[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:34

Achja ik ben heel blij met die van mij :) zowel m'n lage rondgenaaide Hoofdstel als m'n normale rondgenaaide het is en blijft een natuur product en niet elke koe is zelfde. Daarbij als niet goed is en je meld dit word dit gewoon netjes opgelost :) dus even emailen ;)

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:49

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:01

Iemand nog leuke ideeën kleurtjes ect voor op een valk? :) zadel laarzen cap Hoofdstel is zwart

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:36

Nicole schreef:
Achja ik ben heel blij met die van mij :) zowel m'n lage rondgenaaide Hoofdstel als m'n normale rondgenaaide het is en blijft een natuur product en niet elke koe is zelfde. Daarbij als niet goed is en je meld dit word dit gewoon netjes opgelost :) dus even emailen ;)

Elk merk heeft zo wel wat hoor, bedoel het niet zozeer zo als is het natuurlijk geen reclame. Vind zelf alleen dat er gewoon eerlijk over gedaan mag worden, en jullie service is prima, dus daar niks op aan te merken en dat geloof ik ook zeker wel.

Maar zie dit meer als mijn eigen schuld al vind ik dat het eigenlijk gewoon niet mag dat leer zo snel beschadigd.

Jasje wat ik bedoel:
https://www.cavallaronapoli.com/artikel ... rbbUcxDBXQ

Geen idee of die qua lengte goed is en qua knopen. Misschien anderen hier die dat beter weten?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:17

Mooie jasjes komen er weer voorbij, leuk ook om een viefdepief-jasje terug te zien :))

Nicole: ik zou het bij zwart en een tint in je pony-kleur houden :)
SM: Ik heb (voor gewoon) twee colbertjes van Cavallaro. Mooie pasvorm, mouwen mooi lang en goed getailleerd. Door de dubbele split en model zouden ze zeker als rijjasje kunnen. Het enige nadeel is dat er totaal geen elastan/stretch in zit, dus dat is misschien niet heel comfortabel in het zadel...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:06

Vief: Ik heb het jasje gister gepast en heb in maat 36 nog vrij veel ruimte dus ook om te bewegen.

Maar ik wacht totdat die winkel verder afprijst. Komen niet zoveel mensen die een kleine maat nodig hebben.

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:48

Na een beetje doorlezen enzo.. Zodra het patroon binnen is (http://www.naaipatronen.nl/sport-en-dan ... y-875.html) ga ik mijn jasje laten maken.. Nu ben ik op zoek naar gave ideeen, Wil zeker een biesje langs de "kraag" en de "zakjes". Het wordt een donkerblauw jasje met donkerbruin, klein werkje erin.. Nog gave suggesties?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:06

Ik start in het bruin met een creme/witte rijbroek. Heb alleen nu nog een zwarte cap omdat ik het geld nog niet heb voor me veel te dure bruine cap die ik gezien heb.

Afbeelding

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:32

Als ik een schimmel had wist ik het wel <3 <3

Afbeelding

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:33

Staat inderdaad gaaf!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:10

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:12

Erg mooi friesam! :j

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:04

Vind schimmel met rood jasje nog gaver!

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 01:01

Jasje is gebruiksklaar! *\o/*

Ben alleen nog in de twijfel of ik er 2 extra knopen bij moet doen ipv 1?? Heb geen plastron bij de hand. Van de week komt er nog een lichtroze stiksel over het knoopsgat heen, het is wel dezelfde knoop. Altijd leuk om zo'n geschikt colbertje te vinden!

Jasje zit perfect hoor. Alleen van jezelf een foto maken is niet erg handig. Daardoor lijkt de bovenste knoop ook scheef wat die niet is :( zal van de week een goede foto plaatsen.

http://www.mijnalbum.nl/Album-3DCEG4OR-Foto-7ILMC4PD

http://www.mijnalbum.nl/Album-3DCEG4OR-Foto-CMBNZHX8

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 02:24

Mooi!

En even kijken hoe ver je plastron komt voordat je nog een knoop erbij in zet

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:30

Gaaf jasje die laatste, mooi gedaan!

