Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IlselovesR schreef:Sorry dat ik het zeg maar wat een rot laarzen, heb ze nu ongeveer 3 kwart jaar en zijn nu al lelijk. ik rij wel altijd in een buitenbak en reed dus ook in de regen. Verder rijd ik 4 tot 5x in de week. Bij mij is de zijkant van de laars naar binnen geklapt, ga ik schuin lopen, scheurt het leer aan de binnen kant van de laars en zakken ze naar beneden. Ik maakten ze voor wedstrijden schoon en vetten ik ze in verder deed ik dat nog 1 of 2x in de maand. Als het had geregend of heel vies waren maken ik ze droog en schoon. Ik liep er mee de stal in, zetten er paarden mee buiten/binnen en heb er 1x mee uitgemest.
Air schreef:Hmm er zijn hier genoeg mensen die er mee door weer en wind rijden waarbij ze lange goed blijven.
Een veelgemaakte fout is dat mensen ze schoon maken met water, en daarna in gaan vetten. Zo blijft het water er in zitten en krijg je barsten. Dus eerst een dag of twee laten drogen en dan pas invetten
Air schreef:Hmm er zijn hier genoeg mensen die er mee door weer en wind rijden waarbij ze lange goed blijven.
Een veelgemaakte fout is dat mensen ze schoon maken met water, en daarna in gaan vetten. Zo blijft het water er in zitten en krijg je barsten. Dus eerst een dag of twee laten drogen en dan pas invetten