Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mar_Nimbus schreef:ik heb ook maatje 46
maar kijk meestal naar een donkere rijbroek
en een t-shirt wat lekker ruim zit
vind ht overigens niet eens mooi als je mensen op hun paard ziet zitten en der string door der broek heen ziet bah
Blackbinky schreef:Valt mij op dat er in dit topic steeds reacties tussenstaan van jonge meiden zoals xBiondaa hierboven. Die de moeite nemen om ons, de 'maatje meer' vrouwen een hart onder de riem te steken. En laten weten dat ook wij van ons paardje mogen genieten. En dat ze ook zien dat wij juist heel erg met de gezondheid van ons paard bezig zijn.
Vind het echt helemaal top van die meiden. BEDANKT!!!!!!
xBiondaa schreef:En als je even twijfeld; denk dan aan je paard.
Je paard neemt je zoals je bent, het zijn slimme beesten en ze kijken niet naar buiten;
Maar naar je binnenkant. En ook met 'een maatje meer' kan je harstikke lief voor je paard zijn!
Dus jullie hoeven er helemaal niet mee te zitten
Want de tijd waarin je over jezelf twijfeld, in die tijd had je alweer mega veel plezier met je paard kunnen hebben!!
EDIT.
Ik heb stiekem even in wat profielen van jullie gegluurd; ik schat de meeste écht geen maatje 46!
Suusje1972 schreef:Kijk eens naar onze leuke fotoshoot foto's!
We hebben echt een geweldig gezellige dag gehad en heel veel gelachen.
(hoop dat dit mag zo?)
fjordjes schreef:Wat kosten die rijbroeken HuppaJenH? Hebben ze dezelfde pasvorm als de Harry's Horse? Ik pas die erg goed (maat 46) Ook die van EJ pas ik goed voor maat 46. Hoop niet dat ze al te duur zijn aangezien ik ook niet barst van 't geld.
offtopic, is er een hktopic hiervan waar we offtopic kunnen gaan?
mamajolijn schreef:Oh wat is er veel bijgeschreven!
Heel erg bedankt voor de fijne reacties van de jonge dames. Dat is lief en doet ons goed.
Geweldige rijbroek, die zwarte met die ruitjes. Komt die ook in maat 48????
Sportbh heb ik net gekocht bij sportbeha.com. Ik heb deze van ShockAbsorber besteld. Hij zit goddelijk (met cup G).
IndianaJones schreef:Overigens...m'n collega (van de Anita BH) gaf me nog de tip nu naar Epplejeck te gaan, daar hebben ze nu 20% korting, dus dat scheelt aardig op een Anitaatje
![]()
Wil toch eens gaan kijken morgen of donderdag!
huppaJenH schreef:De bicolorbroeken die afslankend lijken komen rond de 40-45 euro
De ruitjes is high tech stof en zal rond 70-75 euro zijn
De zwarte met lak 99 euro en de ruitjes met zitvlak 99-109
ze hebben allemaal een hele fijne pasvorm omdat ze zowel in de lengte als in de breedte elastisch zijn, zitten zowat als een tweede huid