Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:55

Het is idd heel vervelend zonder sport-BH, eerst had ik ze ook niet, nou... ik was blij toen ik er enkele had...
en het is geen gezicht, ze zwaaien alle kanten op... :+

carlijn22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:00

heel af en toe, als ik alleen rijd, en ik heb echt geen zin, draag ik hem niet, maar over het algemeen wel!

Geaa05

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:36

Goed, dit topic is ZO enorm geworden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik word er knettergek van dat die BH bandjes altijd afzakken en ik schaam me kapot als ik les heb. Ben altijd bang dat mensen me uitlachen. Heb cup D, dus dat wil wel haha.
Wat is nou de ideale sport BH voor de grotere cup? Ik draag altijd push-up, niet omdat ik wil dat ze groter lijken, maar zodat het steviger blijft zitten. Ja echt waar, dat werkt bij mij haha.
Ik ben dus bang dat ik zo'n 'losjes' gevoel ga hebben in zo'n sport BH. Ik neem aan dat dat JUIST niet de bedoeling is, haha.
Wie o wie kan mij helpen? (:

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:48

Ik heb ook een D maar geen last van afzakkende bandjes bij mijn sportbeha. De mijne komt bij kiesdejuistesportbeha vandaan en ik ben er heel tevreden over. Maar daar zijn de meningen over verdeeld! Ik heb geen gekruiste bandjes maar wel een stevige sportbeha. Stiekem draag ik hem ook wel eens gewoon omdat hij zo lekker zit :P. Bij sommige beha's heb ik ook wel eens een los gevoel maar bij de sportbeha absoluut niet! Zit lekker strak ;).

Edit: bedoel je niet gewoon een t-shirt beha ipv een push-up? Die draag ik ook graag zodat er niets doorkomt bij temperatuur wisselingen :D.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:52

Voor de grotere boezem is de sportbh van ShockAbsorber zeker een aanrader! :j
Die snoert de dames goed vast haha :D

Voor mij zit het niet lekker, ik heb een kleine cup; ik draag een livera sportbh :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:58

Ik ben erg aan het twijfelen... Ik heb verder nooit last van mijn borsten tijdens het rijden, maar het is inderdaad geen fraai gezicht en als ik de links lees dus ook echt beter! :) Maar toch twijfel ik.....

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:08

@vuurneon: ik vind een SA juist niet lekker zitten met mijn 75D. Blijft natuurlijk toch een persoonlijke keuze.

@Mowoah: gewoon eens een goede uitproberen. Misschien merk je wel verschil als je een goede sportbeha draagt vergeleken met de gewone die je nu draagt.....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:09

Nee dat kan ook, je zit wel echt 'vast' in die bh... dat is ook niet mijn ding. Maar de meeste vinden het juist erg prettig iig met rijden :j

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:13

Neem van mij aan: ik heb ook echt een "harnas" om bij het rijden. Maar geen SA. Er zijn idd veel mensen die de SA prettig vinden. Prima toch, alles beter dan een paar blauwe ogen! Gelukkig is er tegenwoordig ruime keus in goede sportbeha's dus is er (uiteindelijk) voor iedereen wel een goede te vinden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:15

hahaha ja wat dat betreft: je wint het nooit van de zwaartekracht dus je moet de dames wel een beetje helpen :j :D

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:18

Vind ik ook. Tenslotte heb je maar 1 paar gekregen en die mogen best een goede verzorging hebben. De mijne zijn niet meer in de oorspronkelijke staat (bvk) maar wil ze wel zo lang mogelijk behoeden voor de inwerking van de zwaartekracht ;)

Geaa05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:21

patpen schreef:
Ik heb ook een D maar geen last van afzakkende bandjes bij mijn sportbeha. De mijne komt bij kiesdejuistesportbeha vandaan en ik ben er heel tevreden over. Maar daar zijn de meningen over verdeeld! Ik heb geen gekruiste bandjes maar wel een stevige sportbeha. Stiekem draag ik hem ook wel eens gewoon omdat hij zo lekker zit :P. Bij sommige beha's heb ik ook wel eens een los gevoel maar bij de sportbeha absoluut niet! Zit lekker strak ;).

Edit: bedoel je niet gewoon een t-shirt beha ipv een push-up? Die draag ik ook graag zodat er niets doorkomt bij temperatuur wisselingen :D.

Een t-shirt BH? Ehhh.. Nouja, ik heb altijd Afther Eden BH's. Zit zo'n gelkussentje onderin, zitten echt fijn.

