Gegevens mee nemen; Hoe en wat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 10:37

Ik ga altijd alleen naar buiten en draag mijn mobiel altijd bij me, heb daar een ICE-nummer in staan en mijn paard heeft een kokertje aan zijn zadel (in de hoop dat het zadel erop blijft liggen). Misschien wil ik nog een legerplaatje laten maken.

Dat kokertje heb ik aan mijn zadel gehangen naar aanleiding van een gebeurtenis toen wij op vakantie waren in Chilham. Daar kwam s'avonds een paard voorbij ons huis gelopen, vanuit het bos. Paard mee naar een café verderop en daar zijn mensen toen op zoek gegaan naar de ruiter die dus nog ergens in het bos was. Het paard had niets aan zijn zadel hangen en is door de eigenaresse van Chilham Castle naar haar stallen gebracht. Ze hebben de ruiter gelukkig wel gevonden. Op dat moment wist ik zeker dat ik in ieder geval 'iets' aan mijn paard wilde hebben hangen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:39

Een aantal mensen hier hebben het over een ICE-nummer in de telefoon, wat is dat? :o

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:41

In Case of Emerency ;)
(aka in geval van nood ;) )

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:45

Ja, dat snap ik, maar hoe kan ik dat invoeren op m'n telefoon? Moet ik dan gewoon ICE in m'n telefoonlijst zetten? :o?

mick75

Re: Gegevens mee nemen; Hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 03:50

Ik heb zo'n felgekleurd sleutellabeltje aan zowel zadel als hoofdstel zitten, en eentje in mijn zak. Daarop heb ik de belangrijkste dingen geschreven, zoals naam paard, adres stal en mijn telefoonnummer en dat van de stal zodat paard opgehaald kan worden in geval van nood. Op het labeltje in mijn zak staat mijn naam, het telefoonnummer/ adres van de stal en mijn eigen adres en het telefoonnummer van mijn vriend. Verder neem ik zo min mogelijk mee naar buiten, alleen een mesje/ hoevenkrabber, telefoon en dat adreslabeltje.