Picassox schreef:Horsea: wat een prachtig jasje!Waar heb je die vandaan?
Van Horsea zelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picassox schreef:Horsea: wat een prachtig jasje!Waar heb je die vandaan?
Kaula schreef:Dan hoop ik voor je dat je niet net zo lang hoeft te wachten als ik, dan kan het nog wel even duren...
Kaula schreef:Ik heb er persoonlijk niet zulke hele goede ervaring mee, maar ik lees buiten mijn ervaring om wel hele goede dingen over Horsea.
Dus wellicht dat het alleen bij mij niet helemaal soepel is gegaan.
Het duurde bij mij ruim 4 maanden i.p.v de beloofde 2 voordat ik uiteindelijk maat 38 binnen had van dat jasje, omdat er iets fout was gegaan met het maken van het jasje. Geen probleem, alleen als ik er niet zelf achteraan had gemaild had ik dit nooit geweten. Contact verliep bij mij in ieder geval erg stroef, maar zoals ik al zei, misschien ben ik een uitzondering.
Het zure is ook... zowel maat 36 als maat 38 pas ik helaas niet, dus nog steeds geen grijs jasje voor mij.
panache schreef:Ik ben niet van plan om 4 maanden te gaan wachten. Ben erg benieuwd wat de levertijd gaat worden... Bij mij loopt de communicatie ook erg stroef!
Hoe valt de 36?
Kaula schreef:panache schreef:Ik ben niet van plan om 4 maanden te gaan wachten. Ben erg benieuwd wat de levertijd gaat worden... Bij mij loopt de communicatie ook erg stroef!
Hoe valt de 36?
Zonde he, van dat moeilijke contact. Vind ze echt super leuke dingen hebben, maar ik bedenk mij wel twee keer voordat ik daar nog eens iets koop. Klein beetje meer moeite doen voor klantenservice en dan ben je er.
36 valt volgens mij wel echt als een 36, is wel heel getailleerd. Geloof dat er in dit topic nog wel ergens een foto moet staan van dat jasje bij mij aan, maar weet niet of ik die nog terug kan vinden.
Ik val er in ieder geval net tussen in en heb nu maar van Kingsland een blauw jasje maat 36 gekocht die perfect zit, maar volgens mij valt Kingsland ietsje groter.
panache schreef:Marjoow schreef:Horsea zit toch ook op Bokt? Heb die zelfs in dit topic voorbij zien komen.
Klopt, ik heb e-mail contact gehad met Horsea. Om het dan nog eens via de PB te doen lijkt me vrij overbodig
Kaula schreef:panache schreef:Ik ben niet van plan om 4 maanden te gaan wachten. Ben erg benieuwd wat de levertijd gaat worden... Bij mij loopt de communicatie ook erg stroef!
Hoe valt de 36?
Zonde he, van dat moeilijke contact. Vind ze echt super leuke dingen hebben, maar ik bedenk mij wel twee keer voordat ik daar nog eens iets koop. Klein beetje meer moeite doen voor klantenservice en dan ben je er.
36 valt volgens mij wel echt als een 36, is wel heel getailleerd. Geloof dat er in dit topic nog wel ergens een foto moet staan van dat jasje bij mij aan, maar weet niet of ik die nog terug kan vinden.
Ik val er in ieder geval net tussen in en heb nu maar van Kingsland een blauw jasje maat 36 gekocht die perfect zit, maar volgens mij valt Kingsland ietsje groter.