Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar nog zo fit als wat! En geeft ook echt goed les, dus vind niet dat leeftijd wat uitmaakt..

Ilseee12 schreef:EEn tip! isoms is het erg belangrijk dat een instructeur ouder is als jou, je neemt hem of haar dan eerder serieus. Ook is hety belangrijk dat je lesgever al veel meer in de sport heeft gedaan dan jij \, want dan luister je gemakkelijker. Neem ook geen saai iemand die je moet lesgeven, maar iemand die wel van een grappje houdt.!

.

Monnie_ schreef:Ik wil wel graag ervaring in de sport, omdat ikzelf ook in de sport wil presteren en paarden in de ring zich anders kunnen gedragen dan tijdens een training e.d. Wedstrijdrijden heeft toch een heel andere intensie dan de training heb ik ondervonden..
Appelflapje schreef:Vind het persoonlijk ook wel fijner als ze ouder is dan jezelf. Ik merk zelf dat ik daar eerder iets van aanneem dan van mensen van mijn eigen leeftijd (terwijl je dan nog zo goed kan weten dat wat ze zegt wel klopt).
xD5