Maar ik heb nu toch blaren op m'n enkels en m'n knieholtes zijn helemaal rood, haha.

Maar het is het allemaal waard, want ik vind het een echte aanrader en ze rijden heel fijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_x_Vace_x_ schreef:Ik heb ze net gekochtzijn echt gaaf met veters etc. !!! maten waren precies goed !!! ben in Zoetermeer geweest stonden allen nog vanaf maat 40 met veters andere stonden er iets meer van maar waren de laatse nieuwe vrachten komen pas JULI dus voor degene !!!
Surface schreef:Ik heb er nu 2 keer mee gereden en in het begin dacht ik, 'ach, het valt wel mee'
Maar ik heb nu toch blaren op m'n enkels en m'n knieholtes zijn helemaal rood, haha.
Maar het is het allemaal waard, want ik vind het een echte aanrader en ze rijden heel fijn.
Lauste schreef:Surface schreef:Ik heb er nu 2 keer mee gereden en in het begin dacht ik, 'ach, het valt wel mee'
Heb jij ze eerst ook ingelopen dan?
silby schreef:Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Heb ze nu een paar dagen en er zit een hele lelijke deuk achter op mijn kuitomdat ik een keer op mijn hurken ben gaan zitten
Verder zit de rechterlaars goed maar van de linker krijg ik blaren
Denk dat het bij mij eindigt als trainings laars en dat ik ga sparen voor andere laarzen voor de wedstrijden
kan er tot nu toe nog niet over zwetsen
Concorde schreef:silby schreef:Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Heb ze nu een paar dagen en er zit een hele lelijke deuk achter op mijn kuitomdat ik een keer op mijn hurken ben gaan zitten
Verder zit de rechterlaars goed maar van de linker krijg ik blaren
Denk dat het bij mij eindigt als trainings laars en dat ik ga sparen voor andere laarzen voor de wedstrijden
kan er tot nu toe nog niet over zwetsen
Alle iets zachtere laarzen deuken lelijk in als je er in t begin mee op je hurken gaat zitten, vooral achterin je knieholte als ze nog niet voldoende ingezakt zijn, heb je wel eerder leren gehad? Als ze ergens halverwege je kuit indeuken/vouwen dan passen ze gewoon niet.