Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAnthea schreef:Zijn er hier nog tips dat mijn paard het masker niet af krijgt? Ik heb een Thinline. Ze kan er prima mee eten en het past goed want geen schuurplekjes maar toch heeft ze hem liever niet om… Alleen moet ze hem echt wel om want omwille van een blessure doet ze helaas niet zo veel qua beweging…
Josien_ schreef:Ik wil deze zomer ook weer met graasmasker gaan werken. Daarvoor heb ik die van HH al een aantal keer gebruikt en deze werkt prima.
Enige waar ik tegenaan loop is het om doen en afdoen. Ze staan 24/7 buiten met onbeperkt hooi, tenzij ik verhuis kan ik aan deze huisvesting niets veranderen. En verder ben ik er ook erg blij mee dus zou ook niet willen verhuizen.
Maar dit betekent nu wel dat het graasmasker weer om zal moeten. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is met 24/7 graasmasker om of met soms een paar dagen wel en dan een paar dagen niet?
Het is voor mij niet mogelijk om hem elke ochten/avond om of af te doen. Hier kan ik wel hulp bij vragen van stalgenootjes, jaar dat is natuurlijk niet waterdicht.
xAnthea schreef:Ze heeft idd een flinke voorpluk. Snap alleen niet zo goed wat je bedoelt. Ik maak de voorpluk vast aan het halster?
xAnthea schreef:Zijn er hier nog tips dat mijn paard het masker niet af krijgt? Ik heb een Thinline. Ze kan er prima mee eten en het past goed want geen schuurplekjes maar toch heeft ze hem liever niet om… Alleen moet ze hem echt wel om want omwille van een blessure doet ze helaas niet zo veel qua beweging…
FleurSandro schreef:Ik heb mijn eigen gemaakte Thinline een upgrade gegeven voor komende zomer. Mijn haflinger at namelijk via de zijkantenNu dus het een en ander aangepast wat dat een stuk vermoeilijkt. Erg tevreden over deze eerste versie!
[ Afbeelding ]
FleurSandro schreef:Ik heb mijn eigen gemaakte Thinline een upgrade gegeven voor komende zomer. Mijn haflinger at namelijk via de zijkantenNu dus het een en ander aangepast wat dat een stuk vermoeilijkt. Erg tevreden over deze eerste versie!
[ Afbeelding ]
vierspan schreef:FleurSandro schreef:Ik heb mijn eigen gemaakte Thinline een upgrade gegeven voor komende zomer. Mijn haflinger at namelijk via de zijkantenNu dus het een en ander aangepast wat dat een stuk vermoeilijkt. Erg tevreden over deze eerste versie!
[ Afbeelding ]
Knap gedaan! Welk materiaal heb je gebruikt?