Paul11 schreef:Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de tijd dat je automatisch het E erbij kreeg, ben ik nu wel erg blij om, een paar jaar terug moest ik verlengen en toen werd mij gevraagd of ik wellicht niet liever een Europees rijbewijs wilde hebben, raakte ik wel mijn E kwijt.
Heb het gelukkig toen niet gedaan, alle europese gedachten ten spijt.
Huh? dus als je je E hebt en je laat je rijbewijs omzetten naar een Europees rijbewijs raak je je E kwijt? hoe kan dat dan? Als straks alle rijbewijzen omgezet worden raakt heel NL zn E kwijt??? Wat moet je er dan voor doen om het te houden....
Ik weet wel dat je moet oppassen met verlengen (als je nog het oude ´grote roze´rijbewijs had wat je dubbel kunt vouwen. met al die teksten erop, heel prettig voor de BE discussies
) dat je wel een kopie van je oude rijbewijs moet maken om aan te tonen dat je E wel had vóór het verlengen, omdat het wel eens voorkwam dat je dan ineens E kwijt zou zijn, foutje van de ambtenaren. Toon dan maar eens aan dat je E had! 

. Vandaag vertelden mijn vlaamse vrienden dat ik absoluut niet met zo een combi mag rijden???? Alles wat, volgens hen, zwaarder is dan 750kg mag niet getrokken worden met een b rijbewijs. Ik snap het niet meer help...