Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Watapatja schreef:[ON] Meisje ernstig gewond na val van paard *update= overleden*
dit meisje reed ook zonder cap.... en ze kan het niet na vertellen....
) Watapatja schreef:[ON] Meisje ernstig gewond na val van paard *update= overleden*

xStelmaria schreef:Watapatja schreef:[ON] Meisje ernstig gewond na val van paard *update= overleden*
Volgens mij is het niet bekend of ze een cap droeg..
maar natuurlijk heel erg wat er gebeurd is!
(daarom rijd ik dus niet zonder cap buiten, maar in de bak is geen asfalt (of iets anders geks en hards))
(jaah ook dan kan het goed misgaan en er gruwlijk uitzien, maar je doet toch ook je gordel om in de auto?!) ik vind dat cap opdoen erbij hoort. Marietje_007 schreef:Heb je geen hek om de bak? Bakrand? Bielzen? Weidepalen? Planken? Lantarenpaal? Heeft je paard geen hoeven? Als dat allemaal het geval is is het niet nodig nee
xStelmaria schreef:Watapatja schreef:[ON] Meisje ernstig gewond na val van paard *update= overleden*
Volgens mij is het niet bekend of ze een cap droeg..
maar natuurlijk heel erg wat er gebeurd is!
(daarom rijd ik dus niet zonder cap buiten, maar in de bak is geen asfalt (of iets anders geks en hards))
. Marietje_007 schreef:Nou weet je wat het vooral is. Ik denk niet dat iedereen beseft wat ze doen. En dan heb ik het vooral over de catogorie jonger dan 18 jaar. Het is natuurlijk je eigen keuzen. Maar veel kinderen denken dat het stoer is omdat anderen het ook doen. Het is niet stoer het is zelfs dom. Gewoon een risico lopen terwijl het nergens over gaat. Maar denk eens aan de hulpverleners. Die jou proberen te redden terwijl jij daar met een unmundig bebloed hoofd ligt. Bah ik hoef het niet te zien. Dus als ik in de buurt ben graag cap op. Dan zal ik je ook redden als je eraf valt(jaah ook dan kan het goed misgaan en er gruwlijk uitzien, maar je doet toch ook je gordel om in de auto?!) ik vind dat cap opdoen erbij hoort.
. SunnyBL schreef:Marietje_007 schreef:Heb je geen hek om de bak? Bakrand? Bielzen? Weidepalen? Planken? Lantarenpaal? Heeft je paard geen hoeven? Als dat allemaal het geval is is het niet nodig nee
Bakrand heb ik een keer geprobeerd terug te koppen, met cap! Gelukkig 'slechts' geschudde hersens...
Dus ook voor mij, altijd cap op! En als je een beetje goed zoekt zijn er genoeg exemplaren die prima zitten!
Marietje_007 schreef:Mijn papa zou zeggen:
Dan weet je iig dat je hersennen hebt!
Maar ook dat kan erg vervelend zijn, hoop dat je volledig en snel hertseld bent.
En je hebt helemaal gelijk cappen zijn er tegenwoordig in alle soorten en maten en je hebt ook echt mooie!
), kon na een paar dagen weer naar school 
sflj schreef:Watapatja schreef:[VN] Meisje ernstig gewond na val van paard *update= overleden*
Ben jij dat in je profiel? (ja die foto waar je geen cap op hebt?)
tuurlijk een ongeluk zit in een klein hoekje, maar ik vertrouw mijn paard en als je Z rijd moet je je paard wel een beetje onder controle kunnen houden