Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
criollolover schreef:als ik jou was zou ik het niet tegen de jury zeggen. als de jury het niet vertrouwd of wil weten wat het is dan roept ie je wel bij je.
enne over dat sommige je een rotgevoel gaven....als je op bokt een topic opent, maakt niet uit waarover, dan kun je verwachten dat je ook reacties krijgt die niet leuk zijn!!
grauwman schreef:Zorg ervoor dat je een verklaring van de DA hebt mocht je bij de jury moeten komen. De ene jury is nl de andere niet en je kan uitgesloten worden. Persoonlijk zou ik wel een foto laten maken om precies te weten wat er zich in het gewricht afspeelt. Succes!
geerke schreef:heeft de da foto's gemaakt?
of heeft ze rontgen ogen?

kazary schreef:300,-?
Dat zijn dan oplichters.
voor 400,- heb je 18 foto's van je paard en staan zijn voor en achterbenen er van boven tot onder op.
Bij jou paard worden er nooit zoveel foto's gemaakt.
Elisa2 schreef:Je hebt maar 1 foto nodig,dat kan inderdaad nooit zoveel geld kosten.Even rondbellen in de buurt..ik zou het voor de zekerheid doen.Het kan bolspat zijn..maar je weet het pas zeker als er van binnen niets kapot is.En als dat wel zo is en je rijd door,dan word dat er niet beter op.En een nieuw paard is nog duurder..

Olijkje schreef:grauwman schreef:Zorg ervoor dat je een verklaring van de DA hebt mocht je bij de jury moeten komen. De ene jury is nl de andere niet en je kan uitgesloten worden. Persoonlijk zou ik wel een foto laten maken om precies te weten wat er zich in het gewricht afspeelt. Succes!
Ja dankjewel, ga ik ook zeker laten doen denk ik hoor, ik weet alleen niet wanneer want als ik het zelf moet betalen heb ik het geld nog niet precies.. (niet dat ik denk dat ik dat helemaal moet doen hoor, maar dat zeg ik er altijd bij, want de pony kost al zoveel, en anders beginnen mijn broers weer te zeuren dat het oneerlijk is en zo..)
Ik heb wel een briefje van de dierenartsenpraktijk waarop staat Bolspat li achter. Zou dat genoeg zijn?
De wedstrijd is niet ver van de dierenartstenpraktijd dus ze kennen het vast. (het adres en alles staat erop en we weten ook de naam van de DA die er was)
grauwman schreef:Olijkje schreef:
Ja dankjewel, ga ik ook zeker laten doen denk ik hoor, ik weet alleen niet wanneer want als ik het zelf moet betalen heb ik het geld nog niet precies.. (niet dat ik denk dat ik dat helemaal moet doen hoor, maar dat zeg ik er altijd bij, want de pony kost al zoveel, en anders beginnen mijn broers weer te zeuren dat het oneerlijk is en zo..)
Ik heb wel een briefje van de dierenartsenpraktijk waarop staat Bolspat li achter. Zou dat genoeg zijn?
De wedstrijd is niet ver van de dierenartstenpraktijd dus ze kennen het vast. (het adres en alles staat erop en we weten ook de naam van de DA die er was)
Je kan even informeren bij een aantal DA's in de buurt hoeveel het kost per foto. Heb mijn ouwe krack vorig jaar ook op de foto laten zetten. Heb daarbij aangegeven waar ik precies een foto van wilde hebben en dat kostte echt niet zoveel. Normaal betaal je rond de 300 euro voor 18 of twintig opnamen dus 1 foto kost rond de 20 euro, dat moet toch wel lukken? Snap dat het veel geld is maar paarden kosten nou eenmaal geld. Lijkt mij voor je paard en de financiën beter om het nu helemaal na te laten kijken ipv zelf te dokteren en het paard langer met problemen rond te laten lopen die mogelijk flinke gevolgen kunnen hebben.
ladytasjah schreef:Ik vind het goed van je dat je nog een DA heb laten komen. Hier hoor je toch voor de zekerheid wat het is en een foto is natuurlijk voor helemaal 100% zekerheid, dus dat zou ik nog wel doen. Als de DA zegt dat je er mee kan rijden, dan zal dat wel. Ik zou alleen nog even opzoeken hoe dit verder kan lopen.
Wij hebben zelf ook een ponys gehad, die dingen mankeerde en daar kon je ook mee rijden. Succes er mee verder en ik hoop dat ze er geen last van blijft houden en dat de slijtage gering blijft.
Henriette_8 schreef:Het is ongeveer hetzelfde als bij een mens.
Gewoon veel koelen, niet teveel belasten.
Het paard is er NOG niet kreupel van.
Maar belast je het te erg, komt er nog meer vocht en ben je verder van huis.
Succes ermee!