Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:16

chelletju schreef:
blijft erg mooi heb ook de ottaviano gewoon zwart. ze staan ook te koop

foto?

Imker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 16:32

Nee, geen creme erop gedaan. Alleen de cleaner en dan de poets. Zo is het mij aangeraden en dat hebben ze me er ook bijverkocht.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:34

imker schreef:
Nee, geen creme erop gedaan. Alleen de cleaner en dan de poets. Zo is het mij aangeraden en dat hebben ze me er ook bijverkocht.

Oké, nou als je die creme erop had gedaan dan had ik me nog voor kunnen stellen dat de poets niet pakte.
Wat raar zeg... Ben bang om nou mijn poets te gebruiken... :=

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:44

Heb twee paar, in het zwart en in het bruin.
Ben tevreden over mijn zwarte, maar ontevreden over mijn bruine. Het leer lijkt heel droog er kwamen allemaal nerven op. Ik ben toen steeds gaan poetsen met neutraal kleurige schoensmeer, maar ze werden steeds lelijker. Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik ze gekocht had, maar daar bleven ze beweren dat het zo hoorde. Bruine laarzen zijn volgens die winkel (Van Rijs) gevoeliger dan zwarte.
Ik ben toen naar mijn schoenmaker gegaan en die heeft de hele laag schoensmeer er weer af gehaald en opnieuw gepolijst. Nu zien ze er wel redelijk uit.
Al met al ben ik niet tevreden over de kwaliteit van mijn bruine De Niro's.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 19:46

Ik heb dat ook met mijn leer Cerize, ben er nu mee terug gegaan want er waren ook 2 drukknopjes lam. Het wordt nu beoordeeld en dan merk ik wel wat er gaat gebeuren.. Bij mij is het aan één laars zo. heb trouwens de zwarte

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 09:24

Ok... jij hebt het juist bij de zwarte.
Weet je wat het volgens mij is. Die laarzen zijn op het moment zo populair, dat ze nu inleveren op kwaliteit. Ik heb iemand op stal die ze ongeveer 3 jaar geleden aangeschaft heeft en die heeft nooit problemen gehad en het leer ziet er nog als nieuw uit.
Maar eerlijk is eerlijk, mijn zwarte zijn ook goed. Heb alleen problemen met de bruine. En in de winkel waar ik ze gekocht heb, krijg ik geen goede service. Ze wilden ze niet terugnemen (heb ze net 5 maanden... garantie? dus not). En kreeg de meest vreemde adviezen, dat ik ze maar boven een gasbrander moest houden enzo... hahaha echt heel vreemd!!! Uiteindelijk heeft mijn schoenmaker goed werk geleverd en zijn ze nu 'te doen' maar het lijkt of ik ze al jaren heb en niet zo zuinig met ze ben geweest. Balen dus...

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 09:40

Mijn vriendin heeft de bruine deniro laarzen. Ik vind de kwaliteit van het leer ronduit slecht. Allemaal nerven in de leer, het ziet er uit alsof ze al jaren oud zijn

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 14:39

nou ik heb er gisteren voor het eerst mee gereden... ze zitten als gegoten zeg
je rijd er idd zo mee weg, eerst een half uur aan gehad om te wennen en kon er zo mee rijden.
ik wil nooit meer anders en hoop dat ze lang goed blijven?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:55

Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier:

Ik zit er ook over te denken deze boots te kopen. Maar ik heb onwijze plat voeten én een lage wreef.
Ik heb bij een andere ruitersportzaak alles aangehad en niks pastte. (kon ze zo weer uitschoppen bij wijze van spreken)

Iemand ook ervaring met zulke rare voeten als die van mij en toch deze boots heeft?

Ik las ergens dat ze ze niet op maat maken, ik zou het jammer vinden als ik ze niet zou kunnen kopen. Dan moet ik weer op zoek naar wat anders.

Hoor het graag!! Dank je!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:55

Cerize schreef:
Ok... jij hebt het juist bij de zwarte.
Weet je wat het volgens mij is. Die laarzen zijn op het moment zo populair, dat ze nu inleveren op kwaliteit. Ik heb iemand op stal die ze ongeveer 3 jaar geleden aangeschaft heeft en die heeft nooit problemen gehad en het leer ziet er nog als nieuw uit.
Maar eerlijk is eerlijk, mijn zwarte zijn ook goed. Heb alleen problemen met de bruine. En in de winkel waar ik ze gekocht heb, krijg ik geen goede service. Ze wilden ze niet terugnemen (heb ze net 5 maanden... garantie? dus not). En kreeg de meest vreemde adviezen, dat ik ze maar boven een gasbrander moest houden enzo... hahaha echt heel vreemd!!! Uiteindelijk heeft mijn schoenmaker goed werk geleverd en zijn ze nu 'te doen' maar het lijkt of ik ze al jaren heb en niet zo zuinig met ze ben geweest. Balen dus...

Tsja, of ze slechter zijn geworden weet ik niet.. Maar ik baal echt van de kwaliteit vind ze echt niet mooi meer :n Hopelijk gebeurt er iets mee..

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:00

Ik heb ook de bruine, zie 1 of 2 pagina's eerder.
Ja tuurlijk worden ze kaal aan de binnenkant, zwarte vegen en bleke plekken, maar dat is logisch, dat is van de wrijving. Zwart is nu eenmaal meer doorgeverfd.

Voor de rest zien ze er nog super uit en heb ze pas gepoetst en dat doet wonderen, daar knappen ze echt van op en dan ziet de binnenkant er ook meteen een stuk minder kaal uit. Maar dat van die nerven herken ik niet, snap ook echt niet wat jullie daarmee bedoelen??

