Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

patpen

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:46

Ik zal niet ontkennen dat het ronduit waardeloos is dat je én geen beha hebt én je geld kwijt bent bij haar. Maar er zijn ook mensen die het wél getroffen hebben bij haar. En bij hoeveel winkels krijg je tegenwoordig een tegoedbon ipv je geld terug? Dat vind ik ook waardeloos (tegoedbon) omdat het mij verplicht om iets anders te kopen wat ik niet nodig heb op dat moment. Jij (en anderen) hebben het niet getroffen, ik wel. Ik prijs haar niet aan bij anderen, ik wil alleen aangeven dat mijn ervaring positief is. Niets meer, niets minder.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:12

Las in dit topic dat het een goed idee is om eens om Marktplaats te kijken voor een Shockabsorber, en inderdaad, dat kan behoorlijk wat euro's schelen!

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 15:26

Geweldig topic +:)+

Ik ben dus niet de enige die naar die hobbelen borsten moet kijken... en ik wil het niet eens.
Toen mijn borsten gingen groeien (langgg geleden.. :oo ) moest ik van mijn moeder een sport BH aan tijdens het paardrijden. Die zaten zo lekker dat ik toen geen enkele andere BH meer aan wilde, hihi.

Een goede BH kost wel wat meer, maar gaat lang mee en is zeker een aanrader!!

groetjes, Majolen

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 20:08

ja vind ik ook, Hij zit echt super! zou hem zo ook wel aan willen

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 00:18

Janine1990 schreef:
Judith_H schreef:
Ja, ook dat had ik vorige keer verkeerd gedaan, ben begonnen op de laatste rij oogjes.. Hoorde een paar weken geleden pas dat dat niet handig is, omdat je dan geen speling meer heb :o .
Nu doe ik braaf al mijn bh's op het eerste rijtje, zit gelijk een stuk prettiger.

Je hebt ook van die extra oogjes he?

De mijne zit niet echt strak, maar als ik een hele poos op de bank hang dan gaat het wel wat steken.

tis ook een SPORT-BH en geen bankhang-BH :D

GirlinBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 00:50

CinTwiZo schreef:
Ik heb sinds kort een sportbh van http://www.kiesdejuistesportbh.nl
Daar kan je zonder verzendkosten blijven ruilen tot je de juiste hebt gevonden. (en ze hebben er veel)
Mijne is geweldig!!!! :D Ik heb een licht gevulde ivm priemende ***
Geen afzakkende bandjes meer en gezonder voor mijn borstweefsel.
Ik heb ook niet de grootste maar lijkt me toch wel beter.

Ik ben ook groot fan van deze site.
Ik ben wel gezegend met een grote cup en nergens kon ik zo goed slagen als hier.
Ook ben ik netjes geholpen en is mij ook extra uitleg geven.

celinepilot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:46

sappho schreef:
moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

Ze zijn er nu vast niet meer, maar ik had een goede bij de Aldi weg. Voorgevormd en zit heel stevig :P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:55

S_imonee schreef:
Tulandro schreef:
Ik heb van de week weer voor het eerst met mijn Hema sportbh gereden.. maar heb nu gemerkt dat hij echt te laag is en dat hij daardoor niet strak genoeg zit.

Ik heb er ook een van de Hema! maar vind dat ook nog niet zo'n groot succes!
Heb toen een wat duurdere aangeschaft en die zit echt voortreffelijk! haha

Haha ik heb last van dat je heel goed kan zien dat ik het koud heb.. heb ze alleen aan als ik er een dikke trui bij aan kan doen. Dus moet nog even opzoek naar een versie die wat beter camoufleert anders staan die mannen alsnog te gapen ;)

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:27

hahah, tja als je het koud heb dan kan het weleens gebeuren, ik ga dan met me armen over elkaar heen zitten, maar ja dat gaat zo moeilijk als je op het paard zit.

misschien moeten we borst verwarmers uitvinden :j

bedankt voor de website trouwens die had ik nog niet gezien!!

Taar_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 05:36

Ik heb indertijd twee fijne sportbh's via www.kiesdejuistesportbh.nl aangeschaft, na goed advies van Anita. Ik heb de Swegmark Ultimate. Ook eerst een andere gekozen, geruild, zonder problemen.
Maar ze zijn vrij prijzig...... € 59,95. ;(

Ik ben gaan googelen, en kwam op website www.timarco.nl. Deze winkel verkoopt veel merken sportbh's, ook Swegmark, Shockabsorber, etc., en daar kost dezelfde bh € 36,60 via actie die ik per e-mail ontving, en normaal kost deze € 41,60. Ze hebben ook de Swegmark Ultimate zonder beugels voor € 29,90! En geen verzendkosten, en mogelijkheid de bh te ruilen voor andere maat als het niet goed is. *D

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:36

Het is inderdaad een kostenplaatje, maar met paardrijden vind ik een gewone bh 3x niks. Alles wiebelt of de bandjes zakken af of de volgende pijn in zowel borsten en rug... Dus ja... ze zijn gelukkig wel stevig.

Shirly_Bob

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:30

Ik draag altijd een sport-bh tijdens het rijden, zit zoveel lekkerder!
Heb craft bh's echt aanbevolen :j
Als ik een normale bh aan heb, irriteer ik me dood aan de bandjes die afzakken..