Ik begin ook echt steeds meer te twijfelen. Heb nog nooit een sport BH gehad, maar dat wordt volgens mij wel eens 'n keer tijd, dacht ik zo.
Iemand had het over een 'harnas', nou dat lijkt mij opzich nog niet zo heel verkeerd. Goed stevig inpakken haha.
Ik heb die site eens bekeken, maar daar kom ik ook niet echt wijs uit.
Zijn er ook winkels die fijne sportBH's verkopen? Ik pas ze toch liever aan namelijk..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:37

Hardloopzaken bv, omdat hardlopen ook een ontzettende borstbelasting is. Perry sport heeft ook wel goede sportbh's van bv shock absorber en bij de intersport heb ik mijn allereerste sportbh gekocht :P
Zoals livera heeft ook wel sportbh's :j
Maar ook ruitersportzaken natuurlijk.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 00:05

Ik heb een harnas :D. Verder sluit ik mij aan bij vuurneon: sportzaken. Zou PERSOONLIJK (!!!!!) niet zo snel naar een Livera of Hunkemoller gaan. Reden is simpel: verkopen meer gewone beha's dan sportbeha's wat toch een ander soort is. Epplejeck heeft ze ook dus bij een goed gesorteerde ruitersportzaak zou je ook goede sportbeha's moeten vinden (ik heb ze bij de zaak waar ik meestal kom nooit gezien, misschien liggen ze niet in het zicht).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 00:19

Livera heeft bv wel Anita's in het assortiment, maar ik vind livera meer geschikt voor de kleinere cup. Ik kan er prima mee uit de voeten maar goed... wel nadat ik een rondje perry, intersport etc. had gemaakt en niets had gevonden :P
Let er wel op dat je een hoge impactlevel sportbh (bij shockabsorber is dat bijvoorbeeld level 3 of 4 afhankelijk van je cupmaat) kiest omdat paardrijden nu eenmaal (net als hardlopen) veel van de dames vraagt. Goede tip: even goed springen in de paskamer met BH om :D
Enige die ik had gemist was de hardloopzaak ivm verbouwing daar, maar daar wil ik heen als deze bh's het loodje leggen :) Want die had een goed assortiment.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 06:58

shock absorber zijn idd ideale en zeer stevige sportbhs; ik heb nu 75 E maar had v mijn bvk een 75H en toen droeg ik anita frya sportbhs met beugel toen wel; ook superfijne bhs!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:29

Geaa05 schreef:
Goed, dit topic is ZO enorm geworden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik word er knettergek van dat die BH bandjes altijd afzakken en ik schaam me kapot als ik les heb. Ben altijd bang dat mensen me uitlachen. Heb cup D, dus dat wil wel haha.
Wat is nou de ideale sport BH voor de grotere cup? Ik draag altijd push-up, niet omdat ik wil dat ze groter lijken, maar zodat het steviger blijft zitten. Ja echt waar, dat werkt bij mij haha.
Ik ben dus bang dat ik zo'n 'losjes' gevoel ga hebben in zo'n sport BH. Ik neem aan dat dat JUIST niet de bedoeling is, haha.
Wie o wie kan mij helpen? (:

Shockabsorber! Niets losjes aan... :P

En ik draag op dit moment (voor gewoon) ook een push-up, zit stukken beter dan een gewone, waarin het blijft wiebelen. Dus je bent niet de enige ;)

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:32

Ik vond die SA ook niks, heb ze weg gegeven... Ik zweer bij de Champions :j

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:01

Ik vind de SA ook ideaal. De sport-BH's van lingeriezaken zoals de Hunkemoller zitten me nooit lekker, maar deze zit perfect! Ik heb 70D.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:41

Op de manege ben ik gevraagd om mee te doen aan carrousel rijden. Nog nooit gedaan dus even op youtube kijken. Leuke filmpjes! Maar sommige amazones #), kan niet anders. Schaamteloos gewoon. In doorgezeten draf ziet het er echt niet uit. Natuurlijk valt het bij de grotere cup meer op maar ik ben blij met mijn "harnas" zodat het er bij mij straks wat de dames betreft een stuk netter uitziet. Ik begrijp echt niet waarom paardrijdsters geen goede beha bij de uitrusting willen voegen. Zouden ze dat nou echt niet in de gaten hebben??????

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:57

Ik draag sinds kort de shockabsorber van Anita,had ik veel eerder moeten doen.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:03

Ik heb nergens last van heb dan ook geen grote cup :)

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 16:07

ik draag altijd sportbeha's van het merk thriump. alles blijft goed op zijn plaats zitten met rijden. zit ideaal, draag ze eigenlijk altijd, haha.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:28

ik heb vandaag een shock absorber top level 4 besteld,echt zo'n harnas,ik ben benieuwd!
helaas ben ik gedoemd met maat 75F. momenteel draag ik natuurlijk wel een sportBH tijdens het rijden,maar de shock absorber lijkt me ook wel wat