paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:06

Wat kosten die rijbroeken HuppaJenH? Hebben ze dezelfde pasvorm als de Harry's Horse? Ik pas die erg goed (maat 46) Ook die van EJ pas ik goed voor maat 46. Hoop niet dat ze al te duur zijn aangezien ik ook niet barst van 't geld.

offtopic, is er een hktopic hiervan waar we offtopic kunnen gaan?

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:21

Ik ben dan wel 13 met maatje 34, maar toch wou ik even reageren.
Ik vind dat mensen met een maatje meer ook gewoon plezier mogen beleven, mét hun paard.
Misschien voeld de kleding dan wel minder fijn aan dan bij slankere mensen, maar jullie kunnen wel gewoon plezier hebben met je paard!

En TS; wat je zegt dat je het zielig vind voor je paard, even daar iets op.
Het is pas zielig als je niet goed rijd, dus hangt in de mond en tegen de bewegingen inzit etc. In neem aan dat jullie dat niet doen, dus vind ik het niet zielig.
ook met een maatje meer kan je gewoon paardrijden en plezier beleven met je paard, zolang je maar je best doet, goed voor je paard zorgt en zo goed (mogelijk) rijdt.

En ter vergelijking; bij mij rijd er iemand op de manege met maatje 46. (als het niet meer is :o )
Zei had een paard; een slanke mooie KWPNer. Dat ziet er erg raar uit en ziet er lachwekkend uit.
Zei heeft toen foto's laten maken van haar en haar paard en zag dat het niet meer kon;
ze zat haar paard dwars met haar lichaam en gewicht. nu heeft ze een paardje, soort haflingerx kwpn, en het ziet er stukken beter uit;
ze zit het paard minder dwars etc.

Mijn conclusie ; gewoon plezier hebben!

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:35

Valt mij op dat er in dit topic steeds reacties tussenstaan van jonge meiden zoals xBiondaa hierboven. Die de moeite nemen om ons, de 'maatje meer' vrouwen een hart onder de riem te steken. En laten weten dat ook wij van ons paardje mogen genieten. En dat ze ook zien dat wij juist heel erg met de gezondheid van ons paard bezig zijn.
Vind het echt helemaal top van die meiden. BEDANKT!!!!!!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:36

Had ik idd ook gelezen, erg postief :)

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:39

Ik ben zelf ook niet erg slank en mijn pony niet extreem groot. En voel me inderdaad ook wel eens te dik of te zwaar voor mijn pony.. anderen zeggen het wel eens maar ik heb het gevraagd aan mensen die er wat meer verstand van hebben, en die zeggen gewoon dat het niet zo is..
en nu... SCHIJT AAN DE ANDEREN! IK HEB LOL MET MN KNOL! en ik moet zeggen het bevalt me goed!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:39

Mar_Nimbus schreef:
ik heb ook maatje 46
maar kijk meestal naar een donkere rijbroek
en een t-shirt wat lekker ruim zit

vind ht overigens niet eens mooi als je mensen op hun paard ziet zitten en der string door der broek heen ziet bah

je ziet er ook keurig uit.. (even in je profiel gekeken).. had je geen maatje 46 gegeven. Zelfs met een gekleurde broek had het ook prima gekunt..

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:44

Blackbinky schreef:
Valt mij op dat er in dit topic steeds reacties tussenstaan van jonge meiden zoals xBiondaa hierboven. Die de moeite nemen om ons, de 'maatje meer' vrouwen een hart onder de riem te steken. En laten weten dat ook wij van ons paardje mogen genieten. En dat ze ook zien dat wij juist heel erg met de gezondheid van ons paard bezig zijn.
Vind het echt helemaal top van die meiden. BEDANKT!!!!!!

Alsjeblieft, doe ik het voor :)
Maar 'een maatje meer' is niks ergs aan hoor!
En tuurlijk mogen jullie van je paardje genieten, Daar heb je je paard toch voor?
Allemaal nog veel plezier met je paard; gewoon lol met je knol hebben!

En als je even twijfeld; denk dan aan je paard.
Je paard neemt je zoals je bent, het zijn slimme beesten en ze kijken niet naar buiten;
Maar naar je binnenkant. En ook met 'een maatje meer' kan je harstikke lief voor je paard zijn!
Dus jullie hoeven er helemaal niet mee te zitten ;)
Want de tijd waarin je over jezelf twijfeld, in die tijd had je alweer mega veel plezier met je paard kunnen hebben!!

