Waar laat jij je prijzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janne

Re: Waar laat jij je prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:53

al mijn bekeres en rozetten liggen in dozen op zolder.
wel heb ik een paar belangrijke bekers/rozetten die ik gewonnen heb bij mijn ouders op mijn slaapkamer staan.
ik woon nu op me zelf en heb nu geen ruimte om dat allemaal neerte zetten,dus staat dat alsnog te verstoffen op me kamer.
had ook liever geldprijzen gewonnen :) dat geeft niet zon rommel!

Maariijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:43

De geldprijzen zitten in m'n portomenee, die geef ik uit aan spulletjes voor m'n paarden. De rosetten hangen overal in m'n kamer, zo krijg jee een beetje kleur. Ook m'n nichtje neem nog wel eens een paar mee voor wat vriendennetjes. Verder past niks meer in m'n prijzenkast, dus alle beker liggen overal en nergens in huis. Medailles hangen in bossen aan de prijzenkast. Belangrijke prijzen hebben een speciaal plekje!:)

ReLaFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:04

In mijn vensterbank :D .

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:53

Ik hang alleen nog mijn oranje lintjes op in mijn kamer, maar mijn muur begint nu aardig vol te raken dus ik denk dat ik daar binnenkort maar eens mee ga stoppen. Bekers zette ik altijd neer maar daar ben ik ook al vanaf gestapt, die staan nu in een doos op zolder. Prijzengeld spaar ik op en gebruik ik als 1 van de paarden weer wat nieuws nodig heeft.

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:14

De echt grote en belangrijke prijzen heb ik in een vitrine op m'n kamer de rest staat op zolder en alle rozetten in dozen zijn er inmiddels zoveel :o

Sietsx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:55

In me kamer, past nog wel :P

Laar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:00

Mijn rozetten zitten allemaal in een doos, bekers de meeste ook in een doos, een paar nog op een plank...

Maartje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:26

De rozetten heb ik allemaal boven de stallen hangen, de bekers staan nog binnen maar er komt waarschijnlijk wel ooit een kastje om ze ook op stal te zetten. Het prijzengeld spaar ik op om er wat voor de paarden van te kopen. En de plaatjes van kampioenschappen heb ik op de zadelkast gehangen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:38

Ik heb een lint aan de muur gemaakt, waar ik ze allemaal ophang :D .
Het zijn er nu nog maar 15, maar het breidt zich vast snel uit :) .

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:23

Ik heb ooit een poster opgehangen en daar sleuven in geknipt, daar hangen ik denk 20 rozetten... Verder heb ik een poppetje met veel touwtjes hangen, daar hangen van het paard een stuk of 10 rozetten aan, en ik heb ook nog een snoertje van de radio, daar hangen nu 3 rozetten aan van het nieuwe paard die gaat net 3 maanden mee op concours :D Bekers staan door de hele kamer :D

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:37

In mijn kamer :)

Op mijn klerenkast en beneden staan ook nog wat bekers :P