Zou er echt niet aan moeten denken! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zou er echt niet aan moeten denken!
MarchaL schreef:Vandaag had ik toch wel een hele mooie; mijn vriend en ik gingen mijn paard samen op de trailer zetten. Vriend loopt met paard trailer in en ik wil de stang er achter doen. Precies op het moment dat ik er helemaal achter sta wordt mijn paard zenuwachtig en schijt heel mijn witte wedstrijdbroek onder haha![]()
Ehm, dat was wel even balen, snel met zeep het meeste er af gepoetst en mijn proef gereden met een hele ranzige vlek in mijn broek. In het vervolg misschien maar een extra broek mee nemen?

xBARBIIE schreef:Dat mijn paard is gestorven op de dag van de wedstrijd :| Omdat iemand hem probeerde te stelen.![]()
![]()
xBARBIIE schreef:Dat mijn paard is gestorven op de dag van de wedstrijd :| Omdat iemand hem probeerde te stelen.![]()
![]()
officiële springwedstrijd kwam ik niet over de oxers. Dus mijn parcours eindigde bij hindernis 2 en 1
M_arieKe__ schreef:mijn zadel vergeten
maanou schreef:dan ik bijna altijd een paar punten te weinig krijg en dna niet de prijs krijg als ik terug ga
Ik heb haar nog gewaarschuwd.
bokken123 schreef:Op clubkampioenschappen 2 jaar terug ben ik een keer met afwenden, linkerhand gegaan in plaats van rechterhand, maar was toch nog clubkampioendressuur![]()
![]()
En precies een jaar later doet mijn vriendin het zelfdeIk heb haar nog gewaarschuwd.

)!

woeliej schreef:MarjonTampon schreef:En omdat het een appaloosa is was het nog maar de vraag of het weer goed zou aangroeien.
groeit haar zo slecht bij een appaloosa dan?