Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimspringen schreef:Zie deze:
[EA-CO] De nieuwste en veiligste cap van het moment KEP CROMO ITALIA
mooiere foto's, en info..
De nieuwste en veiligste cap van het moment KEP CROMO ITALIA
Dat is de titel^
_Patty schreef:vind hem een beetje op de voorkant van een auto lijken of zie ik dat nou verkeerd
) en hijkimspringen schreef:kimspringen schreef:Zie deze:
[EA-CO] De nieuwste en veiligste cap van het moment KEP CROMO ITALIA
mooiere foto's, en info..
De nieuwste en veiligste cap van het moment KEP CROMO ITALIA
Dat is de titel^
bekijk die topic maar![]()
dan zoek ik verder, want kan echt niks vindee
Citaat:Je mag echt eens wat gaan doen aan je Nederlands ,want het is niet fijn lezen zo.Dat is geen aanval begrijpe me goed, maar een tip![]()
Heb even gekeken, maar daar is verder niks te vinden. Wel dat hij als beste getest is. Zal even een PB sturen naar de TS van het topic dat je gegeven hebt.
.

kimspringen schreef:_Patty schreef:vind hem een beetje op de voorkant van een auto lijken of zie ik dat nou verkeerd
Dat zie je verkeerd...op de foto, vind ik
de cap ook lelijk![]()
Maar in het echt is het meteen een ander beeld, en hoe die eruit ziet,
maakt me niet zoveel uit, hij is veilig(en dat moet wel met zo'n rodeopony!) en hij
zit super lekker
..... dan maar een minder fijne/ mooie, die me maar 60 euro kosten, kan ik er ozwat 10 x flink hard vallen, dan 1 x met die 'veilige, mooie en fijne cap van jou '.
? Citaat:Als je elke keer dat je flink van je 'rodeopony' valt, een nieuwe cap van 500 euro moet kopen... dan ben je snel blut..... dan maar een minder fijne/ mooie, die me maar 60 euro kosten, kan ik er ozwat 10 x flink hard vallen, dan 1 x met die 'veilige, mooie en fijne cap van jou '.
En promote door hier op bokt ofwat?