Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hestejente schreef:Je mag niet eens foto's op bokt zetten van paarden die niet van jezelf zijn zonder dat je daar toestemming van hebt van de eigenaar. Kan ze ze nog beter aan haar instructeur laten zien, of iemand anders die wat van paarden weet en die haar beter kent dan zomaar een stelletje bokkers zoals wij
wij zijn nog maar B hoor! Wel al een paar puntjes, maar een tijd niet gestart omdat het rijden niet lekker ging. Nu gaat het weer heel fijn, of ging eigenlijk, want de hele week gaat het klote, dat we het dus weer gaan proberen. Heb nog een maand om hem weer een beetje op orde te krijgen
Spannend hoor, weet nog goed dat ik op jacht was voor Ol, zo spannend allemaal was dat..
).
Cassagrande schreef:Bij mij gaat dan ook een lichtje branden!! Heel duur voor een onbeleerde pony ten eerste. En liever verkopen zonder te keuren?? Dan zou ik er geen spijt van hebben dat ie weg is.
Cassagrande schreef:Klopt, maar als hij weet dat jij interesse hebt maar hem eerst wil laten keuren dan ben je naar mijn mening met de koop bezig. Dat hij dan verkoopt aan mensen die hem willen zonder te keuren?
superwoman schreef:Cassagrande schreef:Klopt, maar als hij weet dat jij interesse hebt maar hem eerst wil laten keuren dan ben je naar mijn mening met de koop bezig. Dat hij dan verkoopt aan mensen die hem willen zonder te keuren?
Verkocht is het paard pas als het woord is uitgesproken.
Als het paard wordt afgekeurd kan de koper ook afhaken..
De verkoper mag het paard verkopen aan wie hij wil zo lang hij nog niet daadwerkelijk verkocht is of er afspraken zijn gemaakt.
heb ff verteld dat ik ouder ben dan 30 op mezelf woon en dus mijn vader niet met mijn zaken bemoeit..vervolgens vertelde ze, dat ze al ver gevorderd waren met andere mensen