Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:vonneke schreef:Nee. Een broek behoort wit, geel of creme te zijn. Mits je voor de knhs start.
Ooit ga ik is een keer in fel geel starten. Gewoon om te kijken wat de reacties dan zijn
Nies_ schreef:Veulen84 schreef:Ooit ga ik is een keer in fel geel starten. Gewoon om te kijken wat de reacties dan zijn
Ja, koj toen de hh colour voor 25 euro kopen, maar die is er helaas niet in het geel. Reglement afdrukken en gaan
Springs schreef:Hoi, ik heb een vraagje over wat jullie denken dat het beste staat.
Ik heb bruine laarzen en donkerblauw wedstrijdjasje, nou begint mijn cap te klein te worden en vraag ik me af of het mooier is om een bruine cap te nemen, dan is het bruin-blauw-bruin of toch een blauwe in de kleur van het jasje en dan is het bruin-blauw-blauw als je snapt wat ik bedoel.
Ik denk dat een beige/creme broek er het mooiste bij staat, of toch juist een witte?
Groetjes
__Nicole schreef:Ik ben opzoek naar een nieuw rijjasje omdat mijn jasje heel erg aan het verkleuren is.
Heeft iemand ervaring met de Anky Classic?
Ik vind het namelijk een erg mooi model en wil hem dan zelf gaan pimpen net als mijn huidige jasje (armstukken, strass knopen & randje langs kraag)
[ Afbeelding ]
Roxxiejj schreef:Van die clubregels allereerst niks van aantrekken. Vervolgens een creme dekje kopen en je bontje lijkt al een stuk witter (believe me, I know!).
Biesjes kun je er zelf ook heeeeel makkelijk langszetten