Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dag allemaal,
Ben ook weer bezig met de zoektoch naar een rijbroek. Vind online bestellen altijd beetje eng, omdat die maten altijd zo anders uitvallen.
Heb voorheen altijd de mondoni gehad maat 46 maar weet niet of die klein of groot vallen. Wil er ook niet teveel aan uitgeven omdat ik nu bijna 10kg ben in 1,5 maand...
groet Madeleine
Romeo2007 schreef:Dag allemaal,
Ben ook weer bezig met de zoektoch naar een rijbroek. Vind online bestellen altijd beetje eng, omdat die maten altijd zo anders uitvallen.
Heb voorheen altijd de mondoni gehad maat 46 maar weet niet of die klein of groot vallen. Wil er ook niet teveel aan uitgeven omdat ik nu bijna 10kg ben in 1,5 maand...
groet Madeleine
Nadia schreef:Tipje van mijn kant: ik heb pas een HH Contrast in maat 50 gekocht, de verkoopster had ook nog een 52 liggen. Erg mooie donkerbruine broek met suede kniestukken en met wit stiksel rondgenaaide zitting.
Die corrigerende hempjes moet ik ook maar gaan zoeken, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt.
Nadia schreef:Marktplaats, bij een dame in Zaandijk. Ze koopt partijen op en daar zaten deze broeken ook bij. Ik heb uiteindelijk de maat 50 gekocht omdat ik door m'n operatie de komende maanden nog goed af ga vallen. Ik vind het dan zonde om die broek al snel niet meer aan te kunnen.
Als je wil kan ik haar wel even zoeken, dan kan je haar even mailen.