Ik hoep niet elke dag, maar toch nog steeds wel een paar keer per week.
sportbay_nl
Geplaatst: 04-05-12 16:30
Hey! Wij van sportbay.nl zijn blij verrast dit forum te zijn tegengekomen, alhoewel wij nooit dachten dat hoopen goed zou zijn voor paardrijden! Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw kennis over de praktische kant van hoopen. Het is belangrijk om te weten dat als u begint met deze oefeningen, dat er een kans bestaat op het ontstaan van blauwe plekken, soms wat pijn of dat de hoop van uw heupen valt. Dit is volkomen normaal als u net begint met hoopen (wij hebben dit zelf ook zeker ervaren, au!). Als dank voor het delen van al deze waardevolle informatie, willen wij u als paardenliefhebber een speciale kortingscode aanbieden voor gratis verzending:
wijhoudenvanpaarden
Om deze kortingscode te ontvangen, kunt u de code simpelweg invullen in het speciaal bestemde KORTINGSCODE-vakje in uw winkelmandje tijdens het afrekenen, en kunt u de kosten van verzending (á €4,99) terug krijgen! Twijfel niet om contact met ons op te nemen via info@sportbay.nl als u eventueel vragen heeft of extra informatie wilt ontvangen over hoops en hulahoopen, en u bent van harte welkom de code met andere geïnteresseerden te delen!
Alleen de lichte blauwe plekken in het begin waren bij mij meer behoorlijke kneuzingen en heftige grote pikzwarte plekken. En dat zelfs na rustig opbouwen.
Ach, ieder nadeel heb zn voordeel, mijn bloed is weer (uitgebreid) getest en goed bevonden :p Al zijn de plekken (nu, na iets meer dan een maand) nog stress wel iets gevoelig
Ik heb maar weinig last van blauwe plekken, komt misschien omdat ik wat meer vet op mijn heupen heb, hihi. Het is even doorzetten als je een blauwe plek hebt, maar als je eenmaal aan het hoopen bent heb ik er geen last meer van.
Ik kon echt niet door hoopen Kan zondag wel ff kijken of ik de foto online kan krijgen en kan posten.... Bij mn heup bot (aan beide kanten) had ik echt een grote blauwe plek die extreem pijnlijk was. En ik was al een paar weken aan het opbouwen...
Heb nu (sinds vandaag) een hoop holland, kan nu dus weer aan het hoopen gaan!
Oe dat klinkt niet zo fijn nee. Bij mij is het ook maar een heel klein blauw plekje. In het begin doet het hoopen even zeer maar door het masseren van de knikkers in de hoepel gaat de pijn snel weg. Sterkte ermee!
De korting wordt niet verwerkt bij Sportbay. Er staat wel gefeliciteerd, maar de verzendkosten worden niet in mindering gebracht. Ik ga toch maar aan de hoola hoop na al deze positieve berichten!
Pasterza
Geplaatst: 05-05-12 10:29
Leuke aanbieding! Kan alleen het kortingscodevakje niet vinden...
Is het nou beter om na een tijdje een Hoop te nemen met meer gram/kilo eraan? Weet niet of het kilo of gram is hoor haha. Ik heb nu het gevoel alsof ik niks meer doe zeg maar, gaat eigenlijk vanzelf.
Ohh wat gaaf ik hoep dus ook en heb net een nwe hoepel bij sportbay gekocht, helaas bevoor ik dit topic had gevonden... jammer van de korting. Ik meld me dus ook ff hier. Ik merk het echt wel. gebruik er ook nog een balance bord bij en een gymbal om mezelf los te houden . Doen jullie nog speciale oefeningen of echt enkel rondjes draaien met dat ding en volhouden ??
Linnie050
Geplaatst: 06-05-12 09:26
Merken er al mensen verschil? Als kind kon ik al niet hoelahoepen dus denk niet dat het wat voor mij is... Maar ben wel heel benieuwd.
Ka_tje
Geplaatst: 09-05-12 15:52
ik heb gelukkig nooit blauwe plekken gehad, enkel het gevoel dat ze er waren (gewoon pijnlijke plekken dus) Nu heb ik nog wel vaak een beetje zeer ter hoogte van mijn lever en milt. het beschadigd de ingewanden toch niet? of zijn het enkel je spieren die voor de pijn zorgen? (heb zo'n hoepel: https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-Hoep-hoepel-Hula-Hoop-SOFT/247)