Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nicole0180 schreef:hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om
Barbara_m schreef:Sportief gezien was Almelo (voor mij) een dieptepunt. Woensdag was mijn paard al niet goed. Echt balen, maarja niks aan te doen. Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).
Ik heb wel een paar hele goede amazones zien rijden en paarden die ik wel mee naar huis had willen nemen.
inkiepinkie schreef:nicole0180 schreef:hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om
hahah je bent er ook een.. wat voor gek gaat er parcour lopen snachts??? haha tjah als het met zo hunk is ''denkt nicole...'' ofniet![]()
hahah nou ik spreek je snel weer.. dikke kuss,,,
inkiepinkie schreef:nicole0180 schreef:hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om
hahah je bent er ook een.. wat voor gek gaat er parcour lopen snachts??? haha tjah als het met zo hunk is ''denkt nicole...'' ofniet![]()
hahah nou ik spreek je snel weer.. dikke kuss,,,
anydale schreef:Shanna16 schreef:Ik zit nu weer op mijn stage en dat valt vies tegen na zo'n weekje paarden...
Ik verveel me helemaal dood hierIk weet helemaal niet wat ik moet doen haha!
Barbara_m schreef:Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).
Michelle85 schreef:Afiena Kommer?? Maarre ik vond Valentino (won de Amev in ring 2), Stefano (won de Amev in ring 1) en mijn eigen Passy de knapste
sjaantje schreef:Barbara_m schreef:Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).
Je had van mij inderdaad ook wel iets meer punten mogen hebben in de kür. En ik vond je muziek zo óntzettend leuk!! Wat geweldig passend joh! Ik vertelde het meteen aan mijn moeder en wij gaan ook al bij Oot-productions informeren voor een Z2 kür. Ik hoorde achter me ook mensen zeggen dat je de cd net een dag voor de kür had gekregen! Is dat zo? Dan vind ik het echt heel knap!
Michelle85 schreef:barbara, jij had toch die kur met nederlandse muziek? Met voor de stap Geef mij nu je angst, en verder Mexico .. van Imca Marina ???? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik vond hem echt super leuk, had nog nooit zoiets gehoord.
Barbara_m schreef:Michelle85 schreef:barbara, jij had toch die kur met nederlandse muziek? Met voor de stap Geef mij nu je angst, en verder Mexico .. van Imca Marina ???? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik vond hem echt super leuk, had nog nooit zoiets gehoord.
*Trots* Ja dat was ik.
Wat was er trouwens met Wilmer zijn paard in de kur?
nicole0180 schreef:hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om
sjaantje schreef:Barbara_m schreef:Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).
Je had van mij inderdaad ook wel iets meer punten mogen hebben in de kür. En ik vond je muziek zo óntzettend leuk!! Wat geweldig passend joh! Ik vertelde het meteen aan mijn moeder en wij gaan ook al bij Oot-productions informeren voor een Z2 kür. Ik hoorde achter me ook mensen zeggen dat je de cd net een dag voor de kür had gekregen! Is dat zo? Dan vind ik het echt heel knap!