Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Met zo'n dikke vacht is toch niet fatsoenlijk te rijden? Ik vind inderdaad dat daar minpunten voor gegeven mogen worden als die vies is... Een dekentje op om de ergste vacht en viezigheid tegen te gaan is een kleine moeite... Jij wil op wedstrijd dan is het ook jouw taak om je paard netjes voor de dag te brengen..
Yvank_ schreef:Dat zeg ik toch helemaal niet? Jij wil het paard niet wassen oid voor je op wedstrijd gaat. Dat vind ik niet kunnen! Je trekt een paard die 24/7 zonder deken buiten staat toch niet uit de modder en gaat zonder wassen op wedstrijd?
Ik zeg in dat geval dan is een deken een kleine moeite wordt de vacht niet zo dik en blijft die schoner. Ik zeg niet dat je zonder deken niet op wedstrijd mag. Ik ben wel van mening dat je een dikke onvoldoende voor verzorging hoor te krijgen als je met een uit de modder getrokken paard op concours verschijnt.
Yvank_ schreef:Dat zeg ik toch helemaal niet? Jij wil het paard niet wassen oid voor je op wedstrijd gaat. Dat vind ik niet kunnen! Je trekt een paard die 24/7 zonder deken buiten staat toch niet uit de modder en gaat zonder wassen op wedstrijd?
Ik zeg in dat geval dan is een deken een kleine moeite wordt de vacht niet zo dik en blijft die schoner. Ik zeg niet dat je zonder deken niet op wedstrijd mag. Ik ben wel van mening dat je een dikke onvoldoende voor verzorging hoor te krijgen als je met een uit de modder getrokken paard op concours verschijnt.
Yvank_ schreef:staartvlecht vind ik echt zo ongeveer het lelijkste wat er ismaar vind wel dat ze staart netjes (gewasen als die vies is) en uitgekamt moet zijn.
Yvank_ schreef:Ik zeg in dat geval dan is een deken een kleine moeite wordt de vacht niet zo dik en blijft die schoner. Ik zeg niet dat je zonder deken niet op wedstrijd mag. Ik ben wel van mening dat je een dikke onvoldoende voor verzorging hoor te krijgen als je met een uit de modder getrokken paard op concours verschijnt.
mzara schreef:ik vind het meestal wel leuk staan en zo heeft iedereen wat andersik knipte de staart ook vaak bij omdat er heel veel uitstak maar toen kreeg ik te horen dat dat ook ouderwets was