Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loetie84 schreef:badeendje schreef:Heeft iemand hier toevallig ook een (evt zelfgemaakt) zwart Jasje met paarse accenten? Zo'n jasje zoek ik namelijk
Ja die heb ik. Zwart met paarse bies op de kraag (en een hele dunne paarse krijtstreep) is van Esperado.
http://i50.tinypic.com/eq9uzd.jpg
Picassox schreef:Wow, heel mooi jasje die laatste zeg! Heel bijzonder!
Even een andere vraag aan jullie:
Ik start gewoon in volledig zwart-wit. Nu heb ik sinds vorige week een Charles Owen cap gekocht (je weet wel, met die leerkleurige bandjes). Vinden jullie dat kunnen bij een 'normaal' zwart-wit wedstrijdtenue? Cap op de foto is een BR Zenith. En wat kan ik eventueel aanpassen om de Charles Owen cap wel bij m'n tenue te laten passen?
[ Afbeelding ]
kamsel schreef:Picassox schreef:Wow, heel mooi jasje die laatste zeg! Heel bijzonder!
Even een andere vraag aan jullie:
Ik start gewoon in volledig zwart-wit. Nu heb ik sinds vorige week een Charles Owen cap gekocht (je weet wel, met die leerkleurige bandjes). Vinden jullie dat kunnen bij een 'normaal' zwart-wit wedstrijdtenue? Cap op de foto is een BR Zenith. En wat kan ik eventueel aanpassen om de Charles Owen cap wel bij m'n tenue te laten passen?
[ Afbeelding ]
Waarom zou een zwarte (?) Charles Owen cap niet bij een zwart-wit tenue passen?