[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:54

Kaula schreef:
panache schreef:
Ik ben niet van plan om 4 maanden te gaan wachten. Ben erg benieuwd wat de levertijd gaat worden... Bij mij loopt de communicatie ook erg stroef!
Hoe valt de 36?

Zonde he, van dat moeilijke contact. Vind ze echt super leuke dingen hebben, maar ik bedenk mij wel twee keer voordat ik daar nog eens iets koop. Klein beetje meer moeite doen voor klantenservice en dan ben je er.

36 valt volgens mij wel echt als een 36, is wel heel getailleerd. Geloof dat er in dit topic nog wel ergens een foto moet staan van dat jasje bij mij aan, maar weet niet of ik die nog terug kan vinden.
Ik val er in ieder geval net tussen in en heb nu maar van Kingsland een blauw jasje maat 36 gekocht die perfect zit, maar volgens mij valt Kingsland ietsje groter.

De jasjes van Horsea vallen alleen bij de voorgevel niet zo ruim (vind ze in vergelijking met andere jasjes een ietwat vreemde verdeling qua maat hebben), vind k wel erg jammer wat zijn verde wel erg mooie jasjes en netjes afgewerkt :)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:17

Oehj hoop dat die grijze gaat passen aan de bovenkant :o

Malou9

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:52

Iemand nog een leuk idee voor een softgel jasje? Ik heb een donkerblauwe Kep cap met blauw lak. Ik heb een CH jasje en zoek iets goedkoops voor erbij. Helaas hebben ze de HH st tropez jasje niet in donker blauw anders was ik al klaar geweest. Maat 36/38 overigens

Malou9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:54

En cognac de niro laarzen!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 14:49

Malou9 schreef:
Iemand nog een leuk idee voor een softgel jasje? Ik heb een donkerblauwe Kep cap met blauw lak. Ik heb een CH jasje en zoek iets goedkoops voor erbij. Helaas hebben ze de HH st tropez jasje niet in donker blauw anders was ik al klaar geweest. Maat 36/38 overigens

Misschien die donkerblauw met roze randjes? En desnoods die roze randjes pimpen voor wit?

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:15

Malou9 schreef:

Geloof dat Horka ook zoiets heeft dat op Spooks lijkt. Maar dan met ritsjes i.p.v. zakjes. http://www.mirandasruitersport.nl/a-29940256/wintercollectie-horka-en-red-horse-2013-2014/wedstrijdjasje-competition-blauw/
Volgens mij ook niet zo duur..

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:05

Die blauwe hierboven vind ik ook erg leuk!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:08

Die wil ik ook gaan bestellen! Twijfel alleen heel erg over de maat en kan hem nergens in de buurt passen..

Bij mijn laatste springwedstrijd zijn álle knopen van mijn HH saint tropez afgesprongen, resultaat; gestart met veiligheidsspelden -O- Dus moet daar nog even nieuwe knopen voor hebben. Bij ons op de markt heb ik gekeken maar hadden ze niks. Iemand een leuke website?

Malou9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:12

ElfiL92 schreef:
Malou9 schreef:

Geloof dat Horka ook zoiets heeft dat op Spooks lijkt. Maar dan met ritsjes i.p.v. zakjes. http://www.mirandasruitersport.nl/a-29940256/wintercollectie-horka-en-red-horse-2013-2014/wedstrijdjasje-competition-blauw/
Volgens mij ook niet zo duur..

Die vind ik hartstikke leuk! Maar past daar wel een plastron in? Hij lijkt zo laag uitgesneden? Hij is overigens op de zwarte merrie Kyara uit mijn profiel

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:16

Citaat:
Die vind ik hartstikke leuk! Maar past daar wel een plastron in? Hij lijkt zo laag uitgesneden? Hij is overigens op de zwarte merrie Kyara uit mijn profiel

Mocht je hem te laat vinden sluiten, kun je altijd kijken of je er een knoop bij laat zetten zodat hij wat hoger sluit :)

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:36

Capriootje schreef:
Die wil ik ook gaan bestellen! Twijfel alleen heel erg over de maat en kan hem nergens in de buurt passen..

