Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Blacksmurf schreef:Hallo,
Ik weet dat het al een out topic is maar ik probeer het toch even op deze manier.
Zoals ik al eerder aangaf heb ik problemen bij de leverancier van mijn rijlaarzen. Ik heb hem inmiddels al tig keer gemaild en bel hem nu ook dagelijks. Op de mail krijg ik geen antwoord en ook wordt de telefoon niet opgenomen en op mijn voicemail ook niet. Ik word hier echt moedeloos van en vrees dat ik nooit mijn langverwachte rijlaarzen zal krijgen. Ik heb van sjakie gehoord dat zij geen problemen heeft gehad (zelfde leverancier). Heeft sjakie misschien nog een andere manier op in contact met geje te komen? een adres of een ander telefoonnummer? Of als iemand anders dat heeft dan ook graag.
alvast allemaal heel erg bedankt

vagolijntje schreef:ik heb mn laarzen verkocht![]()
ik ging er echt met geen mogelijkheid in passen nu maar weer sparen voor een ander paar
maar twijfel nu wel heel erg ga ik were voor könings of toch maar lipica t scheeld maar 100 euro tis zo moeilijk
sjaantje schreef:Vrijwel iedereen die ik ken heeft problemen gehad met inlopen van de Königs laarzen. Ik niet gelukkig.
De laarzen schijnen wel het beste aangemeten te zijn als ze pijn doen met inlopen.