Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:Vraagje aan de TS: wat heb je liever? Een pony waar je de klik mee hebt en 365 dagen per jaar met plezier naar toegaat, of een paard waar de klik minder mee is, waar je wel op wedstrijden scoort, maar die niet helemaal je paard is? Die je gekozen hebt omdat je omgeving vond dat het "plaatje" niet klopte?

KiimsS schreef:Vind het bij jullie allemaal ook nog goed kunnen.. Zie het probleem ook niet. Maar sommige vinden dat het echt niet kan en daardoor ga ik zo twijfellen.....

Ineke2 schreef:Even offtopic, maar patjelisa: wat een beauty is dat zeg!! Veel succes ermee!
KiimsS schreef:Vind het bij jullie allemaal ook nog goed kunnen.. Zie het probleem ook niet. Maar sommige vinden dat het echt niet kan en daardoor ga ik zo twijfellen.....
,jij moet er iedere dag voor zorgen en ermee rijden niet wij
als jij maar plezier beleeft met je pony en lekker een wedstrijdje kan rijden voor de lol dan is het toch goed
en ik ga ook gewoon starten met haar.
als mijn pony en ik het maar leuk vinden

Faroly schreef:Dat heb ik dus ook! Precies wat jij hebt.
IK heb ook een pony, en ik wil binnenkort met haar gaan starten, alleen ik twijfel enorm..
Verschillende mensen hebben ook al gezegt, dat je tussen de paarden niet gewaardeerd word met je pony ed.
Nou is dit natuurlijk niet overal zo, maar ik voel me er echt ongemakkelijk bij!
Ik wil echt dolgraag starten, en ik wil ook absoluut geen (ander) paard. Ik ben echt dol op mijn pony, en de klik is geweldig tussen ons..
Ik weet dus echt niet of ik nu wel of niet moet gaan starten..
Citaat:="patjelisa
Ik vind je bent zo groot als je zelf voelt

Sjolvir schreef:Citaat:="patjelisa
Ik vind je bent zo groot als je zelf voelt
Jezelf?? Of je pony?? (Ik reuze groot, zij reuze klein, samen wij beste vriendjes!)
edit: quote gerepareerd