Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

asje86 schreef:hmmm lekker motiverend deze berichten :S...heb nu ook net mn anatomica voor mn haflinger maar die steekt dus ook een aardig eind boven dr rug uit...ook zit er ruimte tussen haar rug en de kussens in t midden van dr rug zeg maar en schuift ie naar links en rechts. Bij het testen was dit veel minder en lag t zadel ook niet ZO hoog als deze...Heb van de week gebeld en ze zeiden dat ik er maar een paar keer op moest gaan rijden en anders weer moet bellen. Nou heb er even 5 min. op gezeten maar hij schuift naar links en rechts en dr vetjes voor t zadel worden helemaal naar voren geduwt omdat t zadel zo strak ligt...
dus van de week maar weer bellen...t zadel is zo moooi en heb er al 10 weken op moeten wachten

Doortje58 schreef:Ze zijn NIET goedkoop met hun zadels en voor je inruil krijg je te weinig terug!!!!

Dat vind ik toch best meevallen.
maar om het nu een centraal afbrandtopic te maken vind ik ook weer overdreven.
lonnie schreef:tuurlijk heb ik dat wel gezien, had je ook kunne lezen, staat er nl. Maar zoals er ook staat, maakte drunen mij wijs dat dat kwam doordat het zadel nieuw was en nog moest zakken...juist door mijn twijfel is het balletje aan het rollen gegaan
lonnie schreef: