[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:38

Picassox schreef:
Horsea: wat een prachtig jasje! :oo Waar heb je die vandaan?

Van Horsea zelf :D http://www.Horsea.nl

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:58

<3

Ai, mijn voorkeur gaat nu toch meer uit naar zo'n jasje! Kost zelfs minder dan de Pikeur.

Horsea_nl

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:43

ja deze is inderdaad van ons zelf. wilde graag dit setje met jullie delen. erg blij mee :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:04

Meiden, vraagje. Ik ben steeds op zoek naar een mooi wedstrijd dekje, offwhite. Ik heb een anky en een eurostar off white.
De eurostar is eigenlijk wel erg mooi, heb even geen foto online staan, maar deze heeft een koordbies in bruin&goud. Ik start in blauw (zilveren gespen en knopen)dus vind ik dat minder mooi matchen.

Of zouden jullie dat gewoon doen?

Misschien dat ik wel de koordbiesjes kan vervangen?
Waar (op ebay) kan ik dat vinden?
En hoe kan ik dat t beste vastmaken?

x_amazone_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 00:02

dit is mijn dressuur setje
http://www.mijnalbum.nl/Album=H3AA7DHW#NYEAJPUT

foto van springsetje heb ik nog niet te paard maar bestaat uit:
1. HH st.tropez rood (randjes worden geblingt)
2. Casco Passion (nieuwstemodel) met rode bandjes in de cap
3. Dekje wit met strass
4. witte of rodepeesbeschermers
5. rode springschoenen
6. zwarte handschoenen
7. springzweep rood met wit

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:20

Hoop dat mijn jasje van Horsea snel binnenkomt :( maatje 36 was niet op voorraad.. Nu maar wachten op reactie...

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:22

Dan hoop ik voor je dat je niet net zo lang hoeft te wachten als ik, dan kan het nog wel even duren...

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:24

Kaula schreef:
Dan hoop ik voor je dat je niet net zo lang hoeft te wachten als ik, dan kan het nog wel even duren...

Meen je niet? Ik krijg ook niet echt een duidelijke reactie via de site.. of wel:' we laten wel weten wanneer die binnen is'.. Op de website staat ook gewoon dat die in 36 leverbaar is! Slechte service.. Ze mogen me wel tegemoet komen met dat bedrag van €200,-

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:25

Oeh panache is dat de lichtgrijze met zwarte kraag en zakjes? Die wilde ik binnenkort gaan bestellen..

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:27

Pattyy_ schreef:
Oeh panache is dat de lichtgrijze met zwarte kraag en zakjes? Die wilde ik binnenkort gaan bestellen..

Yes! En dan weet ik nog nieteens of die past.. Vorige week al een e-mail gestuurd met wanneer die binnenkomt. -O-

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:30

Ik heb er persoonlijk niet zulke hele goede ervaring mee, maar ik lees buiten mijn ervaring om wel hele goede dingen over Horsea.
Dus wellicht dat het alleen bij mij niet helemaal soepel is gegaan.
Het duurde bij mij ruim 4 maanden i.p.v de beloofde 2 voordat ik uiteindelijk maat 38 binnen had van dat jasje, omdat er iets fout was gegaan met het maken van het jasje. Geen probleem, alleen als ik er niet zelf achteraan had gemaild had ik dit nooit geweten. Contact verliep bij mij in ieder geval erg stroef, maar zoals ik al zei, misschien ben ik een uitzondering :).

Het zure is ook... zowel maat 36 als maat 38 pas ik helaas niet, dus nog steeds geen grijs jasje voor mij -O- .

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:32

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:33

Kaula schreef:
Ik heb er persoonlijk niet zulke hele goede ervaring mee, maar ik lees buiten mijn ervaring om wel hele goede dingen over Horsea.
Dus wellicht dat het alleen bij mij niet helemaal soepel is gegaan.
Het duurde bij mij ruim 4 maanden i.p.v de beloofde 2 voordat ik uiteindelijk maat 38 binnen had van dat jasje, omdat er iets fout was gegaan met het maken van het jasje. Geen probleem, alleen als ik er niet zelf achteraan had gemaild had ik dit nooit geweten. Contact verliep bij mij in ieder geval erg stroef, maar zoals ik al zei, misschien ben ik een uitzondering :).

Het zure is ook... zowel maat 36 als maat 38 pas ik helaas niet, dus nog steeds geen grijs jasje voor mij -O- .

Ik ben niet van plan om 4 maanden te gaan wachten. Ben erg benieuwd wat de levertijd gaat worden... Bij mij loopt de communicatie ook erg stroef!
Hoe valt de 36?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:34

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:40

panache schreef:
Ik ben niet van plan om 4 maanden te gaan wachten. Ben erg benieuwd wat de levertijd gaat worden... Bij mij loopt de communicatie ook erg stroef!
Hoe valt de 36?

Zonde he, van dat moeilijke contact. Vind ze echt super leuke dingen hebben, maar ik bedenk mij wel twee keer voordat ik daar nog eens iets koop. Klein beetje meer moeite doen voor klantenservice en dan ben je er.

36 valt volgens mij wel echt als een 36, is wel heel getailleerd. Geloof dat er in dit topic nog wel ergens een foto moet staan van dat jasje bij mij aan, maar weet niet of ik die nog terug kan vinden.
Ik val er in ieder geval net tussen in en heb nu maar van Kingsland een blauw jasje maat 36 gekocht die perfect zit, maar volgens mij valt Kingsland ietsje groter.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:42

Kaula schreef:
panache schreef:
Hoe valt de 36?

Zonde he, van dat moeilijke contact. Vind ze echt super leuke dingen hebben, maar ik bedenk mij wel twee keer voordat ik daar nog eens iets koop. Klein beetje meer moeite doen voor klantenservice en dan ben je er.

36 valt volgens mij wel echt als een 36, is wel heel getailleerd. Geloof dat er in dit topic nog wel ergens een foto moet staan van dat jasje bij mij aan, maar weet niet of ik die nog terug kan vinden.
Ik val er in ieder geval net tussen in en heb nu maar van Kingsland een blauw jasje maat 36 gekocht die perfect zit, maar volgens mij valt Kingsland ietsje groter.

Klopt heb je gelijk in! ooh goed om te horen, ik heb echt 36 en kingsland 36 is voor mij te ruim :)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:45

@Kaula, ik heb je foto gevonden. Het lijkt alleen of de schouders vrij breed zijn van dat jasje? Ik ben daar vrij smal in...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:45

Horsea zit toch ook op Bokt? Heb die zelfs in dit topic voorbij zien komen.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:47

Ze heeft zelfs nog op deze pagina gereageerd :')

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:48

Marjoow schreef:

Klopt, ik heb e-mail contact gehad met Horsea. Om het dan nog eens via de PB te doen lijkt me vrij overbodig :o

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:50

Ik vond dat wel meevallen, ik heb zeker geen hele brede schouders, maar het sloot bij mij mooi aan.
Probleem bij mij was meer het buste gedeelte en net daar onder, verder zat het jasje gewoon goed.
Ik heb een uitzonderlijk lang bovenlichaam, waardoor de rondingen voor mij niet op de juiste plaats zitten, voor jasjes is dat dus echt een probleem.
Normaal gesproken pas ik namelijk goed in maatje 36 boven. Maat 38 van dit jasje zat echt als een stofjas bij mij namelijk :+ .

Dat ze hier op bokt post wil trouwens nog niet zeggen dat ze goed is met e-mail contact :).

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:24

panache schreef:
Marjoow schreef:

Klopt, ik heb e-mail contact gehad met Horsea. Om het dan nog eens via de PB te doen lijkt me vrij overbodig :o

we hebben inderdaad mail contact gehad. en heb aangegeven dat ik je zou laten weten zodra ik meer wist over de levering. :)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:26

Kaula schreef:
panache schreef:
Hoe valt de 36?

Jammer dat ik dit hier op bokt moet lezen ipv de mail.

heb altijd netjes gereageerd op je mails en vind het ook vervelend dat er iets mis gegaan is. maar in elk bedrijf gebeurd wel eens dat er iets mis gaat in de levering. tussen de maten zitten weinig verschil, dus snap niet waarom zowel een maat 36 als een 38 niet past. alleen het is lastig om je daarover in de mail advies te geven. Gr Lotte

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:07

Ondanks dat het mij lijkt dat deze discussie hier niet helemaal op z'n plaats staat, zou ik hier toch nog graag op willen reageren.

Ik heb tweemaal mijn ontevredenheid laten blijken, zowel aan de telefoon als per e-mail, hierop kwam nauwelijks response, laat staan begrip. Ik neem dus ook aan dat dit niet uit de lucht komt vallen.
Fouten komen voor in ieder bedrijf, langer wachten is geen probleem, maar het is wel hoe je dit communiceert. Het initiatief moet van jou uit komen, niet vanuit de klant zodra je merkt dat er iets niet goed gaat. Bovendien heb ik op de laatst verstuurde mail nog steeds geen antwoord, er is niks opgemeten, zelfs na 2,5 week niet.

Wel wil ik zeggen dat de jasjes er keurig uit zien, mooie stofkwaliteit, mooie afwerking, helemaal niets mis mee. Dat is dan ook zeker het probleem niet, want je verkoopt een prachtig product.

Mocht je meer willen weten dan wil ik dit uiteraard per e-mail of per pb uitgebreid aan je toelichten.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:19

ik stuur je wel even een pb. heb deze week al 2 keer gemaild, dus misschien is er iets fout gegaan :)