Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_

Re: Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:57

En wie had dr nog vrijdagavond M geregeden in ring 5? Ik wil weten of ik nog bokkers heb gezien

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:02

nicole0180 schreef:
hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om

hahah je bent er ook een.. wat voor gek gaat er parcour lopen snachts??? haha tjah als het met zo hunk is ''denkt nicole...'' ofniet hahah nou ik spreek je snel weer.. dikke kuss,,,

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:45

In de finale van de kur zaten Wilmer Lanning met Major, Linda Verwaal met Tres Chic, Sanne van Voorst met New York, Daisy Kuipers met Kuup's Fantacy en nog twee Sanne had gewonnen.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:46

Ik heb net tentamen gehad en dan is een weekje Almelo weer leuk Wat een gedoe rechten studeren

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:59

Sportief gezien was Almelo (voor mij) een dieptepunt. Woensdag was mijn paard al niet goed. Echt balen, maarja niks aan te doen. Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).
Ik heb wel een paar hele goede amazones zien rijden en paarden die ik wel mee naar huis had willen nemen .

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:01

Barbara_m schreef:
Sportief gezien was Almelo (voor mij) een dieptepunt. Woensdag was mijn paard al niet goed. Echt balen, maarja niks aan te doen. Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).
Ik heb wel een paar hele goede amazones zien rijden en paarden die ik wel mee naar huis had willen nemen .

wie wou je nou mee naar huis nemen de amazones of de paarden ...als je maar plezier hebt gehad nietwaar??en ja een paar punten meer...jurysport he...

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:05

inkiepinkie schreef:
nicole0180 schreef:
hahahah viel opzcih wel mee haha ging alleen nog wel pacour lopen snachts met iemand echt gekkenwerk maar wel onwijs gezellig gehad en daar gaat het toch om

hahah je bent er ook een.. wat voor gek gaat er parcour lopen snachts??? haha tjah als het met zo hunk is ''denkt nicole...'' ofniet hahah nou ik spreek je snel weer.. dikke kuss,,,

hahah ja toch waarom ook niet krijg je straks weer een nieuwe roddel daar hahah

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:11

haha Brommers kiekn.. inderdaad.. bij nicole is het Parcours loopm??? hahahaha...

en barbara .. klopt liepen een stel goeie beesten tussen.. al vind ik die van sanne iets minder in verhouding om te zien.. maar lopen kan die wel!!!

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:11

inkiepinkie schreef:
nicole0180 schreef:

Is het begrip "brommers kiek'n" vervangen door parcours lopen?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:12

De paarden haha... Heb een gave Royal Dance in het M1 gezien, en die New York van Sanne van Voorst... Wat een beest zeg.
En er was 1 vrouwtje die mee deed in de finale van het Z2 (vos) en L2 (schimmel), die kon me een partij sturen. Ik geloof dat ze er ook nig 1 in het M1 had lopen. Ben dr naam alleen vergeten.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:12

Afiena Kommer?? Maarre ik vond Valentino (won de Amev in ring 2), Stefano (won de Amev in ring 1) en mijn eigen Passy de knapste

Brommers kiek'n blijft nog steeds heel leuk toch

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:13

anydale schreef:
Shanna16 schreef:
Ik zit nu weer op mijn stage en dat valt vies tegen na zo'n weekje paarden...

Ik verveel me helemaal dood hier Ik weet helemaal niet wat ik moet doen haha!

Oh jemig... dan ben je niet de enige!!!
Nog ruim een half uur...*telt terug*

kreta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:15

Ze is na het secretariaat geweest en gevraagd hoe het zat met de finale plaatsen. daar kreeg ik te horen dat de personen die boven de streep staan mee mogen doen.
ze heeft toen gevraagd als er een paar zich niet melden, wat dan?
dan werden de opvolgende mensen gebeld... dat antwoord kreeg ze. En ze heeft gevraagd van kun je haar dan niet op de reservelijst neerzetten... nee kon niet en dan zie je de uitslag en bam een paar mensen die gewoon halverwege de lijst stonden..... niet dat ik het hun niet gun of zow, maar stond echt zo te kijken van.... Of ze hebben gekeken naar de mensen die elke dag hebben meegereden....

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:15

Ik vind die van Sanne ook niet zo knap hoor, maar zij kan ten eerste super sturen en ten tweede blijft die bok gewoon lopen !

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:17

Ja Mich, Passy is heel knap!

(Vooral tijdens de ereronde, haha toen wilde hij wel! )

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:20

Barbara_m schreef:
Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).

