Is een bodyprotector echt nodig? / En hoeveel kost dat dan ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kallandso

Re: Is een bodyprotector echt nodig? / En hoeveel kost dat dan ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:10

Nodig is het natuurlijk niet, ik heb zo'n 7 jaar zonder gereden... Maar nu rij ik altijd met. Heb er eens eerder één gehad, van hh, maar die is na één keer dragen in mijn kast beland. Voelde me er net een vierkant marsmannetje in ;) En dat kon nooit veiliger zijn voor mijn gevoel.
Na jaren steeds maar als ik in een ruitersportwinkel was passen, maar nooit een goed zittende bodyprotector kunnen vinden, heb ik nu die van imperial riding. En die is voor mij gewoon perfect. Ben er nog nooit mee gevallen, maar het voelt gewoon wel een stuk veiliger...

Mopjemop

Re: Is een bodyprotector echt nodig? / En hoeveel kost dat dan ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:19

mijn eisje is bijna 7 en zit net op paardrijden, zij moet hem om! net een michellin-poppetje wat op een pony zit. hehe. maar veiligheid voor alles!

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:22

ik vond het niet zo nodig, ik ken er genoeg die met zo'n ding zijn gevalle, en nog meer pijn hadden, omdat ze op die bodyprotector viel

ik zou der noooooit een aandoen

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 21:09

Ik denk dat ik er maandag 1 voor mijn dochter ga halen. Onze poownie bokt haar er nogal eens af en dan blijft ze altijd op de grond liggen (geen adem vanwege de klap) ik sta iedere keer doodsangsten uit :o
Omdat ik wil dat ze weer gaat lessen en het vertrouwen weer terug krijgt kan het mij niet veilig genoeg zijn.
Het liefst deed ik haar nog een nekbrace om maar die zijn er geloof ik niet :D