[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:47

@ Lindsey; hey, dat profiel ziet er bekend uit :')

Maar jasje... Ik heb een geruit jasje van de sissy-boy omgebouwd tot wedstrijdjasje (is wel een bruine, maar ze zullen vast soms ook andere kleuren hebben)

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:49

Mijn Pikeur Epsom heeft trouwens een grauwe fluwelen kraag. Ik wil er graag een oranje of hardroze fluwelenkraag op laten zetten. Iemand tips wie dat doet? En dan misschien gelijk de randen vd zakken op de voorkant in dezelfde kleur ofzo.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:52

ArGieVai schreef:
@ Lindsey; hey, dat profiel ziet er bekend uit :')

Maar jasje... Ik heb een geruit jasje van de sissy-boy omgebouwd tot wedstrijdjasje (is wel een bruine, maar ze zullen vast soms ook andere kleuren hebben)

Lol sorry, vond dat je wel een mooie had dus ik heb hem gejat :') net erg hoop ik? (Eigenlijk een compliment!!)

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:54

hahaha tuurlijk geen probleem, heb mijne inmiddels alweer veranderd :+

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:31

Bralindy schreef:
Hoi bokkers :wave:

Ik ben nieuw in de wedstrijd wereld en zit nog een beetje te kijken wat bij mijn paard past. Ik zoek geruitte jasjes, maar kan het niet echt vinden. Kennen jullie webshops waar ze geruitte jasje verkopen voor een redelijk prijs? Of raden jullie mij en mijn paard wat anders aan? (Geen bruin graag :') )

www.equimatch.nl heeft geruite rijjasjes, oa deze http://www.equimatch.nl/kleding/rijjasj ... s-malvern/ Maar dit is op zich niet heel duidelijk geruit, in ieder geval in het bruin niet. In de andere kleuren zou ik het niet weten.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:30

hè bah.. ik pas het jasje van Horsea niet.. Het is te groot, kwaliteit is verder top! ik zal zo een foto plaatsen. Het jasje heeft voor mij te lange (brede) mouwen en is te weinig getailleerd waardoor ik een beetje lijk te zwemmen als ik zit. Aan de bovenkant zit die wel goed :(

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:53

Janine001 schreef:
Bralindy schreef:
Hoi bokkers :wave:

Ik ben nieuw in de wedstrijd wereld en zit nog een beetje te kijken wat bij mijn paard past. Ik zoek geruitte jasjes, maar kan het niet echt vinden. Kennen jullie webshops waar ze geruitte jasje verkopen voor een redelijk prijs? Of raden jullie mij en mijn paard wat anders aan? (Geen bruin graag :') )

http://www.equimatch.nl heeft geruite rijjasjes, oa deze http://www.equimatch.nl/kleding/rijjasj ... s-malvern/ Maar dit is op zich niet heel duidelijk geruit, in ieder geval in het bruin niet. In de andere kleuren zou ik het niet weten.

Ik ben wel heeel benieuwd naar de blauwe hiervan.. Als iemand die heeft?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:07

Anders moet je even mailen, misschien hebben hun er wel een foto van...

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:18

panache schreef:
hè bah.. ik pas het jasje van Horsea niet.. Het is te groot, kwaliteit is verder top! ik zal zo een foto plaatsen. Het jasje heeft voor mij te lange (brede) mouwen en is te weinig getailleerd waardoor ik een beetje lijk te zwemmen als ik zit. Aan de bovenkant zit die wel goed :(

balen dat ik niet dichterbij je woon! anders had ik hen kunnen passen en van je over kunnen nemen :)
heel benieuwd naar een foto!!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:18

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:25

Heb ik al een keer gedaan maar niks meer gehoord, ga ik nog eens doen.

Hmmm Bralindy dat lijkt hem wel te zijn, alleen die blauwe heeft dus helaas geen ruitje.
Die van bonprix is hier al vaker voorbij gekomen, weet niet zeker of iemand die nu heeft gekocht of niet. Hij is wel leuk!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:26

Volgens mij had diegene hem gekocht :j

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:26

Pattyy_ schreef:
panache schreef:

balen dat ik niet dichterbij je woon! anders had ik hen kunnen passen en van je over kunnen nemen :)
heel benieuwd naar een foto!!

Ah jammer, Oss is inderdaad een eindje weg.

http://www.mijnalbum.nl/Album=TJKXDA3V
Dit is hoe het jasje zit.. Staand lijkt het nog wel te gaan.. Ben bang dat 34 te strak op de borsten gaat zitten.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:29

Wat zonde panache! Kan je hem nog wel terugsturen?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:29

Nies_ schreef:
Volgens mij had diegene hem gekocht :j

Ik had terug gelezen, maar dat was een ander. Ze had hem wel van bonprix, dus toen ben ik daar gaan kijken en zo kom ik op deze. Denk wel dat hij te kort is.. Erg jammer want ik vind hem erg leuk

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:34

Maureen97 schreef:
Wat zonde panache! Kan je hem nog wel terugsturen?

Ja gelukkig wel. :)

Echt super jammer, dit was anders wel echt mijn 'droomjasje' haha.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:28

Zo kun je niet echt kijken hoe het jasje zit. Hier zit je op een stoel in stoelhouding. Dat doe je op je paard niet. Beetje schoudervrijheid ben je nodig.

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:31

Lithya schreef:
Zo kun je niet echt kijken hoe het jasje zit. Hier zit je op een stoel in stoelhouding. Dat doe je op je paard niet. Beetje schoudervrijheid ben je nodig.

Maar het is wel duidelijk te zien dat dit jasje te weinig getailleerd is voor haar. Daar hoef je niet voor op een paard te zitten :))

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:37

Kan je het jasje ook niet laten innemen door een deskundig iemand??

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:42

Vind het altijd zo lastig met confectie blazers. Zitten vaak te strak om de schouders waardoor je niet lekker kan rijden.. Erg gaaf stofje trouwens die blazer van Bonprix!!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:54

Bralindy schreef:
Kan je het jasje ook niet laten innemen door een deskundig iemand??

Dat ga ik wel vragen.. Ben er bang voor gezien er erg weinig taille inzit voor mij. Bij mijn middel zwem in teveel in het jasje.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:59

Ja ik vind het sowieso altijd wel jammer om een splinternieuw jasje in te nemen. Zeker als het een duur jasje is, dan moet het eigenlijk gewoon goed zijn. Natuurlijk jammer maar er zijn zo ontzettend veel modellen en jasjes. Je vind waarschijnlijk toch wel iets dat meteen goed zit lijkt mij..

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:05

Ik zou hem verkopen of terugsturen hoor! Krijg je er nog wat voor, zal er niet aan laten prutsen, gaat het mis, zit jij met alle kosten!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:07

Ja hebben jullie gelijk in. Ik wil hem té graag hebben. Een jasje hoort gewoon gelijk goed te zitten.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:29

Ik zou er even mee langs een deskundige gaan hoor. Als dit nou echt je droomjasje is en hij zit bij je schouders goed, dan is de rest voor iemand die er verstand van heeft heel simpel aan te passen. Mouwen is simpel en extra tailleren ook. Dan ga je voor die, wat zal het maximaal kosten, 50 euro (?) toch niet je droomjasje laten schieten?