Is absoluut 0%. Elke dag ben ik hier met cap op aan het trainen, alsof het elke dag carnaval is...
Het brengt ook voordelen, doordat ze naar mijn cap kijken, zien ze mijn vreselijke kapstok voeten niet.
En bedenk me de volgende dingen welke in jouw geval op de BP van toepassing zijn:
** Je bent net de koningin, iedereen kijkt naar je..
** Door WEL met BP te rijden geef je aan dat je lekker niets geeft om wat anderen denken, en geloof me, ze zullen het nooit toegeven, maar stiekem benijden ze je om deze karaktereigenschap. De mensen die je zouden veroordelen om je BP zijn dezelfde mensen die gevoelig zijn voor sociale druk. Zij lijden daaronder, en eigenlijk zouden ze maar al te graag met je willen ruilen. Wees er juist trots op dat jij wel met BP "durft" te rijden.
** Als het niet je BP is dan is het wel wat anders waar ze 'iets' over zouden kunnen denken. Als ze zich schijnbaar druk maken om iets wat jouw eigen veiligheid garandeert, betekent dat ze schijnbaar niets beters hebben om zich druk over te maken. Dus zie het als een compliment. Als DAT nou het ergste is waar ze over praten.... dan zit het met de rest dus wel snor.
** En als je dan alsnog zeer gevoelig bent voor de mening van anderen: Waar zou je meer onder lijden: Mensen die naar je BP staren, of mensen die naar je staren terwijl jij met je rolstoel door het zand probeert te ploeteren om je net verkochte paard zijn laatste wortel te geven....
(Wel grappig trouwens dat in dit topic een Google Ad staat van ´Kogelwerende vesten´... In Nederland misschien niet zo relevant, maar hier in São Paulo best het overwegen waard..
)

illustratie van onbegrip.