) Maar ze zien er van de buitenkant nog mooi uit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Maar ze zien er van de buitenkant nog mooi uit.
ze zitten ook echt super lekker.. nu maar hopen als ik ze goed onderhoud dat ze een poosje mee gaan , want de kwaliteit zal natuurlijk wel iets minder zijn?
alleen dat witte stof gaat een beetje pluizen
Zit nu te twijfelen om de fields te nemen, vind met veter ook erg mooi. 
Ben al een tijdje opzoek naar leren rijlaarzen... en kwam nu dus de mondoni collectie tegen 
maar ja ik ben eigenlijk maar recreant met een enkele onderlinge wedstrijd, en dan vind ik de plain eigenlijk ook wel sjiek genoeg 

RusselNuwell schreef:Ik ben gister even langs de divoza gereden, ik wilde eerst mondoni bath hebben, die bij de divoza Enschede zijn weer of nog steeds wel echt cognac kleur. Maar ik vond het toch een beetje zonde om mijn jodphurbroek weg te kunnen gooien, dus heb uiteindelijk de mondoni cambridge jodphurs gekocht, ook in cognac
Heb ze al een poos en ben er heel tevreden over,ze hebben nu ook bijpassende chaps.
(er zat in de winkel een naat los, en was het laatste paar)
Maar traplopen is al lastig, dus zo kom ik niet op mijn paard haha... Stel ik een hele stomme vraag als ik vraag of dit normaal is?
! 
tinkergirl89 schreef:haha oke! gelukkig, was alweer een beetje aan t balen over mijn investering, maar dat gaat dus goed komen!
Dan maar even rits een beetje open met opstappen, en dan dicht maken haha

_bloempje_ schreef:Die van mij passen gewoon in mijn br laarzentas.