Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amondi schreef:Soms zelfs minder maar dan weet je ook zeker dat de klasse te laag voor je is!
amondi schreef:Nou als dat jouw doel is, dan verschillen wij daarin.
Dan kaap je dus de prijzen weg voor de mensen die wel in die klasse thuishoren!
Dat is hoogstwaarschijnlijk ook niet bedoelt door de KNHS als iemand dispensatie krijgt.
asjemenou schreef:Jawel toch Shanna?
Alleen die verjaringstermijn is niet iets automatisch. Daar moet je schriftelijk dispensatie voor aanvragen. Zo lees ik het regelement iig.
Als je alleen belt mag het idd niet.
pizza64 schreef:En men heeft het hier maar steeds over handige ruiters maar je hebt niet alleen met ruiters te maken maar ook met hun (soms jonge) PAARDEN !
amondi schreef:Ja, ga het lekker persoonlijk maken..... ieder zijn meug!
Als je 2 keer hebt bewezen om handig genoeg te zijn voor de hoogste klasse vind de KNHS dat je niks meer bij de beginners te zoeken hebt.
En ik ben het daarmee roerend eens!
Hoe jij erbij komt dat B te min zou zijn voor ons, dat laat ik bij jou. Ik volg gewoon de KNHS en als iemand de moeite neemt om dispensatie aan te vragen omdat ze niet zeker genoeg zijn voor de L1, dan ga ik niemand daarom veroordelen!
Maar als er dan opeens gezegd wordt dat je zo lekker het prijzengeld kan wegkapen voor de B ruiters.... dat is heel wat anders!
En als je om die reden dispensatie wilt dan ben je lekker bezig, dat is het enige wat ik veroordeel!
KarinvdM schreef:pizza64 schreef:En men heeft het hier maar steeds over handige ruiters maar je hebt niet alleen met ruiters te maken maar ook met hun (soms jonge) PAARDEN !
Ja en?? Die wat handiger ruiter kan dat jonge dier wat langer thuishouden en dan L1 starten. Ik zie echt het probleem niet, het verschil tussen B en L1 is niet zo groot.
Jullie hebben ook Pavo gereden, als je 4-jarige dat kan, dan kan je ook best L1 starten. De mijne was daar in juli nog niet klaar voor, geen punt, we zien volgend jaar dan wel weer!