Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik weer netjes terug gestuurd, nu niet over de hekjes. en een rondje later ging die weer, nu was ik er vroeg bij en ik heb hem in de volte gezet. heb nog vrolijk zonder beugels gereden nog een galopje en toen was die weer lief. jammer genoeg 4e (met half punt verschil)
tsjaa sorry, ik was al blij dat ik nog zat en hem netjes heb uitgereden
en een keertj thuis allereerste keer a/b proefje rhuis heel vaak geoefend waren de letters met de wedstrijd omgedraaid stond de a in de plaats van de c maar dat wist ik niet en toen ging ik gewoon waar normaal de a stond afwenden enzo was ik net begonne kwam de jury uit de auto om t zeggen dat ik alles verkeerd reed
mocht gelukkig wel opnieuw beginne
ging erdaarna gewoon weer opzitten en reed de bak uit ws vergete dat je er daarna niet meer op mag gaan zitte
Twee weken later was hij gecastreerd
_Lorette_ schreef:Grootste wedstrijdblunder?
Met mijn eigenwijze c-pony reed ik een B-parcoursje. Hj vond hindernis 7B een beetje teveel van het goede en bleef doodleuk staan. Onervaren als ik was, reed ik vol moed, in de hoop dat de tweede poging zou slagen, een volte 8 meter en sprong keurig over B heen.
En ja, daar klonk de bel...
Ik wist echt niet dat A dan ook overnieuw moest.Ik zat helemaal beteuterd op de poownie.

dus op die wedstrijd ook -2 Wopkebrok schreef:Toen ik mijn jonge friese hengst voor het eerst meenam op wedstrijd vond hij het iets te gezellig. Hij probeerde meteen op de eerste merrie te springen die ik tegen kwam toen ik de inrijbak inreedTwee weken later was hij gecastreerd
Met inrijden, had ik m'n zweep in de buitenhand, maar die stak een beetje uit, dat had ik niet in de gaten. En de ringmeester stond aan de kant van de bak, sloeg ik met m'n zweep per ongeluk de ringmeester om z'n oren

xAmigo schreef:Paar weken geleden had ik een erge...Met inrijden, had ik m'n zweep in de buitenhand, maar die stak een beetje uit, dat had ik niet in de gaten. En de ringmeester stond aan de kant van de bak, sloeg ik met m'n zweep per ongeluk de ringmeester om z'n oren
![]()
Heb me wel 100 keer verontschuldigd maar hij vond het niet erg, hij had zelf maar moeten uitkijken, zei die.
Schaamde me wel dood

Dat is dan wel even balen, maar het parcours zelf ging goed dus was te vreden!