EDIT.
Ik heb stiekem even in wat profielen van jullie gegluurd; ik schat de meeste écht geen maatje 46!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:50

*gluurt ook eens in profielen*

Nee, ik ook niet! En natuurlijk moet je rekening houden met je paard, maar dat moet iedereen. Misschien kun je een paard eerder in de weg zitten als je zwaar bent, maar mijn ervaring is juist dat die mensen er juist extra op letten, en dat vind ik supergoed :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:51

xBiondaa schreef:
En als je even twijfeld; denk dan aan je paard.
Je paard neemt je zoals je bent, het zijn slimme beesten en ze kijken niet naar buiten;
Maar naar je binnenkant. En ook met 'een maatje meer' kan je harstikke lief voor je paard zijn!
Dus jullie hoeven er helemaal niet mee te zitten ;)
Want de tijd waarin je over jezelf twijfeld, in die tijd had je alweer mega veel plezier met je paard kunnen hebben!!

EDIT.
Ik heb stiekem even in wat profielen van jullie gegluurd; ik schat de meeste écht geen maatje 46!

Met vetgedrukte stukje helemaal eens :)

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:53

Oh wat is er veel bijgeschreven!

Heel erg bedankt voor de fijne reacties van de jonge dames. Dat is lief en doet ons goed.

Geweldige rijbroek, die zwarte met die ruitjes. Komt die ook in maat 48????

Sportbh heb ik net gekocht bij sportbeha.com. Ik heb deze van ShockAbsorber besteld. Hij zit goddelijk (met cup G).

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:55

Suusje1972 schreef:
De Tattini broeken zijn echt leuk (ook in het echt *D ) en van goeie kwaliteit dus ik neem ze ook in het assortiment op.

Komen er bij jou andere kleuren als bij Huppa? En wanneer krijg je ze?

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:19

Nee hoor, de zelfde kleuren als Huppa. Levering ook eind december.
Je kunt ze op de website al bekijken. Meer foto's (van de grote maten) volgen nog.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:20

wat een lieve woorden van een stel jonge meiden!! Echt leuk!! :D

En over het algemeen is het denk ik ook zo, dat de meeste mensen met wat meer gewicht er juist wel rekening mee houden, met type paard en of het paard het goed aankan!

Overigens...m'n collega (van de Anita BH ;) ) gaf me nog de tip nu naar Epplejeck te gaan, daar hebben ze nu 20% korting, dus dat scheelt aardig op een Anitaatje ;)
Wil toch eens gaan kijken morgen of donderdag!

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:25

xBiondaa en Arwen mooi geschreven, Je kan zien dat jullie niet alleen naar uiterlijk kijken, maar ook naar hoe iemand met zijn paard omgaat en rijd.
Er zijn aardig wat mensen die te kortzichtig zijn om daar uberhaubt maar eens naar te kijken.
Ik heb ook een wat smaller paardje gehad en dat vond ik ook geen gepaste combi. Nu met mijn bonte koetje heb ik het idee dat ik er nog wel samen met mijn dochter op zou kunnen gaan zitten hihi.

Straks hebben alle dames van dit topic ook leuke, mooie, vrolijk gekleurde kleding aan. Dan zijn we helemaal een plaatje!
Won ik maar een bescheiden geldprijsje, dan kocht ik zo de webshopjes leeg ;-)!!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:53

Suusje1972 schreef:
Kijk eens naar onze leuke fotoshoot foto's!
We hebben echt een geweldig gezellige dag gehad en heel veel gelachen.

Afbeelding

(hoop dat dit mag zo?)

Na lange tijd weer eens in dit topic gedoken en dan kom je deze foto tegen.
Wat zien de modellen er leuk uit!
Zie je wel dat wij met een maatje meer er ook mogen zijn. <3

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:55

*\o/* er is niets mis met een maatje meer!! mijn vriend zegt altijd maar zo ik heb tenminste iets om vast te houden.. en weetje..
Wij met een maatje meer, kunnen ook net een maatje (beetje) meer hebben.

En net wat al gezegd is een paard kijkt niet naar uiterlijk.. Ik zelf ben altijd zeer bewust bezig (en ik denk vele met mij) of mijn paard geen last van mij heeft,,
Als ik sommige wel eens zie denk ik bij mn eigen,. volgens mij heeft dat paard liever iemand met een maatje meer in t zadel als degene die er nu op rijdt en hem zo hinderd..