Mijn CH gaat nooit komen, Divoza heeft een foutje gemaakt waardoor hij aan m'n neus voorbij is gegaan :(

Nu heb ik verder zitten zoeken en lijkt de Kentucky Concours mij ook wel wat. Maar hoe is de pasvorm van deze jasjes? Want ik hang tussen 34 en 36 in..

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:40

Geen idee, daarom maken mensen ze hier zelf denk ik :p

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:42

Maureen97 schreef:
Jasje is gebruiksklaar! *\o/*

Ben alleen nog in de twijfel of ik er 2 extra knopen bij moet doen ipv 1?? Heb geen plastron bij de hand. Van de week komt er nog een lichtroze stiksel over het knoopsgat heen, het is wel dezelfde knoop. Altijd leuk om zo'n geschikt colbertje te vinden!

Jasje zit perfect hoor. Alleen van jezelf een foto maken is niet erg handig. Daardoor lijkt de bovenste knoop ook scheef wat die niet is :( zal van de week een goede foto plaatsen.

http://www.mijnalbum.nl/Album-3DCEG4OR-Foto-7ILMC4PD

http://www.mijnalbum.nl/Album-3DCEG4OR-Foto-CMBNZHX8

Gaaaaaf!

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:43

suikermeisje schreef:

Mijn CH gaat nooit komen, Divoza heeft een foutje gemaakt waardoor hij aan m'n neus voorbij is gegaan :(

Nu heb ik verder zitten zoeken en lijkt de Kentucky Concours mij ook wel wat. Maar hoe is de pasvorm van deze jasjes? Want ik hang tussen 34 en 36 in..

Ik heb een couture hippique 38 en ligt nu bij een kleermaker die hem iets getailleerder maakt. Zou dan voor de 36 gaan en dan kan je hem altijd in laten nemen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:45

suikermeisje schreef:

Vind de Kentucky jasjes super mooi!
Vallen lang en slank.
Vooral erg getailleerd!

Ik heb er 2, een 36&38. De 36 was echt te klein geworden op m'n buik, aan een 38 kunnen komen en die zit precies goed, maar id taille scheelt het niet heel veel heb ik het idee.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 13:28

Fleurrr_ schreef:
suikermeisje schreef:

Ik heb een couture hippique 38 en ligt nu bij een kleermaker die hem iets getailleerder maakt. Zou dan voor de 36 gaan en dan kan je hem altijd in laten nemen.

Hier idem. Maar de 36 zat bij mij ook te strak om mijn schouders, wel perfect bij de taille. 38 zat perfect in de schouder, maar hield 10 cm over in de taille :=

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 10:57

mijn CH jasje zou er morgen moeten zijn.....nog maar even duimen dat het ook daadwerkelijk zo gaat zijn ;-)

hoe vallen die maten daarvan? Ik heb eerder gelezen dat ze ruim vallen, maar ook dat ze erg getailleerd zijn.... Ik vind het toch wel erg spannend of ik hem ga passen!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 15:36

Moderatoropmerking:
Zullen we het gewoon bij de verschillende wedstrijdtenues houden? In plaats van kwaliteit en merken te bespreken van harnachement? Hier hebben we wel andere topics voor. ;)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 18:09

Ik heb net voor kerst onder andere deze plastron gekregen <3

Afbeelding

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:29

JorisDy schreef:
[ Afbeelding ]
Ik heb dit jasje in het bruin gekocht samen met deze cap:
[ Afbeelding ]
En daarbij bruine rijlaarzen en een wit dekje met een bruine bies op mijn schimmel.
Denk dat het erg sjiek staat bij elkaar.

Vandaag na een Petrie dealer geweest . Krijg na oud en nieuw te horen of mijn wensen kunnen en wat het gaat kosten. Gelukkig pas ik in de standaard maat, dus wordt niet helemaal maatwerk.
Ga voor de petrie coventry maar dan met een ronde neus en houten hak in de kleur donker bruin. Twijfel alleen nog over lak dus ben opzoek naar mensen hier die ook donker bruinen laarzen hebben laten samenstellen kan nu nog alles veranderen namelijk

Edit: foto bruin met witte stiksels gevonden! Lijkt mij erg gaaf op de schimmel dus denk dat ik dat ook erbij wil