Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Achja ik ben heel blij met die van mijzowel m'n lage rondgenaaide Hoofdstel als m'n normale rondgenaaide het is en blijft een natuur product en niet elke koe is zelfde. Daarbij als niet goed is en je meld dit word dit gewoon netjes opgelost
dus even emailen
Maureen97 schreef:Jasje is gebruiksklaar!![]()
Ben alleen nog in de twijfel of ik er 2 extra knopen bij moet doen ipv 1?? Heb geen plastron bij de hand. Van de week komt er nog een lichtroze stiksel over het knoopsgat heen, het is wel dezelfde knoop. Altijd leuk om zo'n geschikt colbertje te vinden!
Jasje zit perfect hoor. Alleen van jezelf een foto maken is niet erg handig. Daardoor lijkt de bovenste knoop ook scheef wat die niet iszal van de week een goede foto plaatsen.
http://www.mijnalbum.nl/Album-3DCEG4OR-Foto-7ILMC4PD
http://www.mijnalbum.nl/Album-3DCEG4OR-Foto-CMBNZHX8
suikermeisje schreef:Gaaf jasje die laatste, mooi gedaan!
Mijn CH gaat nooit komen, Divoza heeft een foutje gemaakt waardoor hij aan m'n neus voorbij is gegaan
Nu heb ik verder zitten zoeken en lijkt de Kentucky Concours mij ook wel wat. Maar hoe is de pasvorm van deze jasjes? Want ik hang tussen 34 en 36 in..
suikermeisje schreef:Gaaf jasje die laatste, mooi gedaan!
Mijn CH gaat nooit komen, Divoza heeft een foutje gemaakt waardoor hij aan m'n neus voorbij is gegaan
Nu heb ik verder zitten zoeken en lijkt de Kentucky Concours mij ook wel wat. Maar hoe is de pasvorm van deze jasjes? Want ik hang tussen 34 en 36 in..
Fleurrr_ schreef:suikermeisje schreef:Gaaf jasje die laatste, mooi gedaan!
Ik heb een couture hippique 38 en ligt nu bij een kleermaker die hem iets getailleerder maakt. Zou dan voor de 36 gaan en dan kan je hem altijd in laten nemen.
JorisDy schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb dit jasje in het bruin gekocht samen met deze cap:
[ Afbeelding ]
En daarbij bruine rijlaarzen en een wit dekje met een bruine bies op mijn schimmel.
Denk dat het erg sjiek staat bij elkaar.