Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Snow_White schreef:Hij is in het buitenland prima te krijgen,dus hopelijk is hij snel terug in Nederland!
Ik draag normaal maat 38/40 en heb een M, hij heeft fijn lange mouwen en een curvier model aan de voorkant.
esthermiri schreef:_Snow_White schreef:Hij is in het buitenland prima te krijgen,dus hopelijk is hij snel terug in Nederland!
Ik draag normaal maat 38/40 en heb een M, hij heeft fijn lange mouwen en een curvier model aan de voorkant.
Ik kan m nergens vinden, misschien heb jij de hint om m wel ergens vandaan te halen?
Het mooiste zou zijn voor volgende week dinsdag binnen, maar dat wordt uit het buitenland natuurlijk wel weer ingewikkeld
esthermiri schreef:_Snow_White schreef:Hij is in het buitenland prima te krijgen,dus hopelijk is hij snel terug in Nederland!
Ik kan m nergens vinden, misschien heb jij de hint om m wel ergens vandaan te halen?
Het mooiste zou zijn voor volgende week dinsdag binnen, maar dat wordt uit het buitenland natuurlijk wel weer ingewikkeld
_karin_ schreef:friesam schreef:[ [url=m/MUN5T1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek een groen wedstrijd jasje bij dit dekje. Equiline is helaas boven budget
Ik heb die van horseware erbij, hier ook al eens gepost! Maatvoering is goed, zoals hierboven ook gezegd. Ik vind de knoopjes wel flut maar ze zitten er nog op bij mij na een paar keer gebruiken.
[ [url=m/PrT2rK.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Snow_White schreef:Ik ben al een tijdje naar die slipjas aan het kijken, maar ik kan hem helaas niet in het echt aanvoelen.
Is de stof draagbaar op warme dagen (>25°)?
xLoki schreef:Zijn er lange mensen in dit topic?
Ik ben rustig aan op zoek naar een nieuw wedstrijdjasje, maar ben slank en lang met weinig boezem, en de meeste jasjes zijn bij de armen dan te kort...
Hebben jullie nog tips voor een betaalbaar jasje, het liefst in donkergroen, donkerblauw of bordeaux?
BloemBloem schreef:Kunnen jullie misschien helpen, ik ben op zoek naar een dressuur pony dek in donkerblauw die
qua kleur perfect zal passen bij een Fairplay jas. https://hypostore.nl/fair-play-dressuur ... s1EALw_wcB
Jullie een tip?
BloemBloem schreef:Kunnen jullie misschien helpen, ik ben op zoek naar een dressuur pony dek in donkerblauw die
qua kleur perfect zal passen bij een Fairplay jas. https://hypostore.nl/fair-play-dressuur ... s1EALw_wcB
Jullie een tip?