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:00

Zeker niks mis met een maatje meer :D Kwam hier ook weer es kijken en vond de foto ook heel leuk :j

Moet trouwens wel zeggen dat ik nu bezig ben met afvallen, maar das niet vanwege het uiterlijk (mag je dat zeggen over jezelf? :o ) , maar vanwege gezondheidsredenen. In mijn familie komen hart -en vaatziekten voor en dan is overgewicht gewoon slecht. Dus toch maar de stap genomen.

huppaJenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 07:12

fjordjes schreef:
Wat kosten die rijbroeken HuppaJenH? Hebben ze dezelfde pasvorm als de Harry's Horse? Ik pas die erg goed (maat 46) Ook die van EJ pas ik goed voor maat 46. Hoop niet dat ze al te duur zijn aangezien ik ook niet barst van 't geld.

offtopic, is er een hktopic hiervan waar we offtopic kunnen gaan?

De bicolorbroeken die afslankend lijken komen rond de 40-45 euro
De ruitjes is high tech stof en zal rond 70-75 euro zijn
De zwarte met lak 99 euro en de ruitjes met zitvlak 99-109

ze hebben allemaal een hele fijne pasvorm omdat ze zowel in de lengte als in de breedte elastisch zijn, zitten zowat als een tweede huid *D

huppaJenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 07:31

mamajolijn schreef:
Oh wat is er veel bijgeschreven!

Heel erg bedankt voor de fijne reacties van de jonge dames. Dat is lief en doet ons goed.

Geweldige rijbroek, die zwarte met die ruitjes. Komt die ook in maat 48????

Sportbh heb ik net gekocht bij sportbeha.com. Ik heb deze van ShockAbsorber besteld. Hij zit goddelijk (met cup G).

Ja de broeken die we gaan leveren zijn van maat 44 tot 54

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 08:02

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 08:32

Meld me hier ook heb een maat 42-44 en dat wil nog wel eens tegenvallen..
Vooral als je leuke nieuwe rijkleding ziet en dan trek je het aan en dan zit het zo lekker strak ben aardig breed van boven en dat om....moedeloos van te worden.

En vaak is het zo dat de maten XL en groter er allemaal al uit zijn dan denk ik wel eens koop dan groter in in de de wat grotere maten?

Leuk hier zo kom je ook achter merken die je niet weet en die passend zijn.
Had ook een aantal rijbroeken van Divoza Ghana en die zitten super!

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 08:37

IndianaJones schreef:
Overigens...m'n collega (van de Anita BH ;) ) gaf me nog de tip nu naar Epplejeck te gaan, daar hebben ze nu 20% korting, dus dat scheelt aardig op een Anitaatje ;)
Wil toch eens gaan kijken morgen of donderdag!

Nou raad eens wat ik vrijdagavond ga doen? :D haha
Hoor erg goede dingen over de Anita bh, en de stickers zijn nog dit weekend geldig.

Bedankt voor jullie tips lieve dames!! ;)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 08:54

huppaJenH schreef:
De bicolorbroeken die afslankend lijken komen rond de 40-45 euro
De ruitjes is high tech stof en zal rond 70-75 euro zijn
De zwarte met lak 99 euro en de ruitjes met zitvlak 99-109

ze hebben allemaal een hele fijne pasvorm omdat ze zowel in de lengte als in de breedte elastisch zijn, zitten zowat als een tweede huid *D

High tech stof, wat houd dat in eigenlijk?
Wanneer komen deze broeken binnen?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 09:02

ja, laatste vraag ik me ook af :D
Ik vind die stofjes van die ruitjesbroeken vaak zo "hard/stug" aanvoelen. Is dat met deze broek niet?!?

huppaJenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 09:44

High techstoffen van Tattini zijn
Multistretch je kunt ze alle kanten oprekken waardoor je een hoog draagcomfort hebt, de broeken zitten daardoor als een tweede huid,
de ruitjes stoffen zijn hierdoor ook heel comfi, wanneer je ze in de hand hebt voelen ze heel anders als wanneer je ze aan hebt,
alle klanten die zo'n broek aan doen zeggen dit ook!

De broeken zijn in de maak maar dat duurt over het algemeen een week of 6-7