Diskwalificatie met dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Diskwalificatie met dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:30

Jaaa jullie zijn gewoon jaloers omdat ik zo duidelijk ben O:)

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:30

Toevallig ging ik gisteren bij een vriendin kijken. Zij reed haar eerst Z1 proef. Thuis loopt haar paardje echt super alleen dacht ze daar gisteren helaas anders over. Met inrijden was het echt een krachtpatser en super willen lopen alleen eenmaal de binnenbak in........Ze kwam elke proef wel 2x omhoog zij het niet meer. En toch mocht ze haar proef uitrijden. Bij haar 2e proef gebeurt het overigens weer en weer mag ze haar proef uitrijden. Oke haar punten waren 184 en 186 maar ik denk dat je er weinig mee bereikt om niet meer verder te rijden. Dan denken ze de volgende keer ook: als ik nu omhoog kom hoef ik niet meer verder ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:31

Citaat:
Na 4 onderdelen "verreden" te hebben stapt de jury uit de auto en vertelde haar dat ze de ring uit moest want het werdt toch écht té gevaarlijk!!! (hahahahaha EIKEL)..

Dit snap ik niet, je loopt (vol trots?) te vertellen dat dit paardje al tijdens het rondrijden in de baan bijzondere capriolen liet zien.
En toch ben je verbaasd dat ze eruit moest!?
De jury kan niet weten dat zij niet bang is en moet soms ook de ruiter voor zichzelf beschermen en een keuze maken.
De (begrijpelijke) keuze is om haar te laten stoppen.
Waarom is hij dan een eikel??

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:35

Javelin schreef:
Toevallig ging ik gisteren bij een vriendin kijken. Zij reed haar eerst Z1 proef. Thuis loopt haar paardje echt super alleen dacht ze daar gisteren helaas anders over. Met inrijden was het echt een krachtpatser en super willen lopen alleen eenmaal de binnenbak in........Ze kwam elke proef wel 2x omhoog zij het niet meer. En toch mocht ze haar proef uitrijden. Bij haar 2e proef gebeurt het overigens weer en weer mag ze haar proef uitrijden. Oke haar punten waren 184 en 186 maar ik denk dat je er weinig mee bereikt om niet meer verder te rijden. Dan denken ze de volgende keer ook: als ik nu omhoog kom hoef ik niet meer verder ;)

Dat vind ik wel een ander verhaal, bij dit paard was al bekend dat ie dit thuis ook deed. Overigens hangt het ook een beetje af van de mate van verzet denk ik. Als het echt een drama aan het worden is dan moet je het toch echt op een andere manier oplossen denk ik. HC starten, of op een proefwedstrijd of iets dergelijks.

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:47

Gelukkig kan deze boerin wél haar boerenknolLEN bekostigen en heb ik iets meer respect voor mijn collega juryleden. Jammer genoeg komen we op de wedstrijden steeds meer mensen tegen die absoluut geen normen en waarden kennen. (En die vervolgens lekker anoniem op bokt gaan lopen klagen. En als dan blijkt dat ze geen medestanders vinden gaan ze maar even wild om zich heen schoppen. Wat mij betreft einde discussie, het niveau van de TS is me nét even te laag)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 17:04

Sorry ben niet anoniem wél blond.

Misschien tijd om hier te sluiten,mag hopen dat jullie hebben genoten, ikke wel (alhoewel ik hier niet opuit was).

Jammer maar helaas. ;)

Scum

Re: Diskwalificatie met dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 17:18

Slotje voor overleg.