Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) moest ik van mijn moeder een sport BH aan tijdens het paardrijden. Die zaten zo lekker dat ik toen geen enkele andere BH meer aan wilde, hihi.Janine1990 schreef:Judith_H schreef:Ja, ook dat had ik vorige keer verkeerd gedaan, ben begonnen op de laatste rij oogjes.. Hoorde een paar weken geleden pas dat dat niet handig is, omdat je dan geen speling meer heb.
Nu doe ik braaf al mijn bh's op het eerste rijtje, zit gelijk een stuk prettiger.
Je hebt ook van die extra oogjes he?
De mijne zit niet echt strak, maar als ik een hele poos op de bank hang dan gaat het wel wat steken.
CinTwiZo schreef:Ik heb sinds kort een sportbh van http://www.kiesdejuistesportbh.nl
Daar kan je zonder verzendkosten blijven ruilen tot je de juiste hebt gevonden. (en ze hebben er veel)
Mijne is geweldig!!!!Ik heb een licht gevulde ivm priemende ***
Geen afzakkende bandjes meer en gezonder voor mijn borstweefsel.
Ik heb ook niet de grootste maar lijkt me toch wel beter.
sappho schreef:moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed!
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag!
S_imonee schreef:Tulandro schreef:Ik heb van de week weer voor het eerst met mijn Hema sportbh gereden.. maar heb nu gemerkt dat hij echt te laag is en dat hij daardoor niet strak genoeg zit.
Ik heb er ook een van de Hema! maar vind dat ook nog niet zo'n groot succes!
Heb toen een wat duurdere aangeschaft en die zit echt voortreffelijk! haha
Susan01 schreef:Tjah, je moet er het geld maar voor hebben als je ook al duur paardrijden moet betalen.
Bovendien snap ik het maken van dit topic niet helemaal. Je kunt niemand vertellen welke BH ze moeten dragen.
Ik rijd met een gewone BH, (stiekem wel een kwalitatief goede) maar ik heb nergens last van. Je kunt toch ook gewoon een strakke tanktop aandoen, dat houd de boel ook wel op zn plaats
Susan01 schreef:Tjah, je moet er het geld maar voor hebben als je ook al duur paardrijden moet betalen.
Bovendien snap ik het maken van dit topic niet helemaal. Je kunt niemand vertellen welke BH ze moeten dragen.
Ik rijd met een gewone BH, (stiekem wel een kwalitatief goede) maar ik heb nergens last van. Je kunt toch ook gewoon een strakke tanktop aandoen, dat houd de boel ook wel op zn plaats
) en een fijne gevonden. En laatst was er 1 in de aanbieding en die pastte super. Dus nu 2.
maar toch vind ik het een fijn idee dat er helemaal geen beweging meer inzit..