en het is geen gezicht, ze zwaaien alle kanten op...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Bij sommige beha's heb ik ook wel eens een los gevoel maar bij de sportbeha absoluut niet! Zit lekker strak
.
.
Maar toch twijfel ik.....
patpen schreef:Ik heb ook een D maar geen last van afzakkende bandjes bij mijn sportbeha. De mijne komt bij kiesdejuistesportbeha vandaan en ik ben er heel tevreden over. Maar daar zijn de meningen over verdeeld! Ik heb geen gekruiste bandjes maar wel een stevige sportbeha. Stiekem draag ik hem ook wel eens gewoon omdat hij zo lekker zit. Bij sommige beha's heb ik ook wel eens een los gevoel maar bij de sportbeha absoluut niet! Zit lekker strak
.
Edit: bedoel je niet gewoon een t-shirt beha ipv een push-up? Die draag ik ook graag zodat er niets doorkomt bij temperatuur wisselingen.

. Verder sluit ik mij aan bij vuurneon: sportzaken. Zou PERSOONLIJK (!!!!!) niet zo snel naar een Livera of Hunkemoller gaan. Reden is simpel: verkopen meer gewone beha's dan sportbeha's wat toch een ander soort is. Epplejeck heeft ze ook dus bij een goed gesorteerde ruitersportzaak zou je ook goede sportbeha's moeten vinden (ik heb ze bij de zaak waar ik meestal kom nooit gezien, misschien liggen ze niet in het zicht).

Want die had een goed assortiment. Geaa05 schreef:Goed, dit topic is ZO enorm geworden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik word er knettergek van dat die BH bandjes altijd afzakken en ik schaam me kapot als ik les heb. Ben altijd bang dat mensen me uitlachen. Heb cup D, dus dat wil wel haha.
Wat is nou de ideale sport BH voor de grotere cup? Ik draag altijd push-up, niet omdat ik wil dat ze groter lijken, maar zodat het steviger blijft zitten. Ja echt waar, dat werkt bij mij haha.
Ik ben dus bang dat ik zo'n 'losjes' gevoel ga hebben in zo'n sport BH. Ik neem aan dat dat JUIST niet de bedoeling is, haha.
Wie o wie kan mij helpen? (:

, kan niet anders. Schaamteloos gewoon. In doorgezeten draf ziet het er echt niet uit. Natuurlijk valt het bij de grotere cup meer op maar ik ben blij met mijn "harnas" zodat het er bij mij straks wat de dames betreft een stuk netter uitziet. Ik begrijp echt niet waarom paardrijdsters geen goede beha bij de uitrusting willen voegen. Zouden ze dat nou echt niet in de gaten hebben??????