welk deken voor brede paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Margarita_

Re: welk deken voor brede paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:26

dominick dekens, ze geven er ook garantie op wanneer het gaat om schuurplekken.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:06

bucas heb je speciale uitvoeringen van voor brede paarden
harry horse ben ik ook tevreden over
en verder die dekens met ouderwetse sluitingen

Sjoyceje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:13

Ik 'schop' het topic even omhoog, zodat ik geen nieuw topic hoef aan te maken......

Ik lees in dit topic dat veel mensen met hun wat bredere paarden erg tevreden zijn over dekens van Harry's Horse. Zijn alle dekens van HH geschikt voor wat bredere paarden, of zijn dat maar een paar modellen?
Ik ben namelijk op zoek naar een deken voor mijn brede paard en zou graag willen weten welke HH jullie fijn vinden. Mijn merrie heeft nu een QHP op, en daar krijgt ze ontzettende schuurplekken van. Heb ook al gekeken naar een Bucas, maar daar hoor ik ook weer wisselende verhalen over.

Alvast bedankt :)

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:00

vorig jaar had ik een premiere... die beviel goed... dus dit jaar weer een nieuwe gekocht... hebben ze hem kleiner gemaakt
Hij past gelukkig wel.

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:04

Sjoyceje schreef:
Ik 'schop' het topic even omhoog, zodat ik geen nieuw topic hoef aan te maken......

Ik lees in dit topic dat veel mensen met hun wat bredere paarden erg tevreden zijn over dekens van Harry's Horse. Zijn alle dekens van HH geschikt voor wat bredere paarden, of zijn dat maar een paar modellen?
Ik ben namelijk op zoek naar een deken voor mijn brede paard en zou graag willen weten welke HH jullie fijn vinden. Mijn merrie heeft nu een QHP op, en daar krijgt ze ontzettende schuurplekken van. Heb ook al gekeken naar een Bucas, maar daar hoor ik ook weer wisselende verhalen over.

Alvast bedankt :)

Wij hebben voor onze haflinger een bucas Big Neck en die ligt super, ook de dekens van HH liggen super goed op 'm.
Dan heb ik het over de Staldeken Highliner 0 gram, met fleece voering.

lissaagirl14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:30

de bucas dekens. :D

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:53

Ik heb dekens van verschillende merken en wat ik heb gemerkt is dat dekens van HH, Weatherbeeta en QHP mooi gevormd zijn voor brede paarden. Welke naar mijn mening niet echt geschikt zijn voor brede paarden (zitten al aardig strak om mijn iele paard): Bucas en Euroriding. Verder heb ik een Rhino die ook redelijk geschikt is voor brede paarden

Sjoyceje

Re: welk deken voor brede paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:18

Dank jullie :)

Maar zijn alle dekens van HH dan geschikt? Of bepaalde types?