten, woon extreem buitenaf en kom niet door een dorpje. Soms rij ik wel eens naar mijn huis toe, als een van onze paarden daar poept ruim ik het altijd netjes op.
Onze koets is voorzien van schep en bezem, daar ruimen we standaard alles op.
In de zomer zie ik het gevaar er niet zo in eerlijk gezegd, maar keihard gevroren keutels op het wegdek kunnen voor fietsers en motorrijders een gevaar zijn, dat zij laatst iemand ook nog tegen me op bokt, dus in de winter zal ik ook al ik rij zeker even afstappen en de keutels de berm in trappen
sjonnie48 schreef:Adil18 schreef:Sja, ik heb heel erg makkelijk praten, woon extreem buitenaf en kom niet door een dorpje. Soms rij ik wel eens naar mijn huis toe, als een van onze paarden daar poept ruim ik het altijd netjes op.
Onze koets is voorzien van schep en bezem, daar ruimen we standaard alles op.
In de zomer zie ik het gevaar er niet zo in eerlijk gezegd, maar keihard gevroren keutels op het wegdek kunnen voor fietsers en motorrijders een gevaar zijn, dat zij laatst iemand ook nog tegen me op bokt, dus in de winter zal ik ook al ik rij zeker even afstappen en de keutels de berm in trappen
En dan staat jou paard dus onbeheerd voor de koets ?
of heb je altijd een groom bij je ?