andamoon schreef:Het gaat erover Anne dat er ruiters/amazones zijn die graag willen rijden en als die mogelijkheid aan hun geboden wordt is dat toch prima, ook al is het een kleine wedstrijd? De ervaringen die ruiters en amazones met wedstrijden die verenigingen organiseren hebben, kunnen heel verschillend zijn. De één vind dit prettig en de ander dat. Het feit blijft dat als men op een kleine wedstrijd wilt rijden en men krijgt die kans en men kan er zijn/haar proeven/proef rijden dan is DAT het belangrijkste. Als de ruiters/amazones het prettig rijden vinden is dat mooi meegenomen. Iedereen heeft zo wel zijn wedstrijden waar hij/zij graag rijdt en ook waar men niet graag rijdt. Dat is het mooie als er dus meerdere wedstrijden georganiseerd worden. Je hebt de keuze om naartoe te gaan waar je wilt of niet.
DL_ schreef:Hier wordt ik eerlijk gezegd een beetje moe van, ik zeg dat ik er maar mijn mond over houd en blijkbaar moet er toch over worden doorgezevert. Het formaat van de wedstrijd boeit me werkelijk geen ene moer, dat is ook niet mijn punt wbt de wedstrijden van avenir. Ik neem aan dat jullie niet zitten te wachten op slechte publiciteit op het wereld wijde web, dus lok mij dan ook geen reacties uit. Wees zelf dan ook verstandig.
Ik probeerde om on topic te blijven een normale reactie te geven op het feit dat verenigingen maar een x aantal wedstrijden mogen rijden en dat er ruiters/amazones zijn die dit jammer vinden omdat ze dan niet altijd meer op wedstrijden kunnen starten die ze graag zouden willen, reageerde dus absoluut gewoon in het algemeen en ik heb er verder geen namen van verenigingen bij vermeld en dat was ik ook helemaal niet van plan. Ik vind het jammer dat er dan toch zo moet worden gereageerd en zeker omdat ik een algemene vraag stelde, mogelijk in het belang van dit topic en verwacht had dat er dan ook een normaal antwoord op zou komen. Dacht dat dit topic ergens toe zou leiden en dat er mogelijk voor de ruiters/amazones iets zinnigs uit dit topic zou kunnen komen en dat er aan een oplossing gewerkt zou kunnen worden. Jammer dat er dan schijnbaar op bokt op deze manier gereageerd moet worden en zal dan maar de verstandigste zijn en niet meer reageren in dit topic.

van 5 tot 9 augustus, en morgen is het pas 2 augustus
, volgende week ga ik ook gewoon op wedstrijd
Ik zie het ja, laat maar ik praat poep.