Bij mijn laatste springwedstrijd zijn álle knopen van mijn HH saint tropez afgesprongen, resultaat; gestart met veiligheidsspelden -O- Dus moet daar nog even nieuwe knopen voor hebben. Bij ons op de markt heb ik gekeken maar hadden ze niks. Iemand een leuke website?

Had mijn zus ook! Tijdens losrijden lieten er 2 knopen los. Snel op zoek gegaan naar veiligheidsspelden.
Kan je via de winkel bij hh Geen knopen krijgen?moet niet kunnen dat jij al je knopen kwijt bent omdat zij ze niet goed vastzetten!

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:43

Capriootje schreef:

Wat vind je van zulke knopen? Beetje bling maar niet extreem. http://www.elga-best.com/nl/producten/knopen-drukknopen/1069-strass-knopen

Hebben ze hier bij een plaatselijk winkeltje in de buurt. Hebben ze in 2 maten, grote voor de voorkant en kleine voor op de mouw eventueel.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:38

ElfiL92 schreef:
Capriootje schreef:

Wat vind je van zulke knopen? Beetje bling maar niet extreem. http://www.elga-best.com/nl/producten/knopen-drukknopen/1069-strass-knopen

Hebben ze hier bij een plaatselijk winkeltje in de buurt. Hebben ze in 2 maten, grote voor de voorkant en kleine voor op de mouw eventueel.

Die zijn best leuk inderdaad!

Had al wel van meer mensen begrepen dat de knopen flut vast zaten maar allemaal in 1 wedstrijd had ik niet verwacht :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:50

Dat is inderdaad wel belachelijk snel... In plaats van de knopen weer vastzetten kun je er ook voor kiezen om ze met een ringetjessysteem vast te maken. Dit hebben de jasjes van Iris Bayer. Blijven ze gegarandeerd aan je jasje zitten :D

Afbeelding

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:07

Heb de knopen vast gezet met
Het systeem naaien zonder naald en draad. Nooit meer problemen met lossen knopen gehad.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:21

Ik vind deze blauwe (petrol blue) met piping ook erg chique :-)

Afbeelding

Of net anders, zwart met turquoise piping?

Afbeelding

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:37

Wauw die blauwe vind ik tof! :D

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:51

woow super mooi die laatste 2 jasjes waar zijn ze van ?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:59

LotusRomeo :-) deze zijn in de uitverkoop voor 135.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:48

oh die blauwe is erg mooi zeg!!

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:23

Die zwarte vind ik erg mooi :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 08:35

Ik heb het oude model Anky jasje helemaal naar mijn smaak gevonden. Ik denk dat ik hem ga pimpen met bling bling of parelknopen en eventueel witte bies langs het kraagje of het zakje. Allemaal leuke ideeën uit dit topic opgedaan! :)

Lente76

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 09:31

Mooie jasjes komen er allemaal voorbij!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 15:57

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal off topic berichten verwijderd. Deze kunnen via mail of pb :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:07

Na heel wat photoshoppen en vanalles combineren eindelijk een geschikt dekje gevonden om mijn outfit compleet te maken.
Probleem was een schimmel en een lichtgrijs jasje...heb wit met donkere randen, donkerblauw, grijs etc de revue laten passeren tot ik deze ineens tegen kwam. Dekje is dezelfde kleur als het streepje van het jasje :D
Dekje is de Anky Fog en jasje is hetzelfde als de grijze die hierboven ergens gepost is maar dan met lichtblauwe voering ipv roze.
Verder zwarte laarzen, witte rijbroek en een donkergrijze cap.
Volgend weekend maar eens testen :D
https://picasaweb.google.com/m/viewer#p ... 8607330034
Afbeelding