Dorienn schreef:Dit is niet aanstellen, het meisje mag het niethet is toch niet omdat jullie moeten fietsen van jullie ouders dat zij zich aanstelt omdat ze niet fietst ?? Ik mocht op mijn 14e ook niet fietsen naar mijn pony's, dat was een drukke weg over, voorbij de ingang van een snelweg en nog eens door het bos
ik had niet goed gelezen
het is toch niet omdat jullie moeten fietsen van jullie ouders dat zij zich aanstelt omdat ze niet fietst ?? Ik mocht op mijn 14e ook niet fietsen naar mijn pony's, dat was een drukke weg over, voorbij de ingang van een snelweg en nog eens door het bos

. Het is best leuk als je kind een hobby heeft, totdat jouw leven (als ouders zijnde) wordt geprogrammeerd om de hobby heen van je dochter. Komop, best leuk zo'n hobby, maar het moet ook wel leuk blijven voor de ouders. Je ouders krijgen helemaal het heen en weer als ze dit doen. Ja een keertje is niet zo erg, maar 3x in de week..... mijn ouders zien me aankomen
. Vergeet niet, kwartiertje heen betekent ook een kwartiertje terug... dus moeders zit dan zowiezo al een een uur in de auto om even dochterlief te brengen en te halen. Daarbij kan je eigenlijk niks doen, want je moet ook de tijd in de gaten houden of maar kant en klaar staan als dochter belt om opgehaald wilt worden
.