Maar jasje... Ik heb een geruit jasje van de sissy-boy omgebouwd tot wedstrijdjasje (is wel een bruine, maar ze zullen vast soms ook andere kleuren hebben)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArGieVai schreef:@ Lindsey; hey, dat profiel ziet er bekend uit
Maar jasje... Ik heb een geruit jasje van de sissy-boy omgebouwd tot wedstrijdjasje (is wel een bruine, maar ze zullen vast soms ook andere kleuren hebben)
Bralindy schreef:Hoi bokkers![]()
Ik ben nieuw in de wedstrijd wereld en zit nog een beetje te kijken wat bij mijn paard past. Ik zoek geruitte jasjes, maar kan het niet echt vinden. Kennen jullie webshops waar ze geruitte jasje verkopen voor een redelijk prijs? Of raden jullie mij en mijn paard wat anders aan? (Geen bruin graag)
Janine001 schreef:Bralindy schreef:Hoi bokkers![]()
Ik ben nieuw in de wedstrijd wereld en zit nog een beetje te kijken wat bij mijn paard past. Ik zoek geruitte jasjes, maar kan het niet echt vinden. Kennen jullie webshops waar ze geruitte jasje verkopen voor een redelijk prijs? Of raden jullie mij en mijn paard wat anders aan? (Geen bruin graag)
http://www.equimatch.nl heeft geruite rijjasjes, oa deze http://www.equimatch.nl/kleding/rijjasj ... s-malvern/ Maar dit is op zich niet heel duidelijk geruit, in ieder geval in het bruin niet. In de andere kleuren zou ik het niet weten.
panache schreef:hè bah.. ik pas het jasje van Horsea niet.. Het is te groot, kwaliteit is verder top! ik zal zo een foto plaatsen. Het jasje heeft voor mij te lange (brede) mouwen en is te weinig getailleerd waardoor ik een beetje lijk te zwemmen als ik zit. Aan de bovenkant zit die wel goed
Pattyy_ schreef:panache schreef:hè bah.. ik pas het jasje van Horsea niet.. Het is te groot, kwaliteit is verder top! ik zal zo een foto plaatsen. Het jasje heeft voor mij te lange (brede) mouwen en is te weinig getailleerd waardoor ik een beetje lijk te zwemmen als ik zit. Aan de bovenkant zit die wel goed
balen dat ik niet dichterbij je woon! anders had ik hen kunnen passen en van je over kunnen nemen
heel benieuwd naar een foto!!