Ik rijd niet met bodyprotector. Wel draag ik altijd een cap.
Naath_Holly
Geplaatst: 31-07-09 11:39
ik rijd heel soms met BodyProtector.
mimeslosydy
Geplaatst: 04-08-09 20:30
[/quote ja zelf vind k ze ook niet lekker zitten vooral in een dressuur zadel zit het vervelend want het zit dan tegen de achterkant van mn zadel aan maar wel vind ik het belangrijk bij mijn pony want hij kan soms erg vervelend zijn ik ben net weer begonnen met rijden heb 8 weken niet gereden hij had me eraf gebokt en heb toen mijn enkel gebroken ben nog niet helemaal hersteld maar daarom rijd ik nu met bodyprotector gewoon voor veiligheid omdat hij nogal onvoorspelbaar kan zijn wel fijn om te weten dat ik het bij het inrijden op wedstrijd om mag hebben weet nog niet of ik dat ga doen schaam me er soms een beetje voor Maarja,, Bedankt:)[/quote]
waarom zou je je ervoor schamen??
ik rij thuis altijd met BP omdat ik op een best felle pony rijd, op dressuurwedstrijden rij ik er niet mee. maar met springwedstrijden altijd!! laatst onderlinge wedstrijd, gingen we niet in de bak springen maar op het gras met een nogal vreemde omheining, ik spring op 2 welshpony's. (niet op mijn dressuurpony vanwege ongeluk) de ene pony vind springen doodeng, dus die begon in een wilde galop rond te rennen, en stopte toen plotseling naast de omheining. ik viel eraf maar bleef vasthouden, (zo ben ik opgevoed door mijn instructrice:altijd blijven vasthouden) dus ik hield gwn automatisch vast, daar denk ik niet eens meer bij na! maar die pony schrikt dus en sleurt mij mee langs die omheing en door de brandnetels. me nieuwe witte broek was groen, mijn arm en onderrug zaten onder de brandnetelplekken en ik was ook nog met mijn onderrug langs het hek geschaafd waardoor die helemaal open lag. omdat de BP de rest van mijn rug beschermde lag ik daar ook nog niet helemaal open. dus ik spring altijd met BP gwn voor de veiligheid
Irisx233
Geplaatst: 08-08-09 17:37
ik gebruik het zelf niet. maar met wetstijden ik heb geen idee. als het niet mag en je durft niet zonder en je wil egt heel graag mee doen kan je hem miss onder je jasje aan doen
Alleen met springen, maar als ik ga crossen, ook met crossen.
Misha2005
Geplaatst: 09-08-09 18:59
Rijd er nooit mee. Vind het onnodig en daarnaast ziet het er niet uit
LoveJody
Geplaatst: 10-08-09 20:44
Ikk heb hem aan bij het springen en crossen
happy2014
Geplaatst: 10-08-09 20:47
Misha2005 schreef:
Rijd er nooit mee. Vind het onnodig en daarnaast ziet het er niet uit
lekker belangrijk, of het er uit ziet of niet...
Liinsjee
Geplaatst: 13-08-09 08:33
Ik moet hem met springen om is verplicht bij ons op stal maar in het bos vind ik het ook geen overbodige luxe! Vooral omdat mij paard gauw iets eng vind en een rare beweging achteraan maakt!
in de springles ben ik verplicht met een BP te dragen en omdat het pas ook op wedstrijd verplicht was (ik ik pas viel met springen) spring ik nu bijna altijd met een BP. Met dressuur of wat dan ook draag ik hem nooit. en volgens mij mag je hem ook bij de dressuur dragen maar dan moet je even de KNHS regels na lezen