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:50

Met nerven bedoel ik een soort van droogtelijntjes in het leer. Het lijkt net of mijn leer rimpeltjes heeft!
Kaal aan de binnenkant vind ik echt geen probleem. Dat hebben alle laarzen, maar de kwaliteit van het leer is gewoon slecht.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:01

Vreemd, poets je ze wel regelmatig?
Ik heb er vooralsnog geen last van, heb ze nu 2 maanden, dus das nog niet lang, maar ik hoop toch niet dat de mijne dat ook gaan doen!

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:04

Ja hoor ik verzorg ze net als al mijn andere laarzen. Alleen deze hebben er last van... gewoon een stukje verkeerd leer. Ik heb ze pas een half jaar en ik draag ze hoogstens 3 x per week. Baal er wel van hoor, ondanks dat het niet zulke dure laarzen zijn, vind ik dat kalfsleer er niet zo hoort uit te zien.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:10

Nee inderdaad, dat begrijp ik. Ik zou er ook ontzettend van balen.
Ben je er al mee terug geweest?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:28

Cerize schreef:
Met nerven bedoel ik een soort van droogtelijntjes in het leer. Het lijkt net of mijn leer rimpeltjes heeft!
Kaal aan de binnenkant vind ik echt geen probleem. Dat hebben alle laarzen, maar de kwaliteit van het leer is gewoon slecht.

Dat heb ik dus ook.. mijn laarzen worden niet eens minder zwart aan de binnenkant, dat blijft wel oke.. Maar die lelijke rimpels daar stoor ik me echt vreselijk aan! Hopelijk doen ze er wat aan..

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:06

Nou ik ben dus terug geweest naar de winkel waar ik ze gekocht heb. Maar daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik ben naar de schoenmaker gegaan en die heeft ze weer helemaal opnieuw opgepoetst. Ze glanzen in ieder geval weer wat meer, want de glans was er ook helemaal vanaf. Maar die nerven blijf je zien.
@daisies: heb jij je laarzen terug laten sturen?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:15

Hmmm, balen zeg, sjonge!

Ik had mijn laarzen dinsdag gepoetst, en dat kale aan de binnenkant knapt dan echt super op :j.

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:07

Hallo,

Ik ben vandaag ook naar Drunen geweest voor DeNiro laarzen voor m'n verjaardag!
Ik wou heel graag bruine met croco-leer.

Afbeelding

Deze is het geworden, alleen dan in de kleur oxford met mokka croco-accenten :D
(want in het echt is de kleur op de foto heeeel licht)

Ze moesten wel speciaal gemaakt worden dus ik moet 8 weken wachten..
Zijn er nog meer mensen die deze laarzen zo hebben? Goede ervaringen mee?
En houden ze zich wel aan deze wachttijd? of is het ook vaak langer?

Groetjes!!

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:12

Ik heb dit soort nog niet eerder gezien, tenminst niet op concours, ze lijken mij erg stoer, maak je een foto als je ze binnen hebt?

Normaal gesproken houden ze zich goed aan de wachttijd, alhoewel dat ligt er ook weer aan welke winkel je ze besteld hebt.

Ik heb ze sinds maart las ik net terug in dit topic, maaar ik kreeg 3 mdn geleden, (heb ze in de tussentijd nog 1 keer aangehad) een groot compliment of mijn laarzen nieuw waren? haha:) ik verzorg ze heel goed , ben er nog steeds super blij mee, zitten echt fijn:).

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:56

HouvanPonys schreef:
Ik heb dit soort nog niet eerder gezien, tenminst niet op concours, ze lijken mij erg stoer, maak je een foto als je ze binnen hebt?

Normaal gesproken houden ze zich goed aan de wachttijd, alhoewel dat ligt er ook weer aan welke winkel je ze besteld hebt.

Ik heb ze sinds maart las ik net terug in dit topic, maaar ik kreeg 3 mdn geleden, (heb ze in de tussentijd nog 1 keer aangehad) een groot compliment of mijn laarzen nieuw waren? haha:) ik verzorg ze heel goed , ben er nog steeds super blij mee, zitten echt fijn:).

Oke klinkt goed! Ik heb ze bij Drunens ruiterhuis gekocht, die staan wel bekend met deze laarzen dus ik hoop dat ze zich aan de levertijd houden!
Haha ja zal uiteraard een foto neerzetten in dit topic :D

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:33

die van mijn zijn nu ook besteld ben benieuwdwanneer ze binnen zijn. heb de lak besteld. spanennnnddd

GuusHinnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:03

Ik heb ze ook bij het Drunens ruiterhuis gekocht
Bij mij duurde het 11 weken, maar dat was wel in de vakantie. Denk dat dat er wel mee te maken had.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:01

Cerize schreef:
Nou ik ben dus terug geweest naar de winkel waar ik ze gekocht heb. Maar daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik ben naar de schoenmaker gegaan en die heeft ze weer helemaal opnieuw opgepoetst. Ze glanzen in ieder geval weer wat meer, want de glans was er ook helemaal vanaf. Maar die nerven blijf je zien.
@daisies: heb jij je laarzen terug laten sturen?

Jep, de winkel zou ze laten beoordelen. Ik kom daar heel vaak dus laat me echt niet zomaar afschepen. Heb nog niks gehoord dus ga binnenkort even bellen hoe en wat

Edit; net gebeld, de gene die het beoordeeld heeft vindt dat het een natuur product is en ze gaan er waarschijnlijk niks aan doen. Wel wordt er nog even overlegd met Italië dus hopelijk komt daar iets uit maar ik vermoed van niet

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:38

Krijg je er nou ook "gratis" sporen bandjes bij en laarzen beschermers?
Dat lees je namelijk veel in dit topic maar ik heb er eigenlijk niks over gehoord. ;)
en wat bedoelen ze eigenlijk met laarzen beschermers?