Hoi,
Voor school moeten wij wat te weten komen voor een project over een ruitersportzaak.
Daarom hebben wij een enquete gemaakt. Graag zouden wij u vriendelijk vragen om ons te helpen met ons onderzoek, door deze enquete in te vullen.
1. Waarvoor gaat u vooral naar een ruitersportzaak?
a) voor kleding (rijbroek, cap, laarzen, enz)b) voor schoeisel
c) voor harnachement (sjabrak, zadel, hoofdstel, halster, bit, enz)
d) voor overige spullen voor paarden (dekens, peesbeschermers, praam)
e) voor middelen als zadelvet, shampoo of vliegenspray2. Heeft u een vaste ruitersportzaak waar u naartoe gaat, of gaat u naar verschillende ruitersportzaken?
a) Ja, ik heb een vaste ruitersportzaak (ga verder met vraag 3)
b) Nee, ik ga naar verschillende ruitersportzaken (ga verder met vraag 4)3. Waarom gaat u naar een vaste ruitersportzaak?
.................................................................................................................
.................................................................................................................
4. Waarom gaat u naar verschillende ruitersportzaken?
Het is maar net waar ik ben en met wie. Als er een ruitersportzaak in de buurt is van waar we op dat moment zijn dan gaan we daar wel even kijken. Dit komt vooral door een vriendinnetje van mij en vooral als we samen op wedstrijd zijn geweest dan landen we nogal eens bij een ruitersportzaak daarna..................................................................................................................
5. Waar let u op als u naar een ruitersportzaak gaat?
a) of er mooie/goede spullen te koop zijnb) of het in de buurt is
c) of de zaak populair is
d) of de spullen er goedkoop zijn
6. Let u op speciale acties? Zoals dat je bijvoorbeeld een gratis halster krijgt bij de koop van iets, of bij een bepaald bedrag?
a) Ja
b) Nee7. Waarom wel of niet?
Dat maakt me echt niet uit. Als ik iets nodig heb dan koop ik dat, actie of niet. ....................................................................................................................
....................................................................................................................
8. Koopt u wel eens ruitersportartikelen op webshops? (op internet?)
a) Jab) Nee
9. Houdt u de laatste mode bij in ruiter- en paardenspullen en artikelen?
a) Jab) Nee
10. Wat vind u van winkels die tweedehands ruitersportartikelen verkopen?
Prima, tweedehands spullen zijn vaak nog in erg goede staat en kunnen best nog een ronde mee....................................................................................................................
...................................................................................................................
Hartelijk dank voor het invullen van de enquete.