Ik vind het wel goed dat ze wat minder tight ass zijn geworden bij de dressuur. Die zwart/blauwe eenheidsworst vond ik ook wat saai. Ik denk dat er maar weinig combi's in pimpelpaars zullen starten, en met grijs, bruin of groen is kan je hele mooie chique combi's maken.
ik vind de beige outfit uit het filmpje erg leuk hoor! maar goed ik doe niet aan wedstrijden dus ik merk er niet veel van. ik vind het wel beter dat het nu niet meer het altijd saaie, zelfde lelijke pakje is voor iedereen.
Je moet toch alleen in grijs/bruin starten en alleen zwarte of bruine laarzen? Volgens mij mag je niet met roze of andere felle kleuren gaan rijden. De regels worden gelijk getrokken met het springen en daar mag het ook niet(toch??). Dus jullie hoeven je niet druk te maken dat iedereen straks als zuurstok de ring inkomt. Zal de paarden bovendien ook wel afschrikken..
PBA_
Geplaatst: 06-03-09 19:19
het model moet wel gelijk blijven en nog steeds een witte/ beige broek en blouse
Ik wil trouwens graag in het bruin starten, vind het prachtig. Maar denk dat ik dan eerst een geldboom kan gaan planten in de tuin. Nog even wachten dus.. misschien over een tijdje. Ik rijdt nu al met een donkergrijs jasje en een zwart met grijze cap wat erg mooi staat.
Dabo
Geplaatst: 06-03-09 20:21
Voorlopig start ik toch niet, maar ik ga echt geen nieuwe outfit aanschaffen! Maar een lichtgrijs jasje voor de zomer lijkt mij wel ERG mooi, misschien met een krijtstreepje erin ofzo. Die ga ik dan wel zelf maken denk ik.. Ik denk echt niet dat we rare combinaties qua kleuren gaan zien hoor, het MAG dus wel, maar ik denk niet dat er iemand is die met een goud/bling jasje gaat starten.
mmmm ik kan de link wel openen en dan kom ik wel op de site van Hvnl maar hij speelt niet af :s flauw, ik heb het ook gemist.
kensha
Geplaatst: 07-03-09 13:00
100% natuurlijk nep.
Wedstrijdpakken hebben altijd zijn limiet van wat je aan mag trekken.
Kleuren etc zijn niet geschikt voor deze sport.
Overig moet de jury op beide letten ruiter en paard zelf als de ruiter opvallende kleding gaat dragen dan let de jury minder op het paard en meer op ruiter.