chelletju schreef:blijft erg mooi heb ook de ottaviano gewoon zwart. ze staan ook te koop
foto?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imker schreef:Nee, geen creme erop gedaan. Alleen de cleaner en dan de poets. Zo is het mij aangeraden en dat hebben ze me er ook bijverkocht.
Cerize schreef:Ok... jij hebt het juist bij de zwarte.
Weet je wat het volgens mij is. Die laarzen zijn op het moment zo populair, dat ze nu inleveren op kwaliteit. Ik heb iemand op stal die ze ongeveer 3 jaar geleden aangeschaft heeft en die heeft nooit problemen gehad en het leer ziet er nog als nieuw uit.
Maar eerlijk is eerlijk, mijn zwarte zijn ook goed. Heb alleen problemen met de bruine. En in de winkel waar ik ze gekocht heb, krijg ik geen goede service. Ze wilden ze niet terugnemen (heb ze net 5 maanden... garantie? dus not). En kreeg de meest vreemde adviezen, dat ik ze maar boven een gasbrander moest houden enzo... hahaha echt heel vreemd!!! Uiteindelijk heeft mijn schoenmaker goed werk geleverd en zijn ze nu 'te doen' maar het lijkt of ik ze al jaren heb en niet zo zuinig met ze ben geweest. Balen dus...
Cerize schreef:Met nerven bedoel ik een soort van droogtelijntjes in het leer. Het lijkt net of mijn leer rimpeltjes heeft!
Kaal aan de binnenkant vind ik echt geen probleem. Dat hebben alle laarzen, maar de kwaliteit van het leer is gewoon slecht.
HouvanPonys schreef:Ik heb dit soort nog niet eerder gezien, tenminst niet op concours, ze lijken mij erg stoer, maak je een foto als je ze binnen hebt?
Normaal gesproken houden ze zich goed aan de wachttijd, alhoewel dat ligt er ook weer aan welke winkel je ze besteld hebt.
Ik heb ze sinds maart las ik net terug in dit topic, maaar ik kreeg 3 mdn geleden, (heb ze in de tussentijd nog 1 keer aangehad) een groot compliment of mijn laarzen nieuw waren? haha:) ik verzorg ze heel goed , ben er nog steeds super blij mee, zitten echt fijn:).
Cerize schreef:Nou ik ben dus terug geweest naar de winkel waar ik ze gekocht heb. Maar daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik ben naar de schoenmaker gegaan en die heeft ze weer helemaal opnieuw opgepoetst. Ze glanzen in ieder geval weer wat meer, want de glans was er ook helemaal vanaf. Maar die nerven blijf je zien.
@daisies: heb jij je laarzen terug laten sturen?