Zijn er meer die dit hebben gedaan en foto’s hebben?                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Zijn er meer die dit hebben gedaan en foto’s hebben?                                                         
 Is een heel tof project om iets eigens te hebben voor op wedstrijd. 

)

Door alle vragen merk ik dat het lastig helpen is al je niet alles ziet, misschien is het wat beter als ik een betere foto plaats ipv losse delen. 
 Ons tuig is zwart en mijn laarzen zijn dat ook. Vijf jaar geleden reden wij zo, maar ik wil nu eea vernieuwen zoals bijvoorbeeld het dek. Dat het iets meer power heeft ipv "vrij basis met een knaljasje." Maar als dat wel is wat het beste past, dan kan ik mij daar ook bij neerleggen. 
 Dus het helpt alleen maar. 
 Over het shirt draag ik meestal een witte plastron. Het is meer dat ik het niet mooi vindt om met inrijden of rondwandelen zonder jas een compleet wit pak aan te hebben. Ik voel me daar zwaar ongemakkelijk in heb ik mogen merken. 
 (De foto die ik eerder plaatste miste die zag ik, stom. Dan krijg je ook wel een heel ander beeld indd. Sorry) 
 Aan de feedback hier merk ik dat ik er nog even goed naar kan kijken en heroverwegen. 
                                                         Canon schreef:Vijf jaar geleden reden wij zo, maar ik wil nu eea vernieuwen zoals bijvoorbeeld het dek. Dat het iets meer power heeft ipv "vrij basis met een knaljasje."
Canon schreef:Wij rijden dressuur, maar ik zoek iets dat minder aan het klassieke hangt, en meer aan het sportieve / moderne toe.. Opvallen vind ik niet erg.