inschatten van cijfers bij de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: inschatten van cijfers bij de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:52

jawel......... jij wel :D :D :D :D

gekheid :)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:59

judithh schreef:
Mijn vergoeding...€15,- voor het jureren (€2,14,- per uur) en mijn kilometervergoeding...als dat geen hobby is

Das een vetpot...

Nee maar ik vind altijd dat je jury's gewoon moet respecteren. Het is toch fijn dat ze er zijn? Dat mensen zich willen verdiepen in een proef en je eerlijk proberen te punten...
En het is en blijft een jurysport. De ene jury zal wel strenger zijn als de ander maar dat hou je toch! De ene is nou eenmaal kritischer als de ander... Ik denk dat ik een erg strenge jury zou zijn :o Als het super gaat mag het beloond worden, maar als ik sommige proeven zie dan zit er echt niks in :(:) Bij sommigen klopt de basis niet eens laat staan dat jij dan mooie en fijne figuren/oefeningen kunt doen... Het is toch een wisselwerking vind ik!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:01

KiWiKo schreef:
jawel......... jij wel :D :D :D :D

gekheid :)

jij verrader -O-

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:03

hahahhahahaha :D :D :D

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:59

Ga eens mee schrijven met een jurylid, dan weet je ook waar op gelet wordt.
Ik ga de laatste tijd veel mee schrijven en zie helaas ook erg veel 5en en 6en proeven....

De jury waarbij ik schrijf let oa op impuls, rechtgerichtheid, regelmatig lopen. stelling en buiging, loopt het paard niet op de voorhand, kantelt het paard zijn hoofd niet en vooral ook op vriendelijk rijden :)

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 14:02

ik dacht ook niet dat het zo goed zou betalen maar ik wilde alleen maar aangeven dat ze er wel degelijk een vergoeding voor kregen ;)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:14

Maar wat wil je daar dan mee zeggen, LH?
Dat er anders gepunt wordt omdat het betaald wordt of zo?
Ik snap jouw achterliggende gedachten niet erg.

Neem van mij aan dat jureren echt een hobby is als onderdeel van de paardensport. En geen enkel jurylid gaat 's morgens op pad met het idee: nu ga ik eens even 'lekker' verliespunten uitdelen.
Wij zien ook liever proeven van in de 200 punten dan matige proeven waar je met goed fatsoen nog geen 160 van kunt maken.

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 20:45

Nee dat zeg ik ook toch niet... :?
Ik ga het ook niet nog een keer zeggen ;)
Ik snap dat de jury zo niet uit ze bed komt maar ze krijgen wel een kleine bijdrage ervoor.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:37

LoveleyHorse schreef:
Nee dat zeg ik ook toch niet... :?
Ik ga het ook niet nog een keer zeggen ;)
Ik snap dat de jury zo niet uit ze bed komt maar ze krijgen wel een kleine bijdrage ervoor.

Maar wat maakt dat dan uit LH? Wat is daar in jouw opinie dan precies de relevantie van?
Dat is niemand hier namelijk duidelijk, waarom je blijft hameren op het feit dat ze een vergoeding krijgen.

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 21:44

omdat jullie hameren op het feit dat de jury "bijna niks krijgt" ;) ik zeg alleen dat ze er geen kosten voor maken en zels een klein beetje bijverdienen. ik wil liever nu alleen meningen over de vraag op de begin pagina. ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:45

ja, daar zijn we mee begonnen omdat iemand (volgens mij jij) begon over het feit dat de juryleden ervoor betaald worden. En dat hebben we even in perspectief geplaatst.

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 21:48

Lielle: Ja klopt maar door de bovenstaande redenen heb ik dat gezegd. ;) en dat klopt ook dus dan kan ik dat toch hier plaatsen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:50

je praat wartaal wat mij betreft. Maar goed jouw punt is duidelijk "juryleden krijgen geld voor jureren" en ons punt "dat is een schijntje" dus ook. Want dit soort cirkeldiscussies zijn zeldzaam niet interessant.

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 21:58

Ik zeg ook niet dat het veel is jullie schuiven woorden in mijn mond en daar hou ik niet van ;)

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:00

LoveleyHorse schreef:
omdat jullie hameren op het feit dat de jury "bijna niks krijgt" ;) ik zeg alleen dat ze er geen kosten voor maken en zels een klein beetje bijverdienen. ik wil liever nu alleen meningen over de vraag op de begin pagina. ;)

Feitelijk gezien draaien we eigenlijk verlies met jureren! (als je dit vanuit jou optie als bijverdienen en dus een weekend-baantje wil zien)
Want gerekend over de uren die we kwijt zijn verdienen we 2,5 euro per uur!! (6 uur ben je namelijk zo kwijt)
Heb geen idee wat het minimum loon momenteel is, maar denk dat het voor een 23+ jarige bij lange na niet in de buurt komt :n
Dan kan je beter in je bed blijven liggen :O

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 22:02

Ja je zetgt zelf nog verdienen we 2,50 per uur. Dus je hebt het nog wel over verdienen.en Laten we nu echt ermee ophouden met deze discussie

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:02

:+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:28

LoveleyHorse schreef:
Ik zeg ook niet dat het veel is jullie schuiven woorden in mijn mond en daar hou ik niet van ;)

ik zeg ook niet dat jij dat zegt, dus over woorden in de mond leggen gesproken ;) Maar goed, dit gaat echt nergens meer over.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:44

je hebt een vergoeding van een kleine 2,50,- per uur...reken daar je afschrijving bij van je auto...en je moet er op toeleggen ;)
dus niets geen verdienen, ook geen kwartje.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:45

Lielle schreef:
LoveleyHorse schreef:

ik zeg ook niet dat jij dat zegt, dus over woorden in de mond leggen gesproken ;) Maar goed, dit gaat echt nergens meer over.

bovenstaande post is ook het laatste wat ik erover zeg..eindeloze discussie idd die nergens op uitdraaid, laat maar gaan.... ;)