Susan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:38

Tjah, je moet er het geld maar voor hebben als je ook al duur paardrijden moet betalen.
Bovendien snap ik het maken van dit topic niet helemaal. Je kunt niemand vertellen welke BH ze moeten dragen.
Ik rijd met een gewone BH, (stiekem wel een kwalitatief goede) maar ik heb nergens last van. Je kunt toch ook gewoon een strakke tanktop aandoen, dat houd de boel ook wel op zn plaats :o

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:46

Susan01 schreef:
Tjah, je moet er het geld maar voor hebben als je ook al duur paardrijden moet betalen.
Bovendien snap ik het maken van dit topic niet helemaal. Je kunt niemand vertellen welke BH ze moeten dragen.
Ik rijd met een gewone BH, (stiekem wel een kwalitatief goede) maar ik heb nergens last van. Je kunt toch ook gewoon een strakke tanktop aandoen, dat houd de boel ook wel op zn plaats :o

Als je het geld hebt om een eigen paard te hebben/financieel te kunnen veroorloven om paard te rijden, kun je ook een goede sportbeha aanschaffen. Het is geen goedkope sport, dat is waar. En een strakke tanktop houd de boel bij mij echt niet op zijn plaats hoor! In dit topic wordt ook niet voorgeschreven welke beha iemand MOET dragen maar wordt de vraag gesteld: waarom geen goede sportbeha als je in het zadel zit? Het is vaak geen gezicht dat geklotst. Bovendien vind ik het zelf ook niet prettig om zonder sportbeha op de paardenrug te zitten. Misschien een maand niet gekleed volgens de laatste mode op de manege maar investeren in een goede sportbeha waar je de rest van je leven plezier van hebt omdat je borsten minder te lijden hebben :)*

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:15

Ja, en dan ga je met je 70D naar de lingeriewinkel, krijg je te horen
"Meisje, op zo'n omtrekje met zo'n cup zijn er geen goede te vinden. Koop je beter een goede BH die je kruist op de rug"

Bandjes die afzakken betekenen trouwens dat je bh de verkeerde maat is :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:26

70E is ook een leuke maat :Y). Paar weken geleden 2 shockabsorbers gekocht die tussen de schouder bandjes ook nog sluitinkjes heeft.
Enige nadeel: soms krijg ik die niet zelf vast en moet me moeder ze dicht maken.

Maar ze zitten zalig!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:29

Ik heb 75F,ook een handige maat. Ik zoek nog steeds naar de allerallerallerstevigste sport bh,shock absorber is dus een goeie?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:31

ik ben er erg tevreden over ja! Maar iedereen is anders en je zou ze gewoon moeten passen en dan even flink springen in die paskamer..

Maar ik draag ze zelfs liever dan mijn normale BH's.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:02

Nog een reden om blij te zijn dat ik een man ben :p

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:12

Susan01 schreef:

Tjah, als er ook een bling hoofdstel af kan en scapa halster of eurostar stripe dekje dan kan een goede sport BH er toch zeker wel af?
Imo hoort het gewoon bij je basis uitrusting, net zoals je een dekje onder je zadel legt doe je ook een fatsoenlijke bh aan.

Ik heb ook van jongs af aan met sportbh's gereden, toen ik voor het eerst een bh kocht met mijn moeder, ging daar ook direkt een sportbh bij, is nooit een woord over gewisseld.
En heel grote borsten had ik toen niet maar als ik dan toch eens in een opwelling op het paard klom voor ik me eerst verkleed had dan was ik er toch vrij snel weer af, het rijd voor geen meter met van die prikkende beugels en snijdende bandjes.

Ik kijk er altijd vreemd van op als ik iemand zie rijden zonder sportbh, ookal is het maar een B cupje. Maarja, zij zijn degenen die voor gek lopen, ik zou het iig niet willen.

Shirly_Bob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 11:34

miss_lizje schreef:
70E is ook een leuke maat :Y). Paar weken geleden 2 shockabsorbers gekocht die tussen de schouder bandjes ook nog sluitinkjes heeft.
Enige nadeel: soms krijg ik die niet zelf vast en moet me moeder ze dicht maken.

Maar ze zitten zalig!

Die heb ik indd ook, vind ze ook erg fijn :D

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 11:43

Heb ook een schockabsorber, zalige BH! Ben idd ook voorstander van die dingen, goed flatteus zijn ze niet, maar das ook niet mijn opzet als ik op mijn paard kruip. Heb al eens een keer zonder gereden, jeezes wat deed dat pijn en ik had het idee dat ze 5cm lager hingen toen ik eraf kwam en ik heb een 70D.
Dus niet extreem zwaar!
Conclusie: dragen die sportbh!

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:32

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:35

moet zeggen dat ik inderdaad wat amazones een milkshake heb zien produceren in de lessen. Maar om heel eerlijk te zijn verdwijnen de mijne als ik er een aantrek hahaha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:49

Ik heb sinds dit jaar ook 2 sportBH's. Voorheen nooit, maar ik rij endurance en rij nu afstanden van boven de 100km per dag en dan zit je al snel een 6 tot 14 uur te paard. Dus via kiesdejuistesportbh geprobeerd. 1e keer 3x moeten ruilen (heb een hele kleine cup dus dat is lastig :o ) en een fijne gevonden. En laatst was er 1 in de aanbieding en die pastte super. Dus nu 2.

Is idd een hele aanschaf en nadeel vind ik dat ik nu met een strak truitje en sportbh helemaal zo plat ben als wat :') maar toch vind ik het een fijn idee dat er helemaal geen beweging meer inzit..