Je had van mij inderdaad ook wel iets meer punten mogen hebben in de kür. En ik vond je muziek zo óntzettend leuk!! Wat geweldig passend joh! Ik vertelde het meteen aan mijn moeder en wij gaan ook al bij Oot-productions informeren voor een Z2 kür . Ik hoorde achter me ook mensen zeggen dat je de cd net een dag voor de kür had gekregen! Is dat zo? Dan vind ik het echt heel knap!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:21

barbara, jij had toch die kur met nederlandse muziek? Met voor de stap Geef mij nu je angst, en verder Mexico .. van Imca Marina ???? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik vond hem echt super leuk, had nog nooit zoiets gehoord.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:26

Michelle85 schreef:
Afiena Kommer?? Maarre ik vond Valentino (won de Amev in ring 2), Stefano (won de Amev in ring 1) en mijn eigen Passy de knapste

Ik vond Afiena en dat paard van haar echt heel erg tegenvallen. Wij doen de prijzencommissie, dus ik zag dat ze alles won. In de kür zag ik haar pas voor het eerst rijden... Alles aan haar klappert... Dat paard is volgens mij verschrikkelijk lui, maar iets minder laten zien kan ook wel lijkt me.

En ik heb eindelijk jou Pasteurtje gezien in de prijsuitreiking! Aangezien die van v.Baalen komt verwachtte ik er heel wat van. Nou die verwachtingen heeft hij wel waargemaakt hoor . Die bok kan sjouwen zeg. Maar hij is niet erg groot, of wel? Gefeliciteerd met je 4e prijs in de Amev hè!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:34

sjaantje schreef:
Barbara_m schreef:
Ik heb zaterdagavond nog wel mijn nieuwe Z2 kur gereden, ging best lekker, al vielen de punten best tegen (heb zelfs van een aantal mensen gehoord dat ik wel een paar punten meer mocht krijgen).

Je had van mij inderdaad ook wel iets meer punten mogen hebben in de kür. En ik vond je muziek zo óntzettend leuk!! Wat geweldig passend joh! Ik vertelde het meteen aan mijn moeder en wij gaan ook al bij Oot-productions informeren voor een Z2 kür . Ik hoorde achter me ook mensen zeggen dat je de cd net een dag voor de kür had gekregen! Is dat zo? Dan vind ik het echt heel knap!

Ja, ik heb de cd vrijdagavond gekregen. Heb m wel 50x beluisterd en een aantal keer in de vrachtwagen op dvd bekeken.
Ik kreeg bij jury C maar een 6 voor m'n muziek en bij jury M een 8??? Dressuur he. Olaf zit hier ook op bokt, ik geloof dat hij Oot123 heet. Ik had wel meer flinke verschillen op een aantal onderdelen.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:35

Michelle85 schreef:
barbara, jij had toch die kur met nederlandse muziek? Met voor de stap Geef mij nu je angst, en verder Mexico .. van Imca Marina ???? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik vond hem echt super leuk, had nog nooit zoiets gehoord.

*Trots* Ja dat was ik .
Wat was er trouwens met Wilmer zijn paard in de kur?

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:43

Barbara_m schreef:
Michelle85 schreef:

*Trots* Ja dat was ik .
Wat was er trouwens met Wilmer zijn paard in de kur?

Het is een fantastisch paard maar een draak... In de kür op zaterdag was hij nog tamelijk rustig. Zondag in de kür ging hij alleen maar omhoog en zondag in de Amev bokt hij alleen maar. Behoorlijk zonde.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:52

Zonde van Wilmer, want ik vond dat hij een hele leuke kur had! Pasteurtje is maar 1.67 en dat was zijn eerste prijsuitreiking te paard Dus sjouwen deed hij wel

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:03

k had ook van die rare punten in de kur Z1 die k zaterdags moest rijden smiddags 69.83% en 61,0% bij de een als eerste en dan ander zevende uiteindelijk toch nog 3de maar helaas nie door naar de finale vond dat wel jammmer

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:41

nicole0180 schreef:

Is het begrip "brommers kiek'n" vervangen door parcours lopen?
[/quote]

hahahah stja misschien wel hahah
[/quote]
[/quote]

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:44

sjaantje schreef:
Barbara_m schreef:

Helemaal mee eens, heb hem ook gezien en iedereen om ons heen stond vrolijk mee te zingen Ik heb Pasteur en Michelle en Shanna ook gezien bedenk ik me nu, hihi. En Kelly en